SEO paslaugos

SEO generolai

“Didžiausi mūšiai laimimi prieš jiems prasidedant.”
Legendinis kinų generolas Sun Tzu apie strategijos reikšmę kare.

Jeigu Jūs skaitote šį tekstą, tuomet tikėtina jau žinote kas yra SEO paslaugos ir kokią vertę jos gali sukurti Jūsų verslui. Todėl tai nebus standartinė 3.000 žodžių ilgio teksto “paklodė”, skirta bendrai informacijai apie tai, kas yra svetainių SEO optimizavimas ir kaip jis atliekamas. Visa tai nesunkiai galite rasti Google paieškoje įrašydami raktinę frazę “kas yra SEO” arba “kas yra SEO optimizavimas”. Paieškos sistema akimirksniu pateiks Jums milžinišką kiekį informacijos apie tai. Toliau Jūs galite visiškai laisvai pasinaudoti šia informacija atlikdami tam tikrus SEO optimizavimo veiksmus savarankiškai.

Tačiau tai nėra SEO strategija..

Per daugiau nei 10 metų praktinio darbo ne kartą įsitikinome, kad svetainių ir el.parduotuvių SEO optimizacija ESANT RIMTAI KONKURENCIJAI – tai sritis, kurioje gerų norų, kaip ir pavienių šūvių, neužtenka. Jais galima laimėti vieną, kitą mūšį, bet pralaimėti karą.

Siekiant tvarių ir išmatuojamų SEO rezultatų, reikalinga holistinė SEO strategija, atsakomybė ją įgyvendinant ir profesionalus procesų valdymas. Tai “SEO generolų” misija.

Atkreipiame dėmesį, kad kalbame išskirtinai apie vidutinės arba aukštos SEO konkurencijos rinkas.

Tuo tarpu Lietuvoje ir pasaulyje vyrauja stiprus mitas, kad SEO gali daryti bet kas. Bet jeigu tai gali daryti bet kas, tuomet kodėl vidutinės ar aukštos konkurencijos rinkose reikšmingus SEO rezultatus pasiekia ir sugeba juos išlaikyti aukštumoje tik nedidelis ratas įmonių ir specialistų?

Į šį klausimą geriausiai atsako metafora iš profesionalaus sporto. Kaip pavyzdį paimsime futbolą.

Kas skiria mėgėjus nuo profesionalų?

Tie, kas bent kažkiek domisi futbolu, puikiai mato kokia praraja skiria Lietuvos aukščiausios lygos futbolo žaidėjus, nuo pasaulinio lygio profesionalų. Ir nors vieni ir kiti žaidžia tą patį žaidimą kuriame galioja tos pačios taisyklės, bet kodėl taip skiriasi rezultatai? Juk atrodo žaisti futbolą paprasta – įmušk vienu įvarčiu daugiau ir laimėsi. Tai nėra sunku padaryti kai žaidi prieš “kiemo lygio” komandą. Bet tampa misija neįmanoma, kai susitinki akis į akį su aukščiausios kvalifikacijos žadėjais – savo srities profesionalais.

SEO srityje lygiai taip pat. Žemoje konkurencijoje SEO rezultatus gali nesunkiai pademonstruoti bet kuris suprantantis “žaidimo taisykles” ir žinantis bent svarbiausias technikas. Tačiau, kai reikia kautis dėl aukščiausių vietų Google paieškos sistemoje, žemos kvalifikacijos specialistai, visuomet nusileis šios srities meistrams. Kodėl? Nes neturi pakankamos patirties, įrankių, technikų o svarbiausia “know-how”, kuris leistų geriausių rezultatų siekti nuolatos. Trumpai tariant tokie SEO specialistai turi tam tikrų žinių, bet NETURI STRATEGIJOS kaip pasiekti viršūnę, joje išsilaikyti ir tokį rezultatą bet kada pakartoti. Būtent tai skiria mėgėjus nuo profesionalų.

Štai kodėl prieš priimdami SEO optimizavimo pasiūlymą iš įmonių ar asmenų, kurie nesugeba net patys savęs iškelti į Google TOP10 pagal tikslinius raktinius žodžius, tačiau itin aktyviai reklamuoja šias paslaugas Google Ads skelbimuose, ar socialiniuose tinkluose, Jūs turėtumėte visuomet labai rimtai pagalvoti. Kitu atveju Jūs tiesiog rizikuojate prarasti laiką, pinigus ir konkurencinį pranašumą.

