fbpx

SEO paslaugos

SEO generolai

“Didžiausi mūšiai laimimi prieš jiems prasidedant.” / Sun Tzu /

Jeigu skaitote šį tekstą, tuomet tikėtina jau žinote kas yra SEO ir kokią vertę tai gali sukurti Jūsų verslui.

Mūsų specializacija – profesionalios SEO paslaugos (pilna apimtimi) elektroninėms parduotuvėms ir paslaugų verslui vidutinės, bei aukštos konkurencijos rinkose Lietuvoje, JAV, Jungtinėje Karalystėje, Vakarų Europoje ir Skandinavijoje.

Kai kurie SEO paslaugų teikėjai specializuojasi tik atskiruose darbuose. Pvz. atlieka tik techninį SEO, dirba tik su turiniu, arba nuorodomis. SEO generolai paslaugas teikia pilna apimtimi (holistiškai) iki rezultato. Taip pat teikia savo klientams praktines rekomendacijas konversijų optimizavimo ir pardavimų skatinimo klausimais.

Galutinis vertingas produktas (GVP) – pelningi mūsų klientų verslai.

Kas yra SEO generolai?

SEO generolai – tai metafora, taikliausiai apibūdinanti mūsų komandos požiūrį į darbą ir vertybes. Suprasdami savo misijos svarbą, SEO generolai mūšio lauke tarnaus tik Jums, o ne Jūsų sektoriaus varžovams, ar konkurentams. Tai liudija maksimalų atsakomybės jausmą prieš kiekvieną klientą.

SEO paslaugos

Jūsų verslo sėkmė tiesiogiai priklauso nuo potencialių klientų srauto į Jūsų tinklalapį ir Jūs tai puikiai žinote. Tačiau kova dėl viršūnės Google paieškos sistemoje – ne trumpalaikis žaidimas, o atkaklus, niekuomet nesibaigiantis karas. Nedalyvauti šiame kare, arba neturėti pergalingos SEO strategijos (nebūti nuolat matomiems), reiškia tapti šio karo auka. Štai kodėl SEO generolų teikiamos profesionalios SEO paslaugos įkūnija ypatingą strategijos reikšmę.

Per daugiau nei 10 metų praktinio darbo ne kartą įsitikinome, kad esant aukštai konkurencijai SEO tai sritis, kurioje gerų norų, kaip ir pavienių šūvių, neužtenka. Jais galima laimėti vieną, kitą mūšį, bet pralaimėti karą.

Siekiant tvarių ir išmatuojamų rezultatų, reikalinga holistinė SEO strategija, atsakomybė ją įgyvendinant ir profesionalus procesų valdymas. Tai SEO generolų misija.

Tuo tarpu Lietuvoje vis dar vyrauja stiprus mitas, kad SEO gali daryti bet kas. Bet jeigu SEO gali daryti bet kas, tuomet kodėl vidutinės ar aukštos konkurencijos rinkose reikšmingus rezultatus pasiekia ir sugeba juos išlaikyti aukštumoje tik nedidelis ratas įmonių ir specialistų?

Skirtumas tarp mėgėjų ir profesionalų

Tie, kas bent kažkiek domisi futbolu, puikiai mato kokia praraja skiria Lietuvos aukščiausios lygos futbolo žaidėjus, nuo pasaulio profesionalų. Ir nors vieni ir kiti žaidžia tą patį žaidimą, bet kodėl taip skiriasi rezultatai? Juk atrodo viskas paprasta – įmušk vienu įvarčiu daugiau ir laimėsi. Tai nėra sunku padaryti kai žaidi prieš “kiemo lygio” komandą. Bet tampa kone misija neįmanoma, kai susitinki akis į akį su savo srities profesionalais.

SEO srityje lygiai tas pats. Žemoje konkurencijoje rezultatus gali nesunkiai pademonstruoti bet kuris suprantantis “žaidimo taisykles” ir žinantis bent pagrindines SEO technikas. Tačiau, kai reikia kautis dėl aukščiausių vietų Google paieškos sistemoje, žemos kvalifikacijos specialistai, visuomet nusileis šios srities meistrams. Kodėl?

