fbpx

Ieškote SEO specialisto? Venkite šių klaidų

2022.03.05 / Aut. Donatas Viliamas

Procesai vykstantys Lietuvos SEO rinkoje

Nuo pat 2013 metų, kuomet kaip įmonė pradėjome dirbti su SEO, kasmet atsiduriame situacijose, kuomet į mus kreipiasi verslai, kuriuos domina profesionalios SEO paslaugos, tačiau jie jau ieško kuo pakeisti esamus, ar buvusius SEO specialistus. 

Dažniausios SEO specialistų keitimo priežastys:

  1. Nepavyko pasiekti reikšmingų SEO rezultatų, arba jie tik blogėjo;
  2. Pasiekti rezultatai neatitiko lūkesčių, nes buvo žadėta daugiau;
  3. Nuvylė SEO specialistų kompetencija kai pradėta gilintis į tai kas buvo padaryta;
  4. SEO veiksmai buvo tik imituojami, o mainais vis tiek imamas mėnesinis mokestis;
  5. Buvo laikinas pagerėjimas, bet po kurio laiko viskas stipriai krito žemyn ir neatsistato;
  6. SEO specialistas neskiria projektui tinkamo dėmesio, vangiai komunikuoja;
  7. SEO specialistas sako, kad padarė viską ką galėjo ir daugiau nemato galimybių pagerinti situaciją.
  8. Dirbome su gerai žinoma SEO įmone, bet buvo juntama nuolatinė personalo kaita.

Šį sąrašą galėtume tęsti, tačiau pasekmė visuomet ta pati – SEO rezultatų nėra, arba jie tiesiog nuviliantys.

Tokiais atvejais galima tik įsivaizduoti kas dedasi žmonių galvose, kuomet jie bando perprasti kas jų laukia ateityje su būsimais SEO specialistais. Skeptiškumas, atsargumas, nepasitikėjimas, įtarumas… Tai tik maža dalis jausmų kurie tiesiog tvyro ore, kai bendraujame su įmonėmis, susidūrusiomis su pseudo SEO specialistais ir jų darbo pasekmėmis. Tai normalu ir suprantama.

Deja po kelių nesėkmių iš eilės, kai kas tiesiog apskritai praranda bet kokią viltį susirasti patikimą SEO specialistą ir tai galiausiai uždeda neigiamą antspaudą visai SEO rinkai. Tai nėra gerai niekam, todėl SEO generolų misija keisti šią situaciją teigiama linkme ir edukuoti apie tai.

Jeigu Jūs nežinote kaip realiai patikrinti ko yra vertas konkretus SEO specialistas, išsirinkti patikimą bus absoliuti loterija. Žinoma kai kam pasiseka… O Jums sekasi loterijose?

Jeigu nesate gimę po laiminga žvaigžde, bet tuo pačiu daugiau nebenorite atsidurti panašiose situacijose, kai negalite suprasti ką sugeba konkretus SEO specialistas, skaitykite toliau ir sužinosite, kaip atskirti grūdus nuo pelų ir bent kažkiek apsidrausite.

Tuo tikslu turime išsiaiškinti du labai svarbius klausimus:

  • kas apskritai yra SEO specialistas?
  • kaip patikrinti jo gebėjimus ir reputaciją?

Kas yra SEO specialistas?

Įvairiuose šaltiniuose internete SEO specialistu (SEO ekspertu) paprastai įvardijamas asmuo, optimizuojantis interneto svetaines, kad šios pasiektų kuo aukštesnį reitingą paieškos sistemose. Paprasčiau tariant, SEO specialistas – tai asmuo, kuris supranta, kaip iš paieškos sistemų pritraukti daugiau organinio lankytojų srauto.

SEO generolų nuomone tai gana primityvus ir moraliai gerokai pasenęs SEO specialisto sąvokos aiškinimas. Deja ko gero sąmoningai, SEO specialisto sąvokos nepateikia ir Google. Nors būtent ši paieškos sistema, vaizdžiai tariant, yra viso pasaulio SEO specialistų “darbdavys”.

Kadangi įvairių interpretacijų šiuo klausimu išties apstu, norime pateikti savo vertinimą iš praktinės pusės apie tai kas SEO generolų supratimu yra šiuolaikinis ir ateities SEO specialistas, arba bent jau koks jis turėtų būti.

