fbpx

Kodėl verslui SEO “nebeveikia”..?

2024.01.19 / Aut. Donatas Viliamas

Scena iš seno animacinio filmuko"Buratinas".

Vaizdas aukščiau, kontekstui perteikti paimtas iš seno animacinio filmuko”Buratinas”.

Trumpa priešistorė.. Šiandien turėjau pokalbį su vienos programuotojų įmonės vadovu. Jo komanda kuria interneto svetaines ir verslo automatizavimo sprendimus. Mūsų klientas juos pasamdė konkrečiai problemai spręsti. Reikėjo skubiai “operuoti” kliento interneto svetainę, kuri buvo užkrėsta žalingu programiniu kodu. Pasekmės – turėtos itin aukštos SEO pozicijos žaibiškai “smigo į dugną”.

Mėnesis laiko kliento panikos ir streso dėl prarasto brangaus organinio srauto, bet problemą sėkmingai išsprendėme ir visos SEO pozicijos sugrįžo. (Beje klientas iki šiol su mumis).

Kodėl? Nes žaibiškai identifikavome kritinę problemą ir kliento buvusio programuotojo ne kompetenciją.

Tai nėra išgalvota istorija. Čia matosi kokiam mūsų klientui tai nutiko. Kas nepatingės gali panaršyti kliento SEO pozicijas Google.lt organinėje paieškoje šiai dienai, pagal šiam verslui būdingus tikslinius raktinius žodžius kurie tik šaus į galvą.

Tai buvo sėkmės istorija kurią kartu smagiai prisiminėme. Tačiau labiausiai mano pašnekovui įsiminė mūsų tarpusavio komunikacija ir patirtis.

Į klausimą kodėl šį kartą skambina, atsakė:

– Išbandėme jau tuziną SEO partnerių ir su visais nuolat patiriame nesėkmes. Dabar tiesiog jau bijome rekomenduoti SEO savo klientams ir ieškome patikimų paslaugų teikėjų.

Kai paklausiau kaip atrodo jų dabartinis SEO procesas, iš karto tapo aišku, kad jokios sėkmės tiesiog negalima buvo tikėtis.

Kodėl?

Priežasčių daug:

  • patirties stoka;
  • tiesiog klientų apgaudinėjimas siekiant lengvo pelno;
  • strategijos nebuvimas;
  • šiuolaikinio SEO tendencijų ir paieškos sistemų nesupratimas;
  • tinginystė.

Galima vardinti ir daugiau, bet yra viena, viską vienijanti – kertinė priežastis. Visuose projektuose dirbdavo pavieniai asmenys – freelancer’iai kurie darydavo viską patys.

Klausimas retorinis..

Ar gali vienas žmogus puikiai išmanyti SEO strategiją, kurti į klientų poreikius orientuotą turinį (reikiamais kiekiais ir solidžia kokybe), sutvarkyti vidines, išorines ir technines SEO problemas? O jeigu jis dar dirba su daugiau nei 5 SEO projektais vienu metu?

Dar keisčiau atrodo kai tokius freelancer’ius vieną po kito testuoja stambiausios Lietuvos verslo įmonės ir tikisi atrasti “Šventąjį Gralį” nesuprasdami SEO procesų gylio, strategijos ir svarbiausio komandinio darbo poreikio, ypač kai projektai yra didelių apimčių..

Kodėl apie tai rašau?

Viliuosi, kad bent dalis verslų perskaitę tai, išvengs didesnių problemų ir nešvaistys kad ir kelių šimtų eurų per mėnesį SEO paslaugų teikėjams, kurie tik ieško “buratinų” kurie užkastų savo pinigus po stebuklingu medžiu. Tai metafora iš seno animacinio filmuko kurį daugelis matėme dar būdami vaikais.

P.S nesakau, kad visi pavieniai SEO specialistai yra blogi. Neįsižeiskite kolegos.. Kreipiuosi išskirtinai į verslų savininkus ir teigiu, kad “viskas iš vienų rankų” nuo pat pradžių nesėkmei pasmerkta strategija. Tai byloja ir daugelio mūsų klientų istorijos ieškojusių pigiausių SEO paslaugų.

Tuo pačiu neteigiu, kad SEO agentūros visais atvejais yra geriau, nei pavieniai specialistai. Tikrinti prieš pradedant bendradarbiavimą būtina ir vienus, ir kitus.

Kaip verslui išvengti SEO sukčių ir kaip juos atskirti nuo patikimų paslaugų teikėjų daugiau apie tai skaitykite čia.

Pabaigai verslo savininkams ir įmonių marketingo vadovams norisi palinkėti tik vieno – ieškokite ne pigiausių SEO paslaugų teikėjo, o vertinkite ką mainais gausite už sutartas investicijas į SEO. Ne SEO kaina yra esminis aspektas, o jūsų investicijų grąža. Nes labai dažnai yra mokama palyginus nedidelė SEO kaina, bet investicijų grąža yra neigiama.

Taip nutinka tuomet, kad dirbama su netinkamai pasirinktu paslaugos teikėju, kuris tiesiog nesugeba užtikrinti rezultato, nes neturi reikiamos patirties, pajėgumų, o svarbiausia aiškaus supratimo, ar jo teikiamos paslaugos klientui atsipirks. Deja dažniausiai tai yra sąmoningai nutylima..

Tokiu atveju kam švaistyti laiką ir pinigus?

CEO at SEO generolai®
Donatas Viliamas - įmonės MB "SeoReklama" įkūrėjas ir direktorius. Prekės ženklo "SEO generolai" savininkas. Specializacija: SEO strategijų kūrimas, konkurencinės aplinkos analitika, SEO konsultacijos, auditai, gilus techninis SEO, strateginis planavimas, copywriting'as, verslo konsultacijos. Donatas strategiškai vadovauja SEO klientų projektuose. Rašo seogenerolai.lt tinklaraštį. Reguliariai atlieka SEO testus, kad suprastų „Google“ ir kitų paieškos sistemų algoritmų elgseną. SEO karjerą pradėjo 2009 m. kaip laisvai samdomas SEO specialistas. 2013 m. įkūrė SEO įmonę, kuri jau dirbo su daugiau nei 100 kompanijų vykdydama SEO projektus Lietuvos ir užsienio rinkose. Asmeninis blog'as https://www.viliamas.com/
Donatas Viliamas
Atgal
DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas*
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą