Skausmingiausia SEO problema verslo įmonėms
Egzistuoja daug ir įvairių SEO problemų su kuriomis susiduria verslo įmonės Lietuvoje ir pasaulyje. Vistik šiame įraše aptarsiu klientų akimis bene pačią skausmingiausią problemą – ankstesnių SEO agentūrų ir specialistų paliktas kritines SEO klaidas. Tiesiog privalėjau pasidalinti šiuo įrašu, nes į mūsų komandą ganėtinai dažnai kreipiasi verslai, kurie su ankstesniais SEO paslaugų teikėjais patiria panašių nesėkmių ir bando ieškoti išeities iš susiklosčiusios kritinės situacijos.
Kuo rizikuoja verslas?
Dažniausiai tokių specialistų palikimas būna toksiškos atgalinės nuorodos ir dubliuotas bei menkavertis turinys. Pastarasis dar vadinamas SEO tekstais. Šis turinys dažniausiai yra kuriamas vien tam, kad į jį galima būtų sudėti reikiamus SEO raktažodžius. Deja problema yra ta, kad 9 atvejais iš 10 toks turinys nebuvo kuriamas tam, kad suteiktų vertės potencialiam klientui, todėl skaitosi labai sunkiai ir atstumiančiai. Ir tai yra tikras košmaras visiems interneto vartotojams. Štai kodėl “Google” nuolat su tuo aktyviai kovoja bandydama pažaboti nekokybiško turinio epidemiją. Šiandien panašu, kad “Google” pagaliau pavyksta šią sudėtingą situaciją pakreipti teigiama linkme ir internetas nors ir iš lėto, bet vistik tampa vis geresne ir patikimesne vieta.
Man tikrai būtų sunku pasakyti kiek kartų mūsų komandai teko matyti dubliuoto ir menkaverčio turinio klientų projektuose, taip pat ir toksiškų nuorodų. Blogiausia yra tai, kad visa tai ne tik neduoda laukiamo SEO efekto, bet stipriai kenkia svetainių ir el.parduotuvių SERP reitingams. Tokiais atvejais SEO klientai neišvengiamai patiria finansinių nuostolių, nes už visą šį šlamštą kažkada reikėjo sumokėti ir ne vieną šimtą, ar tūkstantį eurų.
Kokios galimos pasekmės tokiais atvejais?
- SEO pozicijų iškritimas iš TOP10 arba visiškai išnykimas iš “Google” indekso;
- Organinio srauto kritimas 30-99%;
- Pardavimų (pajamų) kritimas;
- Verslas praranda stabilumą;
- Rizikuojama ilgą laiką likti be aukštų SEO pozicijų.
- Prarandamas turėtas konkurencinis pranašumas, kuris įtakoja tiesioginį srautą į svetainę;
- Tai visuomet sukelia nervinę įtampą ir finansinius nuostolius;
- Nėra 100% tikimybės, kad pavyks situaciją suvaldyti taip gerai, kaip buvo iki tol.
- Kai kuriais atvejais tai priveda prie verslo bankroto.
Taigi neigiamų pasekmių sąrašas gana didelis ir atrodo gana grėsmingai. Todėl visuomet geriausia užsiimti prevencija, o ne veikti jau įvykus faktui.
Kaip išvengti sunkių pasekmių?
Tokiais atvejais veikia tik sąmoningumas renkantis SEO paslaugų teikėjus. Domėkitės su kuo planuojate bendradarbiauti ir supraskite kuo rizikuojate:
- Apie tai kaip patikrinti SEO specialistą skaitykite čia.
- Kaip išvengti nesąžiningų SEO įmonių informacija čia.
- Sužinokite kas yra “Black Hat SEO” ir kokį neigiamą poveikį jis sukelia.
Galiausiai prieš bendradarbiavimą paprašykite, kad konkretus SEO ekspertas parodytų ankstesnius savo atliktų SEO darbų pavyzdžius – klientams pasiektus naujausius rezultatus konkurencingose rinkose. Pasidomėkite kitų klientų atsiliepimais. Reikalaukite turinio ir nuorodų pavyzdžių. Matydami tai jūs galėsite objektyviai įvertinti kokio lygio yra konkretaus žmogaus ar SEO įmonės kompetencijos.
Galiausiai, jeigu jums konkretus SEO ekspertas ar įmonė atrodo patikimai ir jūs esate linkę bendradarbiauti, būtinai pasidomėkite, kokia konkrečiai bus SEO strategija jūsų projekte. Atminkite, kad jei nėra strategijos ir konkrečių veiksmų plano – rezultato tikrai nebus. Arba jis bus nuviliantis.
- SEO yra paprasta? Nutekinta 14.000 Google paieškos atributų. - 2024-08-22
- Google “Core update” – 2024.03.05. Prisisekite diržus! - 2024-03-05
- 10 priežasčių, kodėl nėra SEO progreso? - 2024-01-24