Šiuolaikinis SEO specialistas

Šiuolaikinis SEO specialistas – tai interneto svetainių ir el.parduotuvių optimizavimo paieškos sistemoms ekspertas:

  • turintis bent 3-5 metus realios darbo patirties su įvairiais SEO projektais;
  • praktinėje veikloje naudojantis realiais rezultatais patvirtintas SEO strategijas;
  • sugebantis realistiškai įvertinti kliento SEO galimybes pasiekti optimizuojamiems raktažodžiams aukščiausias TOP10 pozicijas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP) bet kurioje rinkoje, pagal bet kokius raktinius žodžius;
  • sugebantis išlaikyti pasiektus rezultatus, arba esant reikalui juos pakartoti su bet kuriuo kitu klientu;
  • SEO specialisto profesionalios veiklos pasekoje auga tikslinių lankytojų skaičius į optimizuojamą svetainę ar el.parduotuvę ir tai koreliuoja su pardavimais.

Tikriausiai sutiksite, kad toks vertinimas kur kas konkretesnis, bet tuo pačiu reikalaujantis kur kas didesnių gebėjimų, bei asmeninės atsakomybės iš SEO specialisto. Tai be jokios abejonės ypač aukšti standartai, kuriuos atitinka vienetai ir šiais standartais vadovaujasi SEO generolai.

Deja vis dar yra “Black Hat” SEO specialistų..

Visuomet egzistuoja ir “kita barikadų pusė”. Lietuvoje itin aukšta rizika pasamdyti SEO specialistus, naudojančius “Black Hat” SEO metodus, todėl rinktis turėtumėte itin atsakingai.

SEO “know-how”. Mitas ar realybė?

SEO rinkoje apstu mitų. SEO generolų misija juos išsklaidyti ir konkrečiais pavyzdžiais parodyti kas yra iš tikro yra mitas, o kas yra tiesa. Vienas iš tokių daug diskusijų sukeliančių klausimų – SEO “know – how”. Kas tai yra?

Mūsų akimis SEO “know – how” tai SEO strategija, kurią naudodami vidutinės ir aukštos konkurencijos rinkose SEO specialistai sugeba pasiekti Google viršūnes (TOP10), jose išsilaikyti ir panašų rezultatą gali bet kada pakartoti su kitu klientu, jeigu tam yra pakankamos sąlygos (biudžetai ir galimybės).

Kaip AI pakeitė SEO “žaidimo taisykles”?

Iki 2015 metų, kai Google paieškos sistema dar nebuvo valdoma dirbtinio intelekto (angl. “artificial intelligence”) ir jos paieškos variklis buvo gana primityvus lyginant su dabartiniu, interneto svetainių SEO optimizacija buvo lengvai prognozuojama ir gerai veikdavo praktikoje. Dėl šios priežasties, asmenų, vadinančių save SEO specialistais, kasmet daugėjo geometrine progresija. 

Tačiau SEO pasikeitė iš esmės, kai 2015 m. balandžio mėnesį pasaulį išvydo Google paieškos sistemos atnaujinimas kodiniu pavadinimu „RankBrain“. Su jo atėjimu Google į savo paieškos variklį įtraukė dirbtinį intelektą ir jo gilų mokymąsi (angl. “deep learning”). Taip gimė absoliučiai nauja SEO paradigma.

Deja ne visi SEO specialistai šį pokytį tinkamai įvertino ir todėl nesugebėjo tinkamai adaptuotis naujoje realybėje. Daug žmonių, besiskelbiančių SEO specialistais, iki šiol nesupranta kas gi iš tikro yra “RankBrain”, todėl tebedirba pasenusiomis SEO technikomis.

Deja jos neveikia, arba tapo žalingos. Tačiau iš inercijos internete viso to dar mokoma “ant kiekvieno kampo”. Kai tuo tarpu Google jau paskelbė apie naujausią savo dirbtinio intelekto evoliucinį žingsnį – Google MUM (multimodalinę paiešką) kuri yra Google BERT algoritmo evoliucija, tik 1000 kartų galingesnė! 

Ar SEO specialisto kvalifikacija pakankama?

Vienintelis būdas tai sužinoti, užduoti labai konkrečius klausimus bet kuriai SEO paslaugų įmonei ar SEO specialistui. Svarbiausia, kad tie klausimai atskleistų Jums kuo daugiau informacijos apie SEO specialisto ar SEO įmonės patirtį.

