Google Ads reklamaEl.komercijai, B2B/B2C, eksportui

Tiesiog paleisti “Google Ads” reklamą ir išleisti jai pinigus yra lengva. Tai gali padaryti kiekvienas. Sunku gauti teigiamą investicijų gražą angl. (ROI) ją išlaikyti ir nuolat didinti. Tą sugeba toli gražu ne visi.

Pritariate? Tuomet su Jumis galime “eiti tiesiai prie reikalo”. Panašu, kad Jūs aiškiai žinote, ko siekiate iš “Google Ads” reklamos. Tik pradžioje turime bendrai sutarti, kad nėra blogų reklamos kanalų. “Google Ads” reklama ne išimtis.

Tai galingas įrankis, kurį daugybė verslų visame pasaulyje naudoja kaip pagrindinį ar kaip papildomą reklamos kanalą. Tiesiog šis reklamos kanalas Jums ATSIPERKA, ARBA NE.

Jeigu “Google Ads” reklama Jums atsiperka ir generuoja teigiamą investicijų gražą (ROI), tuomet sveikiname Jus. Panašu, kad Jūsų verslas yra tvarus ir linkime Jums augti toliau. Kitu atveju tikimės, kad Jūs esate įmonė, kuri jau turi pardavimų iš savo pagrindinės veiklos, žinote savo verslo nišą ir norite padidinti savo pardavimus, bei investicijų gražą iš “Google Ads” reklamos.

Ar šios problemos Jums aktualios?

  • investicijos į “Google Ads” neatsiperka;
  • netenkina investicijų graža iš “Google Ads”;
  • dirbate su “Google Ads” savarankiškai, bet trūksta laiko ir žinių;
  • netenkina “Google” Adwords rezultatai ir pardavimai;
  • trūksta dėmesio iš dabartinės “Google Ads” agentūros;
  • nesulaukiate atsakymų iš savo reklamos administratorių;
  • jaučiate, jog dirbama tik su didžiausiais klientais, bet ne su Jumis.

Jei bent viena problema Jums aktuali, tuomet žinokite Jūs ne vieni! Lygiai su tokiomis pačiomis problemomis susiduria absoliuti dauguma Lietuvos verslų.

SEO generolų užduotis šiose situacijose padėti įsivertinti “Google” Adwords reklamos kanalo potencialą ir ko trūksta kampanijose. Taip pat nustatyti, kas galėtų būti daroma efektyviau arba iš esmės kitaip įtakojant geresnius Jūsų Google Adwords reklamos rezultatus.

„Nevyniojame į vatą“…

Dar nepradėję bendradarbiavimo įsigiliname į Jūsų projekto poreikius ir iš karto atskleidžiame kokios pridėtinės vertės galėsime Jums sukurti. Jeigu būsimos naudos iš mūsų planuojamų “Google Ads” darbų Jūsų projekte neįžvelgiame, bendradarbiavimo net nepradedame. Taigi Jūs absoliučiai niekuo nerizikuojate ir negaištate savo pinigų bei laiko veltui.

Jeigu tik mes sutarsime su Jumis dėl bendros strateginės krypties ir darbo požiūrio, tuomet Jūs tapsite mums ištie svarbiu klientu. Daugiau apie mūsų požiūrį ir vertybes rasite čia.

SEO specializacija = aukštesni “Google Ads” našumo balai

Aukšti “Google Ads” reklamos kampanijų našumo balai pvz. 10/10 visuomet susiję su mažesnėmis kainomis už paspaudimus ir aukštesnėmis “Google Ads” pozicijomis paieškoje lyginant su konkurentais. Todėl siekdami savo klientams kuo aukštesnės investicijų grąžos iš “Google Ads” reklamos kampanijų, į pagalbą pasitelkiame savo SEO specialistus. Nes puikiai suprantame, kokią sinergiją su “Google Ads” kampanijomis gali turėti SEO paslaugos. Todėl dirbame ne tik su “Google Ads” reklamomis tiesiogiai, bet ir esant reikalui su konkrečiais prekių/paslaugų puslapiais juos optimizuodami “Google” paieškų intencijoms.

Google Adwords + SEO = SINERGIJA

Versle reikalinga vieninga komanda. Todėl niekuomet nesame įsikibę vien tik Ads arba tik į SEO. Esame ne kartą įsitikinę, kad šie reklamos internete kanalai puikiai dirba išvien. Todėl SEO generolai nuolat ieško savo klientams didžiausių reklamos atsipirkimo galimybių.

Keli scenarijai, kai “Google Ads” reklama turi sinergiją su SEO:

  • Klientai matę Ads skelbimą – vėliau dažniau spaudžia organinės paieškos rezultatus.
  • Ads + SEO = 2x daugiau matomumo paieškoje.
  • SEO raktažodžių testavimas su Ads reklama svetainės SEO optimizavimui, arba atsipirkimo nustatymui tiesiog nepamainomas.
  • Raktažodžių reklama gali būti puikiai diversifikuota. Pigūs ir siauresni raktiniai rodomi paieškoje klientui su Google Ads.  O štai platūs ir brangūs – SEO dalis.
  • Google Ads taip pat leidžia identifikuoti “kliento kelią” ir jį optimizuoti. Tai didina investicijų gražą bei konversijas iš SEO.
  • Google Ads gali dirbti kaip puikus idėjų generatorius svetainės turiniui. Pagal potencialių klientų užklausas (paieškos terminus) galima koreguoti informaciją svetainėje, kuria domisi klientai.

Holistinis požiūris ir strateginis planavimas – pergalių garantas.

Holistinis požiūris į kiekvieną projektą – tai esminis bruožas, išskiriantis mus iš visų kitų skaitmeninės rinkodaros paslaugų teikėjų. Būtent jis leidžia mums į visus naujus projektus žvelgti ne tik iš “Google Ads”, bet ir iš vartotojo patirties UX/UI bei SEO perspektyvų. Todėl savo klientams visuomet suteikiame vertingų rekomendacijų, ką dar būtina patobulinti svetainėje.

O tam, kad Jūsų “Google Ads” reklama generuotų aukštą investicijų gražą (ROI) būtinas strateginis planavimas. Būtent jis mums leidžia nuolat kelti naujas prielaidas, jas tikrinti ir taip optimizuoti Jūsų kampanijų biudžetus ir investicijų gražą.

Domina paslaugos?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas* (pvz. seoreklama.lt)
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą
Klientai