Nuorodos nebėra TOP3 reitingavimo signalas!
Atgalinės nuorodos nebėra TOP3 reitingavimo signalas (OFICIALU)
“Google” jau kelerius metus menkina išorinių nuorodų (“backlinks”) svarbą savo reitingavimo algoritme. Patyrę SEO specialistai tai įtarė jau senokai, o štai 2023.09.21 d. “PubCon” konferencijoje “Google” paieškos komandos atstovas Gary Illyes’as pasakė, kad jis net neįtrauktų išorinių nuorodų į tris svarbiausius “Google” paieškos sistemoje naudojamus reitingavimo signalus.
Čia labai svarbu suprasti, kad atgalinės nuorodos yra vis dar ganėtinai svarbios SEO procese. Bet nepatyrę SEO specialistai, ar verslininkai turintys ganėtinai paviršutinišką supratimą apie SEO stipriai pervertina išorinių nuorodų svarbą rezultatams organinėje paieškoje.
Aukštas reitingas paieškoje galimas ir be nuorodų
Pasak Illyes’o, visiškai įmanoma užimti aukštą organinę “Google” poziciją be nuorodų, ir jis pateikė jam žinomo puslapio, neturinčio jokių vidinių ar išorinių nuorodų, pavyzdį, kuris užėmė pirmąją vietą organinėje paieškoje “Porsche” automobilių kategorijoje, o “Google” šį puslapį rado tik naudodama svetainės žemėlapį.
Maždaug prieš metus “Google” paieškos kokybės komandos atstovas Duy Nguyen’as teigė, kad atgalinės nuorodos, kaip reitingavimo signalas, turi daug mažesnį poveikį nei prieš daugelį metų. Todėl yra labai tikėtina, kad ateityje išorinės nuorodos greičiausiai taps dar mažiau svarbios.
Maždaug prieš 8 metus kažką panašaus sakė Matt’as Cutts’as, buvęs “Google” darbuotojas ir tiesa yra ta, kad atgalinės nuorodos turi daug mažesnį SEO svorį nei prieš aštuonerius metus, ir ši tendencija tęsiasi.
Kuo konkuruoti “Google” organinėje paieškoje?
Po viso to natūraliai kyla klausimas – tai kuo gi konkuruoti “Google” organinėje paieškoje?
Metas pagaliau suprasti, kad pats svarbiausias SEO reitingavimo veiksnys – turinys. Tą beje 90% SEO specialistų (net ir pradedančių) žino jau labai seniai. Tiesiog realybė yra tokia, kad kokybišką turinį kurti yra tikrai sunku, tai imlus laikui ir kūrybai darbas, reikalaujantis supratimo ir patirties, net ir naudojant generatyvinio dirbtinio intelekto įrankius. Maža to, visas turinys kuris yra kuriamas turi atliepti į vartotojų paieškų intencijas. Be tinkamos SEO strategijos tai yra tiesiog neįmanoma.
Reziume
- Išorinės nuorodos jau ilgą laiką nebėra TOP3 reitingavimo veiksnys, nors vis dar yra naudingas SEO faktorius;
- Išorinių SEO nuorodų reikšmė yra pervertinta ir tuo esame visiškai įsitikinę remiantis savo praktine patirtimi;
- Pagridinis reitingavimo faktorius – kokybiškas turinys, tenkinantis vartotojų paieškų intencijas;
- Galima užimti pirmą vietą “Google” paieškoje ir be išorinių ar vidinių nuorodų. Tam reikia kurti labai kokybišką turinį.
- Atgalinės nuorodos bus vis labiau nuvertinamos ateityje ir šis procesas jau vyksta paskutinius 8 metus;
- SEO higiena į kurią neretai bandoma aklai investuoti tikintis reikšmingų SEO pokyčių, nebeduoda jokių apčiuopiamų rezultatų, jeigu tai nėra susiję su kokybiniais turinio pokyčiais.
- Žalingos (pigios ir tematiškai nesusijusios nuorodos) yra svetainę nuvertinantis faktorius.
- Geri SEO rezultatai įmanomi tik prisitaikant prie “Google” dirbtinio intelekto ir tik turint pergalingą SEO strategiją.
O Jūs turite pergalingą SEO strategiją? Pasikalbėkime.
- Skausmingiausia SEO problema verslo įmonėms - 2023-10-25
- “Hostload Exceeded” klaida GSC įrankyje - 2023-10-23
- SEO specialistas (Kaip jį patikrinti?) - 2023-10-22