Nes pradedantys SEO specialistai dar neturi pakankamos patirties, įrankių, technikų o svarbiausia “know-how”, kuris leistų geriausių rezultatų siekti nuolatos. Kitaip tariant jie turi tam tikrų teorinių žinių, bet NETURI SEO STRATEGIJOS kaip pasiekti viršūnę, joje išsilaikyti ir šį rezultatą bet kada pakartoti.

Todėl priimdami pasiūlymą iš SEO paslaugų teikėjo nesugebančio savęs paties iškelti į Google TOP10 pagal tikslinius raktinius žodžius, tačiau aktyviai besiskelbiančio Google Ads skelbimuose, ar socialiniuose tinkluose, visuomet labai rimtai jį įsivertinkite. Kitu atveju tiesiog rizikuojate prarasti savo laiką ir pinigus.

“Black Hat SEO” rizika

Pasaulyje ir Lietuvoje egzistuoja didelė rizika pasamdyti SEO paslaugų teikėjus, naudojančius draudžiamas – “Black Hat” SEO taktikas. Joje apstu asmenų teikiančių žemos kokybės paslaugas ir konkuruojančių žemiausios kainos kriterijumi.

Atkreiptinas dėmesys, kad ĮTARTINAI ŽEMA KAINA dažniausiai yra #1 signalas, rodantis, kad su laiku Jūsų galimai laukia rimtos SEO problemos.

Pvz. žemiau įvardintas Lietuvos SEO paslaugų teikėjas akivaizdžiai naudoja uždraustas SEO taktikas, bet 2022.05.21 d. duomenimis pagal raktinį žodį “SEO paslaugos” vis dar yra #1 Lietuvoje. Todėl tiesiog neapsigaukite bent jau dėl jo.

naujos black hat nuorodos

Realiai veikiantis “Black Hat” SEO pavyzdys Lietuvoje

Pasirinkimas platus, deja suskaičiuoti rimtus SEO profesionalus Lietuvoje pakaktų dviejų rankų pirštų. Dar blogiau, kuomet gerai žinomi vardai Lietuvos SEO paslaugų rinkoje pamina aukštus SEO standartus. Tą žinome iš savo klientų patirties.

Ne kartą praktiškai analizavome atvejus, kuomet žinomų įmonių atliktas SEO optimizavimas nedavė teigiamo efekto, bet papildomai sukėlė neigiamų SEO pasekmių.

Joks sausas techninis, SEO įrankių sugeneruotas auditas, niekada neparodys Jūsų projekto SEO potencialo ar konkrečios problematikos. Tam reikalingas holistinis SEO požiūris. Kitaip Jūs turėsite techniškai neblogai atliktą svetainės SEO optimizaciją, tačiau ji vistiek negeneruos gerų pardavimų, o SEO pozicijos bus stagnuojančios arba blogės. Tokių variantų taip pat esame matę ne kartą.

Taip nutinka, nes ~90% SEO specialistų Lietuvoje dirba pasenusiais SEO modeliais, be strategijos ir todėl niekuomet nedemonstruoja aukštų rezultatų.

Apsispręskite kokiu keliu eisite toliau..

Jūs galite rizikuoti ir eiti bandymų, bei klaidų keliu šalindami “sausas” technines SEO problemas tikėdamiesi, kad visa tai Jums padės. Tačiau kaip sakė žymiausias visų laikų fizikas Albertas Enšteinas: “Didžiausia beprotybė yra nuolat darant tą patį tikėtis kitokių rezultatų.”

Arba turite nusiteikti ilgalaikiam,  mažiausiai 6 – 12 mėn. trukmės SEO procesui, orientuotam į esminius KPI’s. Jo metu privalu identifikuoti svarbiausią SEO problematiką, atrasti esmines galimybes, sudaryti strateginių SEO veiksmų planą ir nuo pirmų dienų imtis nuoseklaus darbo.

