fbpx

Kas yra “Google” E-A-T ir YMYL?

2022.10.07 / Aut. Donatas Viliamas

Kas yra “Google” E-A-T?

“Google” E-A-T tai angliškų terminų: Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness sutrumpinimas. Išvertus į lietuvių kalbą tai atitinkamai reiškia: kompetenciją, autoritetingumą ir patikimumą.

Nors „Google“ E-A-T abreviatūra kilo iš šios paieškos sistemos kokybės vertinimo gairių, plačiai žinoma ji tapo po liūdnai pagarsėjusio 2018 m. rugpjūčio mėn. atnaujinimo “Medic Update”. Nuo to laiko E-A-T yra vienas iš svarbių veiksnių, kuriuos “Google” naudoja bendrai tinklalapio kokybei įvertinti.

Svetainės kokybė savo ruožtu turi didelės reikšmės puslapio SERP pozicijai “Google” organinės paieškos rezultatuose.

E-A-T faktorius

Pagal ką nustatoma svetainės kokybė?

„Google“ sako, kad svetainės kokybei įvertinti svarbiausi veiksniai yra šie:

  • Kokia yra svetainės paskirtis (tikslas)? Ar interneto svetainė apskritai naudinga lankytojui?
  • Kompetencija, autoritetingumas ir patikimumas
  • Pagrindinio turinio kokybė ir kiekis
  • Informacija apie svetainę arba pagrindinio turinio kūrėją
  • Svetainės arba pagrindinio turinio autoriaus reputacija

Taigi, esant vienodoms sąlygoms, kuris puslapis geriau įrodys savo kompetenciją, autoritetą ir patikimumą, tuo aukštesnę vietą jis turėtų užimti.

Kaip “Google” nustato E-A-T?

Dabar, kai atsakėme į klausimą Kas yra E-A-T, pakalbėkime apie tai, kaip “Google” vertina konkretaus puslapio E-A-T.

“Google” paieškos kokybės vertintojo gairėse išvardyti trys pagrindiniai komponentai:

  • Pagrindinio turinio kūrėjo kompetencija.
  • Svetainės autoritetas.
  • Svetainės patikimumas.

Kodėl atsirado E-A-T?

Iš esmės E-A-T yra vienas iš būdų, kuriuo “Google” stengiasi užtikrinti, kad paieškos naudotojams būtų pateikiama tiksli, teisinga ir naudinga informacija. Kiekvienas gali susikurti svetainę ir skelbti joje, ką tik nori. Nebūtina būti gydytoju, kad sukurtumėte medicininės informacijos svetainę, arba turėti finansų srities išsilavinimą, kad galėtumėte rašyti apie investavimą.

Žinoma, tam tikra prasme tai yra gerai. Tačiau tai taip pat kelia problemų “Google”. Žmonės neretai priima svarbius sprendimus remdamiesi tuo, ką sužino iš paieškos rezultatų. Todėl paieškos sistema siekia užtikrinti, kad šie sprendimai būtų grindžiami kuo patikimesne informacija.

“Google” nuomone, išsamus medicininis straipsnis, kurį parašė patyręs gydytojas žinomos klinikos svetainėje, yra daug vertingesnis už atsitiktinį tinklaraščio įrašą, kuriame dalinami nepatikrinti medicininiai patarimai.

Kas yra kompetencija?

“Google” pripažįsta, kad E-A-T atrodys labai skirtingai, priklausomai nuo svetainės tipo. Ji taip pat pripažįsta, kad asmuo gali turėti tam tikros srities žinių, net jei jis dar nėra oficialiai apmokytas ar pripažintas toje srityje.

Štai trumpa “Google” E-A-T ištrauka iš žiniatinklio kokybės vertinimo gairių:

“Google” kokybės vertinimo gairės:

“Kai kurioms temoms reikia mažiau formalių žinių. Daugelis žmonių rašo itin išsamias ir naudingas produktų ar restoranų apžvalgas. Daug žmonių dalijasi patarimais ir asmenine patirtimi forumuose, tinklaraščiuose ir pan. Šie paprasti žmonės gali būti laikomi ekspertais tomis temomis, kuriose jie turi gyvenimiškos patirties. Jei turinį kuriantis asmuo turi tiek gyvenimiškos patirties, kad gali būti laikomas tos temos “ekspertu”, mes vertinsime šią “kasdienę patirtį” ir nebausime asmens / tinklalapio / svetainės už tai, kad jis neturi “formalaus” išsilavinimo ar pasirengimo toje srityje.”