O būtent ši grėsmė labai reali, nes kiekvienais metais SEO paslaugų rinka tampa vis labiau iškreipta. Joje nuolat daugėja asmenų teikiančių žemos arba labai vidutinės kokybės SEO paslaugas ir konkuruojančių žemiausios kainos kriterijumi. Šiai dienai Lietuvoje jau yra beveik 300 SEO įmonių ir specialistų! Iliustracija žemiau.

rekvizitai seo

Pasirinkimas platus. Deja suskaičiuoti tikrus SEO profesionalus Lietuvoje pakaktų vos dviejų rankų pirštų.

Šokiruoja tiesa? Deja net ir gerai žinomi vardai Lietuvoje SEO paslaugų rinkoje dažnai neužtikrina aukštos SEO darbų kokybės ir laukiamų rezultatų. Tai sakome iš savo klientų patirties, kurie kreipėsi po to, kai liko nepatenkinti buvusių SEO paslaugų teikėjų darbo kokybe ir pasiektais rezultatais.

Ne kartą praktiškai analizavome atvejus, kuomet žinomų įmonių atlikti SEO optimizavimo veiksmai ne tik, kad nedavė teigiamo efekto, bet papildomai sukėlė neigiamų pasekmių, kurias tekdavo šalinti.

Esmė ta, kad joks sausas techninis, SEO įrankių sugeneruotas auditas, niekada neparodys Jūsų projekto SEO potencialo ar konkrečios problematikos. Tam reikalingas holistinis SEO požiūris. Ir čia glūdi visa naujos kartos optimizavimo paieškos sistemoms esmė. Kitu atveju Jūs tiesiog rizikuojate turėti techniškai pakankamai gerai paieškos sistemai optimizuotą svetainę, tačiau ji vistiek negeneruos gerų pardavimų, o SEO pozicijos bus stagnuojančios ar net blogės. Tokių variantų esame matę ne vieną. Deja apie 90% SEO specialistų Lietuvoje ir toliau dirba pasenusiais SEO modeliais, be jokios strategijos ir todėl niekuomet nedemonstruoja aukščiausių rezultatų.

Todėl Jums teks apsispręsti kokiu keliu eiti toliau..

Jūs galite ir toliau eiti kažkieno klaidų, ir bandymų keliu šalindami “sausas technines SEO klaidas” tikėdamiesi, kad visa tai išspręs Jūsų problemas. Tačiau kaip sakė žymiausias visų laikų fizikas Albertas Enšteinas: “Didžiausia beprotybė yra nuolat darant tą patį tikėtis kitokių rezultatų.”

Arba turite nusiteikti ilgalaikiam, nuo 6 iki 12 mėn. trukmės SEO procesui, orientuotam į esminius KPI’s. Jo metu, identifikavę esminę SEO problematiką bei galimybes ir susidarę strateginių SEO veiksmų planą, jau nuo pirmų dienų imtumėmės nuoseklaus darbo visame projekte, siekiant dominuojančių SEO pozicijų Jūsų rinkoje ilguoju periodu.

Visa tai neįmanoma be holistinio SEO situacijos vertinimo. Kaip ir be Jūsų bent minimalaus įsitraukimo į specifinių problemų sprendimus.

Holistinis SEO – pergalių pamatas dirbtinio intelekto laikais

Holistinio SEO visumą galima palyginti su automobiliu, kurį visuomet sudaro 3 pagrindinės dalys (vidinė, išorinė ir techninė). Tikriausiai sutiksite, kad joks automobilis nebus patrauklus jį perkančiam klientui, jeigu jo techninė dalis bus netvarkinga. Pvz. neveikia stabdžiai, neužsiveda variklis ir t.t.

Tas pats su automobilio vidumi. Jeigu automobilis “prišnerkštas”, tikrai nei vienas klientas nenorės sėsti į tokį. Todėl visų pirma jį reikės iškuopti iš vidaus (išvalyti apmušalus, išsiurbti šiukšles, iškratyti pilnas pelenines ir t.t).

Galiausiai automobilio išorė taip pat labai svarbi. Joks automobilis netrauks kliento akies, jeigu jis bus surūdyjęs, purvinas, sulamdytas, prastai atrodančiais ratlankiais ar subraižytas.

Nors visa tai tėra tik metafora, bet kalbant apie holistinį SEO požiūrį ji puikiai tinka. Nes profesionalios SEO paslaugos, tai kompleksas konkrečių veiksmų, kuriuos būtina atlikti, “norint įtikti klientui” – Google paieškos sistemai. Tam reikia tvarkyti svetainės techninę dalį, optimizuoti vidinius puslapius, turinį iš vidaus pasirinktiems raktiniams, rūpintis svetainės autoritetu iš išorės, t.y atsisakyti prastos reputacijos nuorodų ir auginti geros. Maža to visa tai turi koreliuoti su pardavimais, kitu atveju tai būtų tik laiko ir pinigų švaistymas. Štai kodėl dar net nepradėję bendradarbiavimo įsigiliname į Jūsų projekto poreikius ir iš karto atskleidžiame kokios pridėtinės vertės galėsime sukurti. Jeigu būsimos vertės iš SEO optimizavimo Jūsų projekte neįžvelgiame, bendradarbiavimo net nepradėsime. Taigi Jūs niekuo nerizikuojate.

Deja tai nėra pigaus SEO receptas..

Būsime atviri – pigaus SEO optimizavimo laikai praėjo. Dabar, kai Google paieškos sistemą valdo dirbtinis intelektas, pasiekti aukščiausias SEO pozicijas vidutinės ir aukštos konkurencijos rinkose darosi vis sunkiau. Tai užtrunka ilgiau laike, reikalauja daugiau žinių, techninių resursų ir kainuoja vis brangiau. Tam reikia investuoti į solidų turinį, aukščiausios kokybės tematiškai susijusias nuorodas, specializuotus SEO įrankius ir žinoma pačių SEO specialistų kvalifikaciją. SEO optimizacija darosi vis labiau imlus laikui ir techniškas, ypač jei kalbame apie el.komercijos sprendimus, tokius kaip “Progressive Web App” (PWA) ir pan.

Iš kitos pusės tai gera žinia tiems verslams, kurie gali sau leisti kokybiškas SEO paslaugas. Nes būtent ribotas aukščiausios kokybės SEO “prieinamumas” leidžia tik padidinti savo konkurencinį pranašumą ir atsiriekti vis didesnę rinkos pyrago dalį lyginant su konkurentais.

Kiek kainuoja SEO paslaugos?

Štai ir priėjome Jums svarbiausią klausimą – kokia yra SEO paslaugų kaina? Atsakant trumpai 1 valanda mūsų komandos darbo kainuoja 45 eur. + PVM.

Į SEO kainą įskaičiuoti:

  • strateginiai/analitiniai SEO darbai;
  • seo specialisto darbai;
  • seo projekto vadovo darbai;
  • profesionalūs seo įrankiai.

Tačiau į šią SEO paslaugų kainą neįskaičiuoti:

  • išorinis SEO biudžetas nuorodoms kurti;
  • turinys svetainės viduje ir išorėje;
  • galimi kodavimo darbai specifinėms techninėms SEO problemoms spręsti.

Visa tai galime detaliau įvertinti tik įsigilinę į Jūsų projektą individualiai.

Preliminariai ir minimaliai kiekviename projekte reikia mažiausiai bent 10 val. koncentruotų SEO komandos darbų per mėnesį. Tai sudaro 450 eur. + PVM. Dar mažiausiai 150 eur. + PVM reiktų skirti išorinio SEO optimizavimo ir turinio kūrimo darbams. Taigi be kodavimo darbų Lietuvoje per mėnesį vidiniams SEO darbams, turinio kūrimui ir išorės nuorodoms reikia skirti mažiausiai 600 eur. + PVM. Užsienio rinkose SEO optimizacijos kaina derinama individualiai ir žinoma yra didesnė nei Lietuvoje.