Visa tai neįmanoma be holistinio SEO požiūrio. Kaip ir be minimalaus Jūsų įsitraukimo į specifinių problemų sprendimus.

Holistinės SEO paslaugos. Kas tai?

Holistinės SEO paslaugos tai lyg automobilis, kurį sudaro 3 dalys (vidinė, išorinė ir techninė). Tikriausiai sutiksite, kad joks automobilis nebus patrauklus, jeigu jo techninė dalis bus netvarkinga. Pvz. neveikia stabdžiai, neužsiveda variklis ir t.t.

Tas pats su automobilio vidumi. Jeigu automobilis “prišnerkštas”, tikrai nei vienas klientas nenori sėsti į tokį. Todėl visų pirma reikės jį iškuopti iš vidaus (išvalyti apmušalus, išsiurbti šiukšles, iškratyti pilnas pelenines ir t.t).

Galiausiai automobilio išorė taip pat labai svarbi. Joks automobilis netrauks kliento akies, jeigu jis bus surūdijęs, purvinas, sulamdytas, prastais ratlankiais ar subraižytas.

Nors visa tai tėra metafora, bet kalbant apie holistinį SEO požiūrį ji puikiai tinka. Profesionalios SEO paslaugos, tai kompleksas konkrečių veiksmų, kuriuos būtina atlikti, “norint įtikti klientui” – Google paieškos sistemai.

SEO specialistas turi tinkamai sutvarkyti svetainės techninę dalį, optimizuoti vidinius puslapius, turinį iš vidaus pasirinktiems raktiniams, rūpintis svetainės autoritetu iš išorės (atsisakyti prastos reputacijos nuorodų ir auginti geros). Maža to visa tai turi koreliuoti su pardavimais, kitu atveju tai būtų tik laiko ir pinigų švaistymas.

SEO optimizavimas – Jūsų konkurencinio pranašumo garantas

  • KASDIEN Google indeksuoja 25.000.000.000 puslapių.
  • Tačiau tik 10 iš jų gali būti rodomi 1 Google puslapyje.
  • Tam, kad patektų į Google TOP10 ir ten išliktų Jūsų konkurentai investuoja į SEO ir turinio rinkodarą.

Google paieškos sistemą jau valdo dirbtinis intelektas, todėl pasiekti aukščiausias SEO pozicijas aukštos konkurencijos rinkose darosi vis sunkiau. Tam reikia investuoti į solidų turinį, aukščiausios kokybės tematiškai susijusias nuorodas, specializuotus SEO įrankius ir kvalifikaciją. Viskas užtrunka vis ilgiau laike, reikalauja daugiau specifinių žinių, techninių resursų ir kainuoja vis brangiau.

Neretai SEO optimizavimas būna techniškai komplikuotas procesas, ypač jei kalbame apie el.komercijos sprendimus, tokius kaip “Progressive Web App” (PWA), arba itin didelės apimties el.parduotuves.

Iš kitos pusės tai gera žinia verslui, kuris supranta, kad reikia investuoti į pardavimus ir nuosekliai tai daro. Tokiu būdu strategiškai mąstantis verslas gali su laiku nuolat didinti savo konkurencinį pranašumą ir atsiriekti vis didesnę rinkos pyrago dalį lyginant su konkurentais.

Kiek kainuoja SEO optimizacija?

Tai bene dažniausias klausimas, kurio nuolat sulaukiame iš savo klientų. Tuo tikslu viešai ir skaidriai pateikėme ne tik savo SEO paslaugų kainas, bet ir objektyviai apžvelgėme SEO kainas Lietuvoje. Apie tai daugiau skaitykite mūsų įraše – SEO kainos Lietuvoje.

SEO optimizavimas be rizikos

Mūsų komanda tiki savo SEO “know-how” ir profesionaliu procesų valdymu. Todėl Jūs galite nutraukti SEO paslaugų sutartį bet kada, kai tik pageidausite be jokio papildomo paaiškinimo.