Vis dėlto yra viena svetainių ir informacijos kategorija, kur “Google” turinį vertina itin atsakingai. Tai – Jūsų pinigai arba jūsų gyvybė. Angliškas šio termino sutrumpinimas – YMYL (Your Money or Your Life).

Kas yra YMYL?

YMYL išvertus į lietuvių kalbą reiškia “Tavo pinigai arba tavo gyvenimas”.

“Google” naudoja šią santrumpą kaip pagrindinį principą, kuriuo vadovaujasi klasifikuodama puslapius, turinčius įtakos žmonių finansams, sveikatai, saugumui ir (arba) laimei.

YMYL svetainėms taikomi aukščiausi įmanomi E-A-T standartai dėl jų temos ir dėl to, ką vartotojui reiškia, jei informacija pateikiama neteisingai.

“Google” sako:

“YMYL puslapiams taikome labai aukštus puslapių kokybės vertinimo standartus, nes prastos kokybės YMYL puslapiai gali turėti neigiamos įtakos žmogaus laimei, sveikatai, finansiniam stabilumui ar saugumui.”

Kokie yra YMYL svetainių tipai?

Dažniausiai YMYL puslapiai yra:

  • Naujienos ir įvykiai: (Ne visos naujienos priskiriamos YMYL, pavyzdžiui, pramogos ir sportas. Nepaisant to, būtina siekti aukšto E-A-T, kad pagerintumėte savo turinio profilį.)
  • Pilietiškumas, valdžia, teisė: Informacijos, susijusios su balsavimu, valdžios institucijomis, viešosiomis įstaigomis, socialinėmis paslaugomis ar teisinėmis konsultacijomis, sklaida.
  • Finansai: Bet kokie finansiniai patarimai ar informacija apie investicijas, mokesčius, pensijų planavimą, paskolas, bankininkystę ar draudimą.
  • Apsipirkimas: Elektroninės komercijos turinys, kuriame atliekami įvairių prekių ir paslaugų, kurias galima įsigyti, tyrimai (apžvalgos). Štai kodėl „Google“ labai stipriai analizuoja taip vadinamus Affiliate puslapius internete, kurie pilni apžvalgų, nes patys produktų neparduoda, tik reklamuoja kitų tiekėjų produkciją.
  • Sveikata ir sauga: Turinys, kuriame pateikiama informacija ar patarimai sveikatos ir medicinos klausimais, įskaitant ligonines ir vaistines, ar vaistus. Taip pat pasirengimas ekstremalioms situacijoms arba turinys, kuriame apibrėžiama ar aptariama pavojinga veikla.
  • Žmonių grupės: Turinys, kuriame pateikiama informacija ar teiginiai apie žmones dėl etninės kilmės, rasės ar tautybės, religijos, amžiaus ar negalios, lyties (lytinės tapatybės), seksualinės orientacijos ar veterano statuso.

Į sąrašą taip pat gali būti įtrauktos dar subjektyvesnės temos ir turinys, atsižvelgiant į jų kontekstą arba informacijos pateikimo būdą. Tai gali būti informacija apie tėvų auklėjimą, informacija apie būstą ar jo pertvarkymą, mokymosi įstaigų paieška, įsidarbinimas, kūno rengybos, mitybos ar svorio metimo klausimai.

“Google” E-A-T svarba SEO

“Google” supranta, kad žmogus gali priimti jo gyvenimą keičiantį sprendimą, remdamasis tuo, ką perskaitė internete. Todėl blogas informacijos šaltinis “Google” paieškos rezultatuose gali turėti realių pasekmių.

Jei jūsų tinklalapiai ar turinys patenka į bet kurią iš šių YMYL kategorijų, turite elgtis atsargiai. Aiškiai parodykite, kad turinio autoriai yra tinkamus įgaliojimus turintys asmenys.

Kuo geriau sugebėsite laikytis ir taikyti E-A-T standartus savo turiniui, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų turinys bus matomas paieškos sistemose ir sėkmingai reitinguojamas aukštose pozicijose.