Konkretūs klausimai galėtų būti šie:

  • Kokius konkrečius SEO projektus esate optimizavę? (Turi būti įvardinti domenai).
  • Kokie pasiekti SEO rezultatai pagal konkrečius raktinius žodžius? (Turi būti parodyta pozicijų reali istorija)

Jeigu SEO specialisto atliktų darbų portfolio nėra jokių gerai žinomų Lietuvoje svetainių, su iškeltais konkurencingais raktiniais žodžiais, tuomet tokiu atveju Jūs kažin ar galite tikėtis SEO sėkmės. Ir atvirkščiai, jei matote, kad SEO specialistas dirbo ar vis dar tebedirba su gerais žinomais prekės ženklais, tikėtina, kad jis brangina savo reputaciją ir todėl juo pasitikima.

Ypač reikėtų atkreipti dėmesį jei SEO paslaugas teikiančios įmonės ar asmenys slepia informaciją apie pasiektus rezultatus prisidengdami konfidencialumo sutartimis ir neva negali įvardinti nei projektų, nei SEO raktažodžių kuriuos yra optimizavę. Visa tai yra tiesiog įžūlus melas!

Tiesa yra ta, kad Jūs galite labai nesunkiai ir patys savarankiškai tai patikrinti. Tam tereikia įvesti konkretų raktinį žodį Google.lt paieškos sistemoje iš bet kurios naršyklės “Incognito” režime ir iš karto pamatysite, ar pagal tą raktažodį konkretus brand’as yra Google TOP10 paieškoje. Štai ir visa paslaptis!

Rinkdamiesi, išlaikykite kritinį mąstymą

Jūs turite suprasti, kad SEO specialistai nėra visagaliai ir stebukladariai. Dėl to atidžiai stebėkite, kaip jie pristato save ir ką žada. Visuomet labai kritiškai vertinkite į akis pučiamą miglą, ypač jeigu kažkas Jums skamba labai optimistiškai. Žemiau pateikėme keletą svarbių dalykų kurie Jums turėtų natūraliai kelti įtarimų:

Niekas negali garantuoti #1 vietos Google paieškoje

Ypač kritiškai vertinkite tuos, kurie Jums garantuoja pirmas SEO pozicijas. Pirmas pozicijas nesunku pasiekti tik nekonkurencingose rinkose. Vidutinės ir aukštos konkurencijos rinkose visos pozicijos laikosi tik tol, kol apmokate sąskaitą už darbus. O tuomet tik krenta, krenta, krenta..

Nėra SEO plano? Nėra strategijos..

Nėra jokių unikalių būdų greičiau pasiekti norimus SEO tikslus – tik kruopštus ir nuoseklus darbas, kuris turi būti planuojamas. Jeigu nėra plano, tuomet nėra ir jokios SEO strategijos. O jeigu nėra strategijos, tikrai tuomet nebus ir progreso. Tai viena svarbiausių taisyklių renkantis SEO paslaugų teikėją.

Nesudarinėkite ilgalaikių SEO sutarčių

Visi žino ir supranta, kad SEO nėra sprintas. Tai maratonas ir rezultatai neateina greitai. Ypač jeigu biudžetai neleidžia dirbti intensyviau. Tačiau jau pirmi mėnesiai turi parodyti, ko verti konkrečių SEO specialistų darbai ir planai. Jeigu nuo pirmų dienų “jautis nebus imamas už ragų”, sunku tikėtis, kad laikui bėgant situacija gerės. Veikiausiai priešingai ji tik blogės, nes ko gero Jūsų pasirinkti specialistai tiesiog neturi SEO strategijos, arba jų procesai nevaldomi, arba tiesiog trūksta kompetencijų, patirties, įrankių, žmonių.

Tokiu atveju tiesiog nesudarykite ilgalaikių SEO sutarčių. Pavyzdžiui SEO generolų sudaromos SEO paslaugų sutartys apskritai yra neterminuotos, nes mūsų komanda turi išdirbusi profesionalų procesų valdymą ir tiki savo kuriama verte.

Tai reiškia, kad Jūs niekuo nerizikuojate ir jeigu Jums nepatinka SEO darbų progresas, Jūs galite nutraukti sutartį be jokio paaiškinimo bet kuriuo momentu. Jums tereikia įspėti apie tai prieš 30 dienų.

Manome, kad tai yra sąžininga. Jeigu nematome, kad galėsime sukurti Jums vertės, bendradarbiavimo net nepradėsime. Be to savo klientams siūlome prieš pradedant bendradarbiavimą pasiskaičiuoti savo būsimą ROI iš SEO.