Tai reiškia, kad mūsų SEO paslaugų sutartys NETERMINUOTOS.

Vis tik turite žinoti, kad SEO optimizacija nėra sprintas ir dažniausiai rimti rezultatai ateina per 6 – 12 mėn. Vistik jau pirmais mėnesiais labai aiškiai pamatysite, ar Jums verta pasitikėti SEO generolų komandos kompetencija ir atliekamais darbais, ar ne.

Komandos sudėtis Jūsų projekte:

  • SEO strategas/analitikas;
  • SEO specialistas;
  • projekto vadovas;
  • turinio kūrėjai;
  • nuorodų kūrimo specialistas;
  • programuotojas (pagal poreikį).

Kaip realiai „imti viršų“ SEO karuose?

  • +561.76% organinio srauto augimas
  • +184.26% pardavimų augimas

Organinio srauto augimas per 11 men.

Grafike aukščiau matote vieno iš mūsų klientų JAV rinkoje organinio srauto ir pardavimų rezultatus.

Daugiau SEO sėkmės istorijų:

Kas lemia galutinę SEO sėkmę?

Nuo 2013 metų, kuomet kaip įmonė pradėjome teikti SEO paslaugas, turėjome daug įvairių projektų. Jie aiškiai atskleidė mums kokiais atvejais kliento svetainės ar elektroninės parduotuvės SEO rezultatai bus džiuginantys, o kokiais nuviliantys.

Žemiau dalinamės mūsų nuomone pačiais svarbiausiais SEO sėkmės faktoriais eilės tvarka, kurie ženkliai įtakoja SEO sėkmę konkrečiame projekte:

  1. Adekvatūs lūkesčiai;
  2. Verslo modelis;
  3. Įsitraukimas į procesą;
  4. Verslo konkurencingumas;
  5. Skiriami ištekliai.

Aptarkime kiekvieną faktorių atskirai.

#1. Adekvatūs lūkesčiai

Prieš pradėdami dirbti su kiekvieno kliento SEO situacija, visų pirma bandome suprasti kliento realius SEO poreikius ir turimas galimybes. Labai dažnai praktikoje šie du dalykai stipriai prasilenkia sukeldami neadekvačius lūkesčius. Neretai “juodą darbą” padaro nepatyrę SEO specialistai, kurie už vienkartinį ~200 eur. mokestį “pažada aukso kalnus”.

Deja, bet tai nuo pat pradžių blogas ženklas visai SEO kampanijai, nes klientas ko gero ne iki galo teisingai suvokia realią situaciją. Štai kodėl SEO generolai visuomet edukuoja klientus ko reikėtų konkrečioje situacijoje tikėtis ir ką planuoti. Pavyzdžiui jeigu klientas tikisi aukšto SEO rezultato konkurencingoje rinkoje jau per pirmus 2-3 mėnesius, prieš tai neinvestavęs į SEO, tai jau rodo neadekvatų situacijos vertinimą ir tokiu atveju mes nesuteiksime “tuščių vilčių”.

Lygiai taip pat jeigu SEO biudžetas yra ~100 eur. mėnesiui, o tikimasi aukštos konkurencijos rinkoje nuo nulio pakilti į TOP10 ir ten išsilaikyti, tai vėlgi yra nerealu.

Apie visa tai reikia kalbėtis su SEO specialistais iš anksto ir ne su vienais. Jūs turite susidaryti realų vaizdą iš visos rinkos pasiūlymų ir palyginti kas ir ką konkrečiai siūlo.

#2. Verslo modelis

Kadangi SEO paskirtis tenkinti paklausą, o ne ją kurti, tai reiškia, kad SEO geriausiai veikia tuomet, kai Jūsų verslui tikslingų užklausų paieškos sistemose tokiose kaip Google yra daug ir įvairių. Tai rodo gerą rinkos potencialą. Ir atvirkščiai, jei paieškų nėra, arba jos ne itin tikslinės, tai bloga žinia bet kuriam verslui. Tai reiškia, kad SEO neveiks, arba neatsipirks.

Kaip taisyklė Google paieškos sistemoje SEO optimizavimas geriau veikia B2C verslams. B2C tai Business-to-Customer sutrumpinimas. Jis reiškia, kad verslas savo paslaugas ar prekes parduoda privačiam vartotojui, pavieniams asmenims. Tuo tarpu B2B yra Business-to-Business sutrumpinimas.

Pastarasis reiškia, kad prekės arba paslaugos yra teikiamos įmonės ir dirbama su kitomis įmonėmis. Lietuviškai šis terminas dar kartais išverčiamas kaip „verslas verslui“. B2B verslo modeliu SEO veikia ir atsiperka, bet čia yra kur kas daugiau papildomų niuansų nei B2C segmente. SEO specialistai turi tai įvertinti. Pvz. kad raktinių žodžių paieškų B2B verslo rinkose bus visuomet mažiau nei B2C.

#3. Įsitraukimas į procesą

Šį faktorių galima būtų drąsiai laikyti #1, nes jis lygiai toks pats svarbus, kaip du aukščiau minėti. SEO generolų komandos patirtis vienareikšmiška – jeigu kliento arba jo deleguoto atstovo įsitraukimo į procesą nėra, tuomet gero SEO rezultato tikrai nebus. Tai nereiškia, kad klientas turi nuolat visur dalyvauti, bet tai reiškia, kad turi būti labai aiškus susitarimas dėl komunikacijos proceso metu. Nes kaip taisyklė visuomet reikia derinti šiuos SEO klausimus:

  • raktažodžius parinktus optimizavimui;
  • svetainės struktūros pakeitimus;
  • turinio planavimą ir pakeitimus;
  • būtinus atlikti kodavimo darbus.
  • ir pan.

Visų šių ir dar kai kurių dalykų SEO specialistai negali atlikti be suderinimo. Kitu atveju tai tas pats, kas liepti statybininkams pastatyti Jums namą jų pačių nuožiūra. Realybė garantuotai bus visiškai kita, nei Jūs tikėjotės.

Todėl jeigu neplanuojate visiškai komunikuoti su SEO specialistais ir manote, kad jie padarys viską be Jūsų žinios, tuomet didelės SEO sėkmės nesitikėkite. Ir atvirkščiai jeigu SEO specialistai viską daro be Jūsų žinios ir nekomunikuoja, tikėtina, kad kažkas vyksta tikrai ne taip, kaip Jūs įsivaizduojate.

#4. Verslo konkurencingumas

Čia būsime lakoniški. Jeigu Jūsų verslas nėra konkurencingas, tai SEO jam niekaip nepadės. Tai reiškia, kad ir kokias SEO pozicijas Jūs pasieksite, kad ir kiek organinio srauto į svetainę atvesite, pardavimų vistiek nebus. Tokiu atveju potencialūs klientai panašu nemato Jūsų pasiūlymo vertės. Tai reikia visuomet įvertinti prieš užsakant profesionalias SEO paslaugas. Kitu atveju Jūs tik sugaišite savo laiką ir pinigus.

#5. Skiriami resursai

Kaip matote išteklių faktorių palikome paskutinėje vietoje. Tai nereiškia, kad jis mažiausiai svarbus. Bet tai reiškia, kad net jeigu yra pakankamai finansinių ir žmogiškųjų resursų, bet nėra kitų faktorių (komunikacijos, įsitraukimo, konkurencingumo, sėkmingo projektų valdymo ir pan.) SEO progreso sėkmė visuomet bus lyg tolimas miražas.

Taip pat SEO potencialas išblės, jeigu resursų bus skirta per mažai. Kiek ir ko tiksliai reikia, visuomet turi įvertinti SEO specialistai kurie imsis Jūsų svetainės ar el.parduotuvės optimizavimo. Jie turi iš patirties labai aiškiai įvardyti ko Jūs galite tikėtis su tam tikrais biudžetais konkrečioje rinkoje. Jeigu to įvardyti negali, reiškia reikiamos SEO patirties toje rinkoje tiesiog nėra.

7 priežastys dirbti su SEO generolais:

  1. NIEKUO NERIZIKUOJATE! Dar nepradėję bendradarbiavimo įsigiliname į Jūsų projekto poreikius ir iš karto atskleidžiame kokios pridėtinės vertės galėsime sukurti. Jeigu vertės iš SEO darbų Jūsų projekte neįžvelgiame, bendradarbiavimo net nepradėsime. Taigi Jūs absoliučiai niekuo nerizikuojate ir negaištate savo pinigų bei laiko veltui. 
  2. SEO paslaugos prioritetiškai orientuotos į pardavimus ir “žemai kabančius vaisius” kurie duoda greičiausią rezultatą. Todėl pirmieji reikšmingesni SEO rezultatai pradės jaustis jau po pirmų 3-4 bendradarbiavimo mėnesių.
  3. Dirbame pagal strateginį SEO planą. Ne vėliau kaip per 10 d. po sutarties pasirašymo jį sukuriame ir suderiname su klientu. Strateginis darbų planas atnaujinamas kiekvieno mėnesio pradžioje fiksuojant jau atliktus ir planuojamus darbus. Tokiu būdu absoliučiai skaidriai matote kaip vyksta Jūsų interneto svetainės SEO optimizavimas ir kokius veiksmus atliekame, bei planuojame.
  4. Personalizuotos ir aiškios SEO ataskaitos. Orientacija į Jūsų verslo KPI’s (esminius našumo rodiklius) bei svarbiausius tikslus. Ataskaitas teikiame kas mėnesį, neperkraudami jų pertekline ir nesuprantama technine informacija. Per 5 min. Jūs susidarote pilną ir aiškų vaizdą apie SEO progresą.
  5. Holistinis SEO požiūris. Visus projektus vertiname ne tik iš SEO, bet ir iš vartotojo patirties UX/UI perspektyvos. Klientams visuomet teikiame vertingas rekomendacijas, ką būtina tobulinti svetainėje, kad ji generuotų vis didesnę investicijų gražą (ROI).
  6. Galinga programuotojų komanda. Esame pajėgūs išspręsti praktiškai bet kurios šiuolaikiškos didelės (iki 1 milijono prekių!) el.parduotuvės technines problemas.
  7. Reikšmingi SEO rezultatai konkurencingose rinkose. Tarp mūsų klientų yra Lietuvos el.komercijos projektų, patenkančių į Lietuvos el.parduotuvių TOP50. Tad jokie iššūkiai mums nėra baisūs, ar neįmanomi.

Kreipkitės į SEO generolus jeigu:

  • Jūsų SEO biudžetas mėnesiui yra bent 650 eur. + PVM.
  • Jūsų tikslas – aukštesnės SEO pozicijos ir augantis organinis lankomumas;
  • Jūs suprantate, kad SEO paslaugos nėra sprintas ir esate pasiruošę bent 6-12 mėn. bendradarbiavimui;
  • Jūsų ambicija – peržengti Lietuvos rinkos ribas ir eksportuoti savo prekes/paslaugas į Vakarų Europos, Skandinavijos, UK, JAV rinkas (neprivalomas kriterijus).

Ar tai apie Jus?

Tuomet nedvejodami kreipkitės. Organizuosime Jums dedikuotą strateginę sesiją NEMOKAMAI. Jos metu detaliai aptarsime Jūsų projekto poreikius ir galimybes.

Kreipkitės į mus net ir tuomet, jeigu neturite savo stiprios IT (programuotojų) komandos. Turime techninės SEO patirties pačiuose didžiausiuose Lietuvoje ir užsienio el.komercijos projektuose. Dirbame su naujausiais IT web sprendimais (PWA+SEO), kurių rezultatų nuo Jūsų tikrai neslėpsime.

