Ar investuoti į SEO? Atsakymas iš karto!
Šis įrašas yra ne apie tai kodėl verslui verta investuoti į SEO. Priešingai. Stengėmės atsakyti į klausimą – kada investuoti į SEO verslui NEVERTA. Aiškiai žinodami, kad šią dilemą sprendžia dažnas verslas, sukūrėme trumpą klausimyną, kuris padės atrasti labai aiškų atsakymą IŠ KARTO!
Tam, kad sužinotumėte ar Jūsų verslui verta investuoti į SEO, sąžiningai atsakykite sau į 4 klausimus žemiau.
Klausimas #1
Ar SEO yra perspektyvus jūsų verslo pardavimų kanalas? T.y ar jūsų idealūs klientai naudojasi paieškos sistemomis ieškodami, analizuodami ir priimdami sprendimą pirkti? Šią informaciją galite nesunkiai įvertinti, jei tik savo “Google Analytics” paskyroje matuojate el.komercijos pardavimų duomenis. Jeigu Jūsų atsakymas teigiamas, pereikite prie antrojo klausimo.
Klausimas #2
Ar galite bent 6 mėnesius neturėti investicijų atsipirkimo, jei pradedate nuo nulio? (SEO rezultatai neateis per naktį) Jeigu taip, pereikite prie 3 klausimo.
Klausimas #3
Jei SEO taps pelningu kanalu, ar ir toliau kas mėnesį galėsite investuoti į jį tą patį biudžetą arba (idealiu atveju) daugiau nei anksčiau? (Tikslas auginti konkurencinį pranašumą ilguoju periodu) Jei taip, pereikite prie 4 klausimo.
Klausimas #4
Ar sumažinsite SEO išlaidas jei jūsų verslo ar globalioje rinkose įvyks trumpalaikis (~3 mėn.) nuosmukis ir bendra verslo padėtis taps sunkesnė? Jei ne, tuomet turime Jums aiškų atsakymą.
Sveikiname, jūs turėtumėte investuoti į SEO!
SEO yra maratonas, o ne “testas”, kurį galima labai greitai atlikti. “PIGU.LT” “KNYGOS.LT” ar bet kuris kitas prekės ženklas savo nišoje netapo Nr.1 “Google” paieškoje per 3 mėnesius su 500 eur. per mėnesį biudžetu. Tikėtina, kad ir jums nepavyks.
Bet jeigu:
- galite sau leisti investuoti į SEO 6 ir daugiau mėnesių;
- jus tenkina tikėtinas investicijų į SEO atsipirkimas po 6-12 mėnesių;
- bendros raktinių žodžių paieškų apimtys jūsų verslo nišoje yra didelės;
- jūsų tikslinė auditorija ieško jūsų prekių “Google’ paieškoje ir perka jas internetu;
- planuojate nuolat investuoti į SEO ir auginti savo konkurencinį pranašumą.
Sveikiname, Jūs tikrai turėtumėte investuoti į SEO! Sužinokite daugiau apie SEO paslaugas.
Ir priešingai..
Jeigu:
- SEO yra tik Jūsų verslo ~2 mėnesių trukmės bandymas;
- jūs panikuojate, jei per 2-3 mėn. nerandate jūsų verslui svarbių raktinių žodžių “Google” TOP10, pagal kuriuos kiti prekių ženklai jau ilgus metus kaunasi dėl TOP vietų;
- jūsų tikslinė auditorija nesinaudoja “Google” paieškos sistema ir neieško Jūsų prekių ar paslaugų;
- jūsų verslo niša yra “sekli” ir tai atspindi mažos raktažodžių paieškų apimtys (tai visuomet įvertinsime už jus);
- jūs neturite jūsų SEO situacijai būtinų biudžetų;
Jokiu būdu neinvestuokite į SEO. Liksite tik nusivylę ir Jūsų lūkesčiai deja nebus patenkinti.
Taip pat būtinai pasidomėkite, kodėl verslas nesiryžta investicijoms į SEO. Gal tai apie jus?
Norite sužinoti daugiau apie savo verslo SEO galimybes ir perspektyvą auginti pardavimus su šiuo reklamos kanalu? Susisiekite su mūsų komanda jau dabar ir užpildykite užklausos formą šio puslapio apačioje. Pirma konsultacija niekuo nekainuoja, taigi Jūs absoliučiai niekuo nerizikuojate.
- SEO yra paprasta? Nutekinta 14.000 Google paieškos atributų. - 2024-08-22
- Google “Core update” – 2024.03.05. Prisisekite diržus! - 2024-03-05
- 10 priežasčių, kodėl nėra SEO progreso? - 2024-01-24