Ar E-A-T faktorius reitingavimo veiksnys?

E-A-T nėra tiesioginis “Google” reitingavimo veiksnys, nes jį galima išmatuoti. Tačiau yra kitų signalų, kuriuos “Google” naudoja ekspertizei, autoritetui ir pasitikėjimui nustatyti ir kurie yra reitingavimo veiksniai.

2019 m. vasarį “Google” paskelbė informaciją “Kaip “Google” kovoja su dezinformacija”, kurioje teigiama, kad E-A-T yra svarbus reitinguojant. Be to, “Google” dabartinėje paieškos kokybės vertinimo gairių versijoje “E-A-T” minima net 137 kartus. Taigi akivaizdu, kad tai svarbi sąvoka.

Tačiau nėra vienos metrikos, pagal kurią būtų galima įvertinti “Google” E-A-T rezultatą. Veikiau vertinami kiti išmatuojami veiksniai, rodantys autorių, tinklalapių, svetainių ir prekių ženklų kokybę.

Kodėl E-A-T” svarbus SEO strategijai?

Jei pastaraisiais metais atkreipėte dėmesį į pagrindinius “Google” paieškos algoritmo atnaujinimus, pastebėjote pasikartojančią temą: nuolatinis naudotojo patirties gerinimas.

“Google” jau seniai pradėjo bausti už perteklinių raktinių žodžių įterpimą, nes tai blogino vartotojų skaitymo patirtį. Svetainės pritaikymą mobiliems įrenginiams ji padarė reitingavimo veiksniu, kai dauguma žmonių pradėjo naudoti mobiliuosius įrenginius interneto paieškai. “Google” suteikė pirmenybę HTTPS, o ne HTTP, nes norėjo padidinti paieškos naudotojų saugumą. Jie sukūrė Core Web Vitals, nes norėjo kiekybiškai įvertinti greitą ir sklandžią naudotojo patirtį.

E-A-T  yra dar vienas būdas “Google” pateikti tai, ko nori naudotojai. Pagal jį vertinama, ar interneto svetainė ir atskiri jos puslapiai sukuria realią vertę vartotojui. “Google” nori pateikti didžiausią vertę turinčius puslapius, susijusius su konkrečia paieškos užklausa, nes tik taip žmonės sugrįžta.

Jei optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra labai svarbus jūsų skaitmeninės rinkodaros sėkmei, tuomet, kuriant SEO strategiją, pirmiausia reikėtų atkreipti dėmesį į E-A-T.

DĖMESIO!

Jeigu SEO nėra jūsų stiprioji pusė, visuomet verta pasidomėti kokią pridėtinę vertę jūsų verslui sukurs  optimizavimas paieškos sistemoms, kaip profesionali SEO paslauga. Arba susipažinkite ką konkrečiai gali duoti SEO konsultacijos.

Kaip pagerinti E-A-T?

Atsižvelgiant į tai, kokia yra E-A-T svarba organinėje paieškoje, pakalbėkime apie geriausią SEO praktiką taikant E-A-T reikalavimus svetainėse.

Yra keletas konkrečių veiksmų, kurių galite imtis, kad gerokai pagerintumėte savo svetainės turinį ir užtikrintumėte, kad jis skleistų “Google” (ir naudotojams) reikalingus pasitikėjimo signalus. Tik nepamirškite, kad jei jūsų svetainei taikomas YMYL žymėjimas, jai bus taikomi dar aukštesni standartai.

Kurkite kokybiškas atgalines nuorodas

Kokybiškos atgalinės nuorodos gautos iš autoritetingų resursų internete (domenų) yra kiekvienos veiksmingos SEO strategijos pagrindas, bei vienas geriausių būdų parodyti, kad esate patikimas autoritetas savo srityje.

Tačiau jei dirbate IT srityje, bet gaunate atgalinę nuorodą iš svetainės kurios pagrindinė tematika mada, ji jums tikrai nepadės. Tiesą sakant, jei taikysite tokią SEO taktiką, galite sulaukti tik „Google“ nuobaudos.

Teisingai atlikti išorinį SEO nėra lengva. Kad gautumėte tikrai vertingų ir tematiškai susijusių nuorodų, turite nuolat kurti vertingą, unikalų, aukštos kokybės turinį, į kurį žmonės norėtų pateikti nuorodas.