SEO generolai Jums nepadės, jeigu:

  • Jūsų SEO biudžetas mėnesiui nesiekia 650 eur. + PVM.
  • Jūs neturite el.parduotuvės, ar svetainės ir tik ruošiatės ją susikurti;
  • Jūs nesate pasiruošę bent 6-12 mėn. SEO bendradarbiavimui;
  • Jūs tikitės pačių aukščiausių SEO rezultatų (TOP5) aukštos konkurencijos rinkoje jau po 1-3 mėnesių.

Tokiais atvejais negaiškime vieni kitų laiko, nes panašu, kad negalėsime Jums padėti. SEO generolų teikiamos SEO paslaugos skirtos verslui, mąstančiam strategiškai ir investuojančiam į pardavimų augimą. Holistinės strategijos. Rezultatai vietoje pažadų.

Iš ko atpažinsite SEO generolus?

Galutinis vertingas produktas kurį kuriame

Pelningi mūsų klientų verslai.

„Turėk ir laikykis strategijos arba kentėk jos nebuvimo pasekmes”

SEO generolai dirba tik su komandomis, kurios šiam principui pritaria. Jei norite trumpam pašokti paieškos sistemoje į viršų prieš nusiritant giliai į dugną, ieškokite „seo gatvės banditų“. Jei mąstote strategiškai ir siekiate ilgalaikio dominavimo, kreipkitės į SEO generolus.

Rezultatai vietoje pažadų

SEO generolai – ne iš tų, kurie žada, o vėliau ieško pasiteisinimų. SEO generolai veda į tikras pergales, kurių rezultatas – išlieka. Tuo įsitikino daugybė sėkmingų Lietuvos ir užsienio verslų. (Iki 2021 m. Lietuvos rinkoje buvome žinomi kaip „SeoReklama“). Susipažinkite su SEO generolų laimėtais mūšiais.

Konkretumas vietoje poezijos

Kiekvienam mūšiui reikalingi aiškūs strateginiai ir taktiniai tikslai, o kiekvienam tikslui – adekvačios priemonės, kurių rezultatai turi būti aiškiai išmatuojami. Savo klientams teikiame aiškiais KPI’s (esminiais našumo rodikliais) paremtas SEO ataskaitas ir dirbame tik su ryžtingomis, pergalėms subrendusiomis įmonėmis.

Svarbiausias ginklas – holistinis SEO požiūris

Kaip ir tikrame kare, „SEO karo“ samprata sparčiai keičiasi. Todėl ilgalaikės SEO pergalės, dirbtinio intelekto laikais, nebeįsivaizduojamos be holistinio SEO požiūrio į konkretaus projekto visumą, strateginio planavimo ir profesionalaus projektų valdymo. Daugiau nei 10 metų patirtis įgalina mus jau nuo pirmo bendradarbiavimo mėnesio įjungti “aukščiausią pavarą“ SEO procesuose ir ilgainiui Jūsų prekės ženklui užkariauti TOP pozicijas “Google” paieškoje.

Moralinis elgesio kodeksas

Karas be taisyklių niekur nenuveda. Todėl SEO generolai savo pavyzdžiu siekia kelti Lietuvos SEO verslo etikos standartą. Dirbdami su mumis, Jūs nedvejosite dėl mūsų SEO darbo metodų ir ataskaitų skaidrumo. Taip pat visuomet būsite tikri, kad visa informacija apie Jūsų verslą išliks konfidenciali. Tačiau svarbiausia, kad SEO paslaugos bus teikiamos tik Jums, o ne Jūsų rinkos varžovams, ar konkurentams.

DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas*
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą
Klientai
edrauda_logo
Pegasas logo
Eoltas logo
Ravak logo
Raben logo
RawPowders logo
AtejoLaikas logo
Velonova logo
Ryterna logo
PassCamp logo
audita logo
Verticia logo
VersliLietuva logo
aquajazz logo
TiketaTour logo
AverrGlow logo
BalckFlorence logo
Slider logo
Priaugink logo
Dentastra logo
BalduSale logo
investavimas logo
andoy logo
landero logo
Tavosapnas logo
Sportcup logo
novus langai logo
Teamhood logo