Galutinė SEO paslaugos kaina ir bendras SEO biudžetas priklauso tik nuo Jūsų poreikių konkrečioje rinkoje, konkurencinės aplinkos joje, techninės situacijos, raktinių kiekio, poreikio turiniui viduje ir išorėje, nuorodų kiekio, laiko per kurį norima pasiekti konkrečias pozicijas ir pan. Todėl tiksli galutinė SEO paslaugų kaina yra nustatoma, tik atsakius į visus šiuos klausimus. Tačiau Jūs galite Lietuvos rinkoje pradėti bendradarbiauti su “SEO generolų” komanda pradedant nuo minimalaus 600 eur. + PVM SEO paslaugų paketo (jeigu tai realiai leidžia Jūsų rinkos SEO situacija) ir vėliau pagal poreikį jį plėsti. Žinoma toks biudžetas nėra pakankamas pačios aukščiausios konkurencijos SEO rinkose, todėl būtų parenkamas individualiai, tačiau išlaikant aukščiau minėtą SEO kainos apskaičiavimo logiką.

Kaip realiai „imti viršų“ SEO karuose?

  • +561.76% organinio srauto augimas
  • +184.26% pardavimų augimas

Organinio srauto augimas per 11 men.

Grafike aukščiau matote vieno iš mūsų kliento JAV rinkoje organinio srauto ir pardavimų rezultatus lyginant su analogišku praėjusiu periodu. Daugiau mūsų sėkmės istorijų – laimėtų mūšių ieškokite čia.

7 naudos SEO pergalėms subrendusioms įmonėms:

  1. SEO generolai „nevynioja į vatą“… Todėl dar nepradėję bendradarbiavimo įsigiliname į Jūsų projekto poreikius ir iš karto atskleidžiame kokios pridėtinės vertės galėsime sukurti. Jeigu būsimos vertės iš SEO optimizavimo Jūsų projekte neįžvelgiame, bendradarbiavimo net nepradedame. Taigi Jūs absoliučiai niekuo nerizikuojate ir negaištate savo pinigų bei laiko veltui.
  2. SEO generolų planuojami SEO optimizavimo veiksmai visuomet prioritetiškai orientuoti į “žemai kabančius vaisius” kurie duoda greičiausią rezultatą. Todėl pirmieji SEO rezultatai ima matytis jau po pirmų 2 bendradarbiavimo mėnesių.
  3. Darbą su kiekvienu nauju klientu pradedame nuo strateginio SEO plano. Kurį ne vėliau kaip per 10 d. po sutarties pasirašymo sukuriame ir suderiname su Jumis. Strateginis SEO planas atnaujinamas kiekvieno mėnesio pradžioje fiksuojant jau atliktus ir planuojamus darbus. Tokiu būdu Jūs absoliučiai skaidriai matote kaip vyksta Jūsų interneto svetainės SEO optimizavimas ir kokius veiksmus Jums atliekame, bei planuojame.
  4. Kas mėnesį teikiame personalizuotas ir itin aiškias SEO ataskaitas, orientuotas į Jūsų verslo KPI’s (esminius našumo rodiklius) bei svarbiausius tikslus, neperkraudami jų nereikalinga technine informacija. Taip Jūs per 5 min. susidarote pilną ir itin aiškų vaizdą apie SEO progresą.
  5. Holistinis požiūris. Visus projektus vertiname ne tik iš SEO, bet ir iš vartotojo patirties UX/UI perspektyvos. Todėl savo klientams teikiame vertingas rekomendacijas, ką būtina tobulinti svetainėje, kad ji generuotų vis didesnę investicijų gražą (ROI).
  6. Galinga programuotojų komanda. “SEO generolai” pajėgūs išspręsti praktiškai bet kurios šiuolaikiškos didelės (iki 1 milijono prekių!) el.parduotuvės technines problemas.
  7. Reikšmingi SEO rezultatai itin konkurencingose rinkose. Tarp mūsų klientų – Lietuvos el.komercijos gigantai, patenkantys į Lietuvos el.parduotuvių TOP100. Todėl “SEO generolams” jokie įššūkiai nėra baisūs, ar neįmanomi.

Kreipkitės į SEO generolus jeigu:

  • Jūsų SEO biudžetas mėnesiui yra bent 600 eur. + PVM.
  • Jūsų pagrindinė veikla yra pelninga ir generuoja pardavimus;
  • Jūsų tikslas – SEO dominavimas savo verslo nišoje;
  • Jūs suprantate, kad SEO optimizacija nėra sprintas ir esate pasiruošę bent 6-12 mėn. bendradarbiavimui;
  • Jūsų ambicija – peržengti Lietuvos rinkos ribas ir eksportuoti savo prekes/paslaugas į Vakarų Europos, Skandinavijos, UK, JAV rinkas (neprivalomas kriterijus).

