fbpx

Mums reikia “SEO higienos”…

2022.11.03 / Aut. Donatas Viliamas

seo higiena

Disclaimer: Šiuo įrašu jokiu būdu nenorime nieko įžeisti. Tiesiog žodžių junginį “SEO higiena” girdime tikrai ne pirmą kartą, todėl šį kartą nusprendėme pateikti savo požiūrį apie tai kokia yra “SEO higienos vertė” kiekvienam projektui. Šią mintį šiandien vėl išgirdome iš vieno Lietuvoje gerai žinomo verslo atstovo, kuris kreipėsi į mus dėl SEO paslaugų.

Klientas: 

– Pasidarėme čia SEO pasiūlymų apžvalgą, tai norime pasilyginti, ką jūs siūlote, kiek kainuotų paslaugos? Mums reikia “SEO higienos”… 

SEO generolai: 

– O kas Jūsų akimis yra “SEO higiena”?

Klientas:

– Na… reikia sutvarkyti svetainės antraštes, parinkti reikiamus raktinius, sutvarkyti svetainės kodą, užsakyti “nuorodų paketą”….

Pauzė…. Minties tęsinys..

– Suprantu, kad tai ko gero nieko neduos, bet blogiau nuo to irgi nebus?

SEO generolai: 

– O kam daryti tai, kas nieko gero neduos? Ar suprantate, kad jeigu visiems užtektų tik “SEO higienos”, tai būtų tiesiog manipuliacija paieškos rezultatais ir “Google” paieška taptų tiesiog visišku šiukšlynu?

Klientas:

– O tai ką tada siūlote…?

SEO generolai: 

– Koks Jūsų pagrindinis tikslas?

Klientas:

– Sugeneruoti daugiau pardavimų (leads) ir pakilti aukščiau organinėje paieškoje virš kitų.

SEO generolai: 

– Tokiu atveju Jums reikalinga individuali SEO strategija, sudėta į labai aiškų ir įgyvendinamą SEO veiksmų planą. Jame savo ruožtu reikėtų prioritetiškai suplanuoti būsimus SEO darbus pagal iš anksto numatomą SEO poveikį ir reikalingas pastangas.

Kitu atveju tiesiog yra itin didelė rizika išvaistyti laiką ir investicijas į SEO veltui. Arba tiesiog bus daroma tai, kas NEKURIA VERTĖS (“old school SEO” klasika).

Pokalbio pabaiga.

Toliau komunikacija su klientu pakrypo apie svetainės turinį ir klientas pamatė, kad čia tiesiog “nearti dirvonai”. Bet ne tai svarbiausia..

ESMĖ:

Jokia “SEO higiena” niekada nesukurs tiek pridėtinės vertės, kaip tinkamai sudėliota SEO strategija sujungta su kryptinga turinio rinkodara kuriančia vertę potencialiam klientui. Todėl kai ieškosite SEO paslaugų lyginkite ne tai kiek Jums kainuos SEO optimizavimas ir ne “SEO higienos”, o domėkitės ir lyginkite SEO strateginį požiūrį ir potencialią vertę kurią galite gauti mainais.

Gerų pardavimų!

#seogenerolai #seostrategija #seohigiena

CEO įmonėje SEO generolai®
Donatas Viliamas - įmonės MB "SeoReklama" įkūrėjas ir direktorius, prekės ženklo "SEO generolai" savininkas. Specializacija: SEO strategijų kūrimas, konkurencinės aplinkos analitika, SEO konsultacijos ir auditai, gilus techninis SEO, strateginis planavimas, copywriting'as, verslo konsultacijos, pardavimai internetu. Donatas strategiškai vadovauja agentūros "SEO generolai" klientų projektams. Rašo seogenerolai.lt tinklaraštį. Reguliariai atlieka SEO testus, kad suprastų „Google“ ir kitų paieškos sistemų algoritmų elgseną. Savo SEO karjerą pradėjo 2009 m. kaip laisvai samdomas SEO specialistas. 2013 m. įkūrė SEO įmonę, kuri jau dirbo su daugiau nei 50 kompanijų vykdydama SEO projektus Lietuvos ir užsienio rinkose. Asmeninis blog'as apie pardavimus internetu: https://www.viliamas.com/
Paskutiniai straipsniai kuriuos parašė Donatas Viliamas (Peržiūrėti įrašus)
    Atgal
    DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
    Vardas/Pavardė*
    El. paštas*
    Telefono numeris*
    Svetainės adresas*
    Pageidavimai, raktažodžiai*
    Žinutė išsiųsta sėkmingai
    Klaida. Pabandykite dar kartą
    Klientai
    edrauda_logo
    Pegasas logo
    Eoltas logo
    Ravak logo
    Raben logo
    RawPowders logo
    AtejoLaikas logo
    Velonova logo
    Ryterna logo
    PassCamp logo
    audita logo
    Verticia logo
    VersliLietuva logo
    aquajazz logo
    TiketaTour logo
    AverrGlow logo
    BalckFlorence logo
    Slider logo
    Priaugink logo
    Dentastra logo
    BalduSale logo
    investavimas logo
    andoy logo
    landero logo
    Tavosapnas logo
    Sportcup logo
    novus langai logo
    Teamhood logo