Neieškokite “SEO specų” soc.tinkluose ar Google Ads skelbimuose

Čia galioja viena labai paprasta taisyklė. Jeigu konkretus SEO specialistas ar SEO įmonė nėra savęs optimizavę Google paieškai pagal tokius raktinius žodžius kaip: seo paslaugos, seo optimizavimas, seo optimizacija, seo kaina, seo specialistas ir pan. ir nėra surandami Google.lt TOP10, tikėtina, kad jie nieko doro negalės pasiekti ir Jūsų projekte. Deja tik tokioje aršioje kovoje vyksta tikrasis SEO gebėjimų išgryninimas. 

Ieškokite realių klientų atsiliepimų

Nepatingėkite Google paieškoje pasidomėti realiais atsiliepimais ir skundais apie konkretų SEO specialistą pagal jo vardą ir pavardę, ar SEO agentūros rekvizitus. Kartais pamatysite, kad viskas yra kiek kitaip, nei yra kalbama Jums į akis.

Ką turi išmanyti patyręs SEO ekspertas?

SEO vertė verslui neretai įvardijama kaip viena didžiausių iš visų skaitmeninės reklamos kanalų, todėl ši sritis nuolat pritraukia žmonių, ieškančių lengvų ir greitų pinigų. Kaip taisyklė į SEO rinką ateinantys naujokai perskaito kelis SEO tinklaraščius, peržiūri kelis online kursus, pramoksta SEO terminų ir voila! Jau po kelių dienų jie keičia savo pareigas „LinkedIn“ į „SEO ekspertas“. Bet tai tarsi perskaityti keletą medicininių knygų ir jau vadinti save gydytoju.

SEO taip neveikia! Ši sritis reikalauja nuolatinių pastangų tobulėjant ir tam reikia daugybės valandų praktinės patirties realiuose projektuose. Pvz. kai kurie SEO generolų komandos nariai su įvairiais SEO projektais dirba jau dešimtmetį ir nenustoja tobulėti toliau.

Google paieškos algoritmą jau valdo dirbtinis intelektas ir paieškos sistema keičiasi kasdien. Todėl tik nuolatinis tobulėjimas yra raktas į pačius geriausius SEO rezultatus. Ir atvirkščiai, tai kas anksčiau gerai veikė, šiandien jau nebeveikia.

Suprasti SEO pagrindus

Geras SEO specialistas visų pirma turi labai aiškiai suprasti, kaip paieškos sistemos sąveikauja su tiksline auditorija ir ką jis asmeniškai gali nuveikti, siekiant joms optimizuoti konkrečią svetainę. Tam jis turi išmanyti:

Be to, tiesiog neįmanoma ilgainiui tapti sėkmingu SEO specialistu.

Mokėti atlikti SEO testus be rizikos klientui

Tam, kad geriau suprasti SEO pagrindus ir ryšius tarp jų, visa tai reikia praktiškai pritaikyti. Dauguma SEO profesionalų pasakys, kad daugiausiai išmoko „laužydami ir griaudami“ įvairius savo kurtus SEO projektus. Tačiau dauguma jų neretai „mokėsi ant klientų“. Tai žinoma blogai. Bet tik nuolat atliekant įvairius SEO testus galima praktiškai patobulinti tam tikrus SEO įgūdžius. Maža to, tai reikia daryti su skirtingomis turinio valdymo sistemomis, esant skirtingoms sąlygoms ir galimybėms. Tuo tikslu reikia bent kiek artimiau susipažinti ir su HTML kalba, jos sintakse.

Toliau reikia pasinerti į SERP turinį ir žiūrėti kaip paieškos sistema vertina įdiegtus pokyčius.

Išmanyti Google Analytics ir Google Search Console įrankius

SEO profesionalai naudoja daugybę SEO įrankių turiniui optimizuoti ir jų efektyvumui analizuoti. Tačiau Google Analytics ir Google Search Console yra tiesiog privalomi bet kuriam SEO profesionalui.

  • Google Analytics – skirta organinio srauto ir ne tik rezultatų matavimui, bei ataskaitų teikimui.
  • Google Search Console leidžia įvertinti esmines SEO problemas ir perpratus jas tinkamai optimizuoti svetainę.

SEO specialisto kompetencija reikalauja įvaldyti šiuos abu įrankius idealiai. Žinoma be jų yra dar daugybė kitų, bet šie du yra tiesiog nepamainomi ir būtini.

Suprasti naujausias  SEO tendencijas

Tikras SEO specialistas profesionalas turi nuolat sekti svarbiausias SEO naujienas ir mokytis tik iš pačių geriausių SEO guru. Nes Google paieškos sistema keičiasi kiekvieną dieną, ir niekad nežinai, kokią įtaką tai turės SEO reitingams. Google paieškos sistema, tai tarsi „juoda dėžė“, kurios turinį tenka analizuoti jau po esminių įvykių. O būtent tuomet kai nutinka kažkas išties rimto, klientas visuomet tikisi iš SEO specialisto labai aiškių atsakymų.

Jeigu jokių paaiškinimų nėra, kaip ir aiškaus plano kaip spręsti iškilusias problemas, vadinasi SEO specialisto patirtis labai paviršutinė, arba tiesiog nepakankama.

Neil Patel ir Donatas Viliamas

Nuotrauka iš asmeninio archyvo. Donatas Viliamas (“SEO generolai”) konferencijoje su pripažintu SEO guru – Neil Patel

 

Išmanyti Google žiniatinklio valdytojo gaires

Norint dar nuodugniau pažvelgti kas slepiasi giliau už uždangos, kiekvienam rimtam SEO specialistui tiesiog privaloma susipažinti su „Google“ žiniatinklio valdytojo gairėmis. Čia pateikiama informacija tikrai nėra trumpas skaitinys. Bet būtent čia apibrėžiamas ir gerai žinomas “Google” E-A-T faktorius:

  • Expertise (ekspertiškumas)
  • Authoritativeness (autoritetas)
  • Trustworthiness (patikimumas)

Jei SEO specialistas nežino kas tai yra, arba nemoka to pritaikyti praktikoje, jis niekuomet nedemonstruos įspūdingų SEO rezultatų jokiuose projektuose.

Išmanyti techninį SEO

Techninis SEO yra skirtas tam, kad svetainė būtų lengviau paieškos robotų surandama, greitai nuskaitoma ir indeksuojama. Techninis SEO apima pritaikymą mobiliems įrenginiams, svetainės greitaveiką, struktūrinius duomenis, JavaScript ir visus kitus mechanizmus, turinčius įtakos korektiškam svetainės veikimui iš techninės pusės. Visi šie veiksniai turi esminės įtakos tam, ar svetainės rezultatai (vidiniai puslapiai) pateks į SERP ir kaip ten atrodys.

Nes net jeigu Jūs turite nuostabų turinį, bet blogai indeksuojamą svetainę, jūs būsite tiesiog nematomi paieškos sistemose!

Išmanyti turinio strategiją, kūrimą ir optimizavimą

Nors techninis SEO padeda paieškos sistemoms veiksmingiau tikrinti ir indeksuoti jūsų svetainę, tačiau dar svarbesnis yra supratimas apie turinį. Nes būtent geras ir tinkamai optimizuotas turinys gerina naudotojo patirtį, ilgina svetainėje praleistą laiką ir žinoma augina konversijas. Ir atvirkščiai kanibalizuojantis ir peroptimizuotas turinys gali pridaryti itin daug žalos svetainės reitingams ir lankomumui.

Jau seniai praėjo laikai, kai turinys buvo kuriamas taikant SEO strategiją „pirmiausia svarbiausias SEO raktinis žodis“, o vėliau viską galima pritempti..

Nuo tada, kai pasirodė RankBrain, turinį reikia kurti pagal strategiją, kurioje būtent vartotojo interesas, o ne paieškos sistemos yra aukščiau visko.

Tačiau net jeigu sukūrėte ir paskelbėte itin gerą turinį, dar nereiškia, kad vartotojai jį suras. Jūsų turinys turi būti tinkamai optimizuotas.

Išmanyti nuorodų taktikas kurios veikia

Išorinių nuorodų kūrimas visuomet buvo vienas svarbiausių SEO dalykų, turinčių milžiniškos įtakos galutiniams SEO rezultatams. Nes būtent išorinės SEO nuorodos gali stipriai padėti reitingams, bet gali ir dar stipriau pakenkti jiems. Todėl tai neabejotinai viena jautriausių SEO temų, kuri yra apipinta gausybės mitų ir skaudžių pavyzdžių.

Neabejotinai tai SEO sritis, kurioje sudega 95% visų pradedančių SEO specialistų. Todėl šioje vietoje Jūs turite būti itin atsargūs rinkdamiesi SEO specialistus. Svarbiausia suprasti, kad norint gauti naudos iš nuorodų kūrimo, SEO specialistai Jums turi kurti tik itin kokybiškas SEO nuorodas. Kiekis neturi absoliučiai jokios reikšmės. Svarbiausia kokybė ir tematinės sąsajos. Jeigu SEO specialistas to nesupranta, tai „tik laiko klausimas kada jis prisidirbs“.

Mokytis iš klaidų ir gebėti pakartoti sėkmę

SEO nėra tikslusis mokslas, todėl seo ekspertai daugiausiai išmoksta tik bandymų ir klaidų keliu. SEO klaidos ypač pradžioje yra neišvengiamos. Tačiau svarbiausia mokytis iš jų ir nesustoti judėti toliau. Tikras SEO specialistas niekuomet nenustos mokytis ir tobulėti. Bet jis tame turi išlikti itin kantrus.

SEO nėra sprintas. Tai maratonas, kurio rezultatai neateina greitai. Bet jeigu ateina, tai neretai jie ateina ilgam. Ir štai čia slypi didžioji SEO paslaptis. Tik patys geriausi SEO specialistai tai supranta, todėl siekia savo tikslų itin kantriai ir kryptingai.

Reziume

Surasti tikrai gerą, padorų ir patikimą SEO specialistą tarp gausybės “pseudo ekspertų” užduotis ne iš lengvųjų. Deja blogiausia, kad labai dažnai jo tenka ieškoti dar tik besimokančių SEO specialisto klaidų ir Jūsų vėjais paleistų pinigų sąskaita. Jeigu Jums viso to nereikia, tuomet atminkite, kad SEO paslaugos kaina dažnai indikuoja kokybę. Todėl niekuomet neieškokite žemiausios kainos.

Vietoje to geriau atidžiai domėkitės, kokios konkrečios vertės Jūsų projekte gali sukurti pasirinktas SEO ekspertas. Visa tai aptarkite su juo dar prieš pasirašant SEO sutartį.

SVARBU! Jeigu nuo pat pradžių iš SEO specialisto negirdite jokios konkretikos (nėra aiškaus SEO veiksmų plano), egzistuoja 95% tikimybė kad gero SEO rezultato nebus, arba jis bus blogas. Nes SEO specialistas arba turi labai aiškią viziją Jūsų projekte, arba jos neturi.

Sėkmės!


Domina “SEO generolų” sėkmės istorijos? Keletas Jūsų dėmesiui:

CEO įmonėje SEO generolai®
Donatas Viliamas - įmonės MB "SeoReklama" įkūrėjas ir direktorius, prekės ženklo "SEO generolai" savininkas. Specializacija: SEO strategijų kūrimas, konkurencinės aplinkos analitika, SEO konsultacijos ir auditai, gilus techninis SEO, strateginis planavimas, copywriting'as, verslo konsultacijos, pardavimai internetu. Donatas strategiškai vadovauja agentūros "SEO generolai" klientų projektams. Rašo seogenerolai.lt tinklaraštį. Reguliariai atlieka SEO testus, kad suprastų „Google“ ir kitų paieškos sistemų algoritmų elgseną. Savo SEO karjerą pradėjo 2009 m. kaip laisvai samdomas SEO specialistas. 2013 m. įkūrė SEO įmonę, kuri jau dirbo su daugiau nei 50 kompanijų vykdydama SEO projektus Lietuvos ir užsienio rinkose. Asmeninis blog'as apie pardavimus internetu: https://www.viliamas.com/
Paskutiniai straipsniai kuriuos parašė Donatas Viliamas (Peržiūrėti įrašus)
    Atgal
    DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
    Vardas/Pavardė*
    El. paštas*
    Telefono numeris*
    Svetainės adresas*
    Pageidavimai, raktažodžiai*
    Žinutė išsiųsta sėkmingai
    Klaida. Pabandykite dar kartą
    Klientai
    edrauda_logo
    Pegasas logo
    Eoltas logo
    Ravak logo
    Raben logo
    RawPowders logo
    AtejoLaikas logo
    Velonova logo
    Ryterna logo
    PassCamp logo
    audita logo
    Verticia logo
    VersliLietuva logo
    aquajazz logo
    TiketaTour logo
    AverrGlow logo
    BalckFlorence logo
    Slider logo
    Priaugink logo
    Dentastra logo
    BalduSale logo
    investavimas logo
    andoy logo
    landero logo
    Tavosapnas logo
    Sportcup logo
    novus langai logo
    Teamhood logo