Ar visa tai apie Jus?

Tuomet nedvejodami kreipkitės į “SEO generolus”. Organizuosime Jums dedikuotą strateginę sesiją internetu NEMOKAMAI. Jos metu detaliai aptarsime Jūsų projekto SEO poreikius ir galimybes.

Kreipkitės į mus net ir tuomet, jeigu neturite savo stiprios IT (programuotojų) komandos. Turime techninės SEO patirties pačiuose didžiausiuose Lietuvoje ir užsienio el.komercijos projektuose. Dirbame su naujausiais IT web sprendimais (PWA+SEO), kurių rezultatų nuo Jūsų tikrai neslėpsime.

Deja SEO generolai Jums nepadės, jeigu:

  • Jūsų SEO biudžetas mėnesiui nesiekia 600 eur. + PVM.
  • Jūs neturite interneto svetainės, arba ją dar tik ruošiatės sukurti;
  • Jūsų pagrindinė veikla dar negeneruoja pardavimų;
  • Jūsų verslas nepelningas;
  • Jūs nesate pasiruošę bent 6-12 mėn. SEO bendradarbiavimui;
  • Jūs tikitės pačių aukščiausių SEO rezultatų (TOP5) jau po 2-3 mėnesių.

Visais šiais atvejais, tiesiog negaiškime brangaus vieni kitų laiko.

Kodėl SEO generolai?

GVP – galutinis vertingas produktas kurį kuriame

Pelningi mūsų klientų verslai.

„Turėk ir laikykis strategijos arba kentėk jos nebuvimo pasekmes”

SEO generolai dirba tik su komandomis, kurios šiam principui pritaria. Jei norite trumpam pašokti paieškos sistemoje į viršų prieš nusiritant giliai į dugną, ieškokite „seo gatvės banditų“. Jei mąstote strategiškai ir siekiate ilgalaikio dominavimo, kreipkitės į SEO generolus.

Rezultatai vietoje pažadų

SEO generolai – ne iš tų, kurie žada, o vėliau ieško pasiteisinimų. SEO generolai veda į tikras pergales, kurių rezultatas – išlieka. Tuo įsitikino daugybė sėkmingų Lietuvos ir užsienio verslų. (Iki 2021 m. Lietuvos rinkoje buvome žinomi kaip „SeoReklama“). Susipažinkite su SEO generolų laimėtais mūšiais.

Konkretumas vietoje poezijos

Kiekvienam mūšiui reikalingi aiškūs strateginiai ir taktiniai tikslai, o kiekvienam tikslui – adekvačios priemonės, kurių rezultatai turi būti aiškiai išmatuojami. Savo klientams teikiame aiškiais KPI’s (esminiais našumo rodikliais) paremtas SEO ataskaitas ir dirbame tik su ryžtingomis, pergalėms subrendusiomis įmonėmis.

Svarbiausias ginklas – holistinis požiūris

Kaip ir tikrame kare, „SEO karo“ samprata sparčiai keičiasi. Todėl ilgalaikės SEO pergalės, dirbtinio intelekto laikais, nebeįsivaizduojamos be holistinio SEO požiūrio į konkretaus projekto visumą, strateginio planavimo ir profesionalaus projektų valdymo. Daugiau nei 10 metų patirtis įgalina mus jau nuo pirmo bendradarbiavimo mėnesio įjungti “aukščiausią pavarą“ SEO procesuose ir ilgainiui Jūsų prekės ženklui užkariauti TOP pozicijas “Google” paieškoje.

Moralinis elgesio kodeksas

Karas be taisyklių niekur nenuveda. Todėl SEO generolai savo pavyzdžiu siekia kelti Lietuvos SEO verslo etikos standartą. Dirbdami su mumis, Jūs nedvejosite dėl mūsų SEO darbo metodų ir ataskaitų skaidrumo. Taip pat visuomet būsite tikri, kad visa informacija apie Jūsų verslą išliks konfidenciali. Tačiau svarbiausia yra tai, kad Jūsų generolas SEO mūšio lauke tarnaus tik Jums, o ne Jūsų rinkos varžovams ir konkurentams.

DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas*
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą
Klientai