fbpx

Organinio srauto augimas +356.26%

2017.02.04

Klientas, dirbantis B2C segmente į mus kreipėsi su labai aiškiu SEO tikslu – iki didžiausio metuose pardavimų sezono pradžios (