Kartą per mėnesį svetainės tinklaraštyje paskelbta 500 žodžių ilgio ir bendro tipo apžvalga nepadarys jokio didelio poveikio. Investuokite laiko ir išteklių, kad taptumėte autoritetu (nesvarbu, kokia tema). Papildomai užmegzkite ryšius su tinkamais leidėjais ir įtakingais asmenimis. Tada galimai didelės vertės atgalinės nuorodos su laiku tikrai atsiras.

Daugiau “paminėjimų” iš patikimų šaltinių

Be atgalinių nuorodų, verta gauti paminėjimų iš patikimų šaltinių kurie gali padidinti jūsų E-A-T patikimumą. Kuo dažniau jūsų prekės ženklas ir (arba) vardas pasirodo autoritetinguose interneto šaltiniuose, tuo labiau “Google” jus laiko autoritetu, kuriuo reikia pasitikėti.

Remiantis “Google” patentu, “numanomos nuorodos”, t. y. jūsų prekės ženklo pavadinimo paminėjimas paprastu tekstu, gali būti laikomos atgaline nuoroda.

Kitaip tariant, vertinant jūsų puslapio kokybę, įskaitomos visos įeinančios nuorodos iš patikimų svetainių – tiek tiesioginės, tiek numanomos. “Google” atstovas Gary Illyes patvirtino, kad nuorodos iš autoritetingų svetainių iš tiesų yra vertinamos ir į jas atsižvelgiama priimant reitingavimo sprendimus.

Kokie svetainės „paminėjimai“ yra geri?

Dabar, kai supratote, kokia gali būti svetainės paminėjimų vertė kituose resursuose, būtina suprasti, kokie yra legalūs būdai, kaip gauti daugiau gerų paminėjimų. Pavyzdžiui:

  • Tai gali būti kviestinis įrašas (angl. guest post) autoritetingose svetainėse.
  • Dalyvaukite viešuose pokalbiuose internete (soc.tinkluose).
  • Dalyvaukite podkastuose.
  • Bendradarbiaukite su įtakingais asmenimis kurie gali apie jus užsiminti.
  • Kalbėkite įvairiuose renginiuose arba juos veskite.
  • Tapkite rėmėjais labdaros renginiuose, aukokite.
  • Kurkite didelės vertės išteklius kuriais verta dalintis.
  • Diekite naujas inovacijas ir skelbkite jas.

Tikslinkite ir atnaujinkite turinį

Visuomet egzistuoja didelė tikimybė, kad jūsų svetainės puslapiuose jau dabar yra pasenusios arba neaktualios informacijos.

Kiek įmanoma, atnaujinkite visą turinį ir pateikite kuo tikslesnę informaciją. Tai ypač aktualu, jei turite puslapių, kuriuose pateikiama jautri laikui informacija. Arba pagalvokite apie tokią informaciją, kurią dėl vartotojų svarbu nuolat atnaujinti, remiantis naujausiomis konkrečios srities žiniomis ir atradimais.

Gaukite daugiau atsiliepimų

Visada gera verslo strategija – pelnyti ir skatinti klientų atsiliepimus. Jie realiai padeda sustiprinti jūsų svetainės E-A-T “Google” akyse. Didelis teigiamų atsiliepimų skaičius (“Google”, “Trustpilot”, “Facebook”, “Yelp” ir kt.) rodo, kad jūsų įmonė vartotojų akyse yra patikima.

Kai gaunate atsiliepimus, skirkite laiko atsakyti į juos. Būtinai reaguokite net ir į neigiamus komentarus. Iš tiesų, jei atsakysite į tokius atsiliepimus, padidinsite savo, kaip gerą reputaciją turinčio ir klientų pasitenkinimą užtikrinančio prekės ženklo, patikimumą.

Turinio kūrimui pasitelkite ekspertus

“Google” mėgsta ekspertų kuriamą turinį. Ji ypač vertina turinį, kurį sukūrė asmuo, turintis reikalingus įgaliojimus ar kvalifikaciją jį kurti. Jei jūsų svetainė patenka į YMYL įtakos teritoriją, ypač svarbu, kad ji būtų parengta iš ekspertų šaltinių. Štai kodėl daugelio geriausių sveikatos informacijos svetainių (“Healthline”, “Verywell” ir kt.) turinį rašo arba peržiūri medicinos specialistai.

Dar galite padidinti savo svetainės E-A-T, jei dirbsite su autoriais, kurie turi daug realios patirties ir įgaliojimų, patvirtinančių jų žinias.

Demonstruokite turimus pasiekimus

Nesamdykite autorių, neįsitikinę jų kompetencija. Taip pat verta pateikti nuorodas į jūsų samdytų autorių interneto svetaines ir socialines paskyras, kad “Google” suprastų, kokie subjektai stovi už jūsų kurto turinio.

Savo samdomus turinio ekspertus taip pat turėtumėte įtraukti į tuos vidinius puslapius, kuriuose aprašomi prie jūsų svetainės prisidėję žmonės, pavyzdžiui skiltyse: “Apie mus”, “Komanda” arba “Kolektyvas”. Nesigėdykite to parodyti.

Jei jūsų rašytojai turi įgaliojimus, akreditacijas, laipsnius arba skyrė pakankamai laiko, kad būtų pripažinti tam tikros srities autoritetais, jums verta tai akcentuoti.

Nurodykite pilnus kontaktinius duomenis

Tai gali atrodyti nereikšminga, tačiau išsamios kontaktinės informacijos pateikimas svetainėje rodo, kad esate reali įmonė, kurioje dirba realūs žmonės. Svetainės, kuriose nepateikiama jokia kontaktinė informacija, tikriausiai nelabai rūpinasi savo auditorija ir visiškai neaišku, „kas už jos stovi“. Todėl savo svetainėje visuomet nurodykite visus būdus, kuriais žmonės gali su jumis susisiekti, taip pat fizinį įmonės adresą.

Stiprinkite prekės ženklo matomumą

Patikrinkite savo prekės ženklo matomumą (žinomumą) internete, įskaitant organinės paieškos rezultatus. Ar patys randate savo svetaines, tinklaraščius ir socialinius profilius? O kaip dėl trečiųjų šalių? Įvairių leidinių, asociacijų, spaudos?

Dar kartą perskaitykite kas yra E-A-T ir įsitikinkite ar tenkinate visus signalus, kurių ieško “Google”?

Jei atlikus brand‘o žinomumo auditą išaiškėjo trūkumai, sukurkite planą, kaip konkrečiai auginsite savo prekės ženklo žinomumą. Tikslas – sustiprinti savo prekės ženklo vertybinę poziciją ir pabrėžti jo kompetenciją, autoritetingumą ir patikimumą.

Atlikite esamo turinio auditą

Jei jūsų svetainė nėra visiškai nauja, tikriausiai jau turite sukaupę nemažai turinio, pvz., tinklaraščio įrašų, straipsnių, ataskaitų, analizių. Įsitikinkite, kad viskas, ką paskelbėte per daugelį metų, atitinka šios dienos E-A-T standartus. Tam neretai yra reikalingas atskiras SEO auditas.

Tokiu atveju kiekviename tokiame puslapyje galite atlikti 3 veiksmus:

  • Atnaujinkite turinį
  • Ištrinkite jį
  • Apjunkite su kitais susijusiais puslapiais

Pavyzdžiui, turite tinklaraščio įrašą, parašytą prieš kelis metus. Jei informacija pasenusi, atnaujinkite ją taip, kad ji būtų naudinga jūsų auditorijai pagal šios dienos aktualijas. O gal minėtas įrašas visiškai pasenęs, nesukelia srauto ar konversijų ir jo net neverta atnaujinti? Tuomet ištrinkite jį. Jei tai buvo pastebimai per mažos apimties, dubliuojantis ar pasikartojantis turinys, papildykite jį, arba sujunkite su kitais susijusiais tinklaraščio įrašais, kad konkretus puslapis taptų vertingesnis klientui.

Tik nepamirškite, kad šalindami ir apjungdami vidinius puslapius naudojate tam tinkamus 301 nukreipimus. Kitaip galite akimirksniu prarasti dalį organinio srauto ir buvusias SEO pozicijas.

Susikurkite turinio rinkodaros sistemą

Nuoseklus turinio kūrimas yra puikus būdas įtvirtinti savo autoritetą. Nesvarbu, ar rašote tinklaraščius, ar skelbiate podkastus, ar kuriate vaizdo įrašus, veiksminga turinio rinkodara leidžia jums akivaizdžiu būdu parodyti savo ekspertines žinias potencialiems klientams.

Iššūkis, žinoma, yra tas, kad norint reguliariai kurti gerą turinį reikia daug dirbti. Todėl ir reikia geros turinio kūrimo sistemos. Tam reikia aiškiai apibrėžto, pasikartojančio proceso, kurį jūs ir jūsų komanda galėtumėte naudoti nuolat kurdami didelės vertės turinį.

Į jūsų turinio rinkodaros sistemą turėtų būti įtrauktas kuriamo turinio viešinimo kalendorius, kuriame būtų:

  • Turinio tipas
  • Numatoma data
  • Reikalingi ištekliai
  • Tikslinės auditorijos segmentas arba persona
  • Tiksliniai raktažodžiai
  • Kiekvienas etapas (juodraštis, redagavimas, peržiūros, publikavimas ir t. t.)
  • Kas atsakingas už kiekvieną etapą
  • Koks yra siekiamas rezultatas arba tikslas.

Kai turite apibrėžtą sistemą, daug lengviau pasinaudoti turinio rinkodaros privalumais ir taip padidinti jo sklaidos efektyvumą.

Kokia E-A-T ateitis?

Tikėtina, kad ateityje E-A-T bus naudojamas vis plačiau, giliau. Pavyzdžiui, 2020 m. buvo pripažintas „Google“ patentas “Speaker Identification”, kuris padeda nustatyti konkrečius žmones naudojant jų kalbos atpažinimo technologiją. Galima įsivaizduoti, kad ateityje tai bus naudojama “YouTube” vaizdo įrašuose, internetinių seminarų įrašuose ir interviu su žiniasklaida. Ir tai tikriausiai yra tik ledkalnio viršūnė.

Paieškos algoritmas ir toliau bus tobulinamas. Tačiau “Google” tikslas išlieka tas pats – nustatyti ko tiksliai žmonės ieško ir pateikti jiems tinkamiausius rezultatus.

“Google” E-A-T puikiai papildo šią misiją, todėl jo ignoruoti daugiau nebegali niekas.

Svarbiausios išvados (Key Takeaways)

  • „Google“ E-A-T reiškia kompetenciją, autoritetingumą ir patikimumą. Ši sąvoka yra kilusi iš “Google” paieškos kokybės vertinimo gairių ir tapo gerai žinoma po liūdnai pagarsėjusio 2018 m. rugpjūčio mėn. atnaujinimo “Medic Update”. E-A-T yra vienas iš veiksnių, kuriuos “Google” naudoja bendrai tinklalapio kokybei įvertinti.
  • E-A-T turi įtakos SEO, nes padeda „Google“ nustatyti, ar svetainė, ar atskiri jos puslapiai yra patikimi informacijos apie konkrečią temą šaltiniai, suteikiantys naudotojams realią vertę.

Turinys parengtas pagal Terakeet.com ir “Google” žiniatinklio kokybės vertinimo gairių informaciją.

CEO at SEO generolai®
Donatas Viliamas - įmonės MB "SeoReklama" įkūrėjas ir direktorius. Prekės ženklo "SEO generolai" savininkas. Specializacija: SEO strategijų kūrimas, konkurencinės aplinkos analitika, SEO konsultacijos, auditai, gilus techninis SEO, strateginis planavimas, copywriting'as, verslo konsultacijos. Donatas strategiškai vadovauja SEO klientų projektuose. Rašo seogenerolai.lt tinklaraštį. Reguliariai atlieka SEO testus, kad suprastų „Google“ ir kitų paieškos sistemų algoritmų elgseną. SEO karjerą pradėjo 2009 m. kaip laisvai samdomas SEO specialistas. 2013 m. įkūrė SEO įmonę, kuri jau dirbo su daugiau nei 100 kompanijų vykdydama SEO projektus Lietuvos ir užsienio rinkose. Asmeninis blog'as https://www.viliamas.com/
Atgal
DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas*
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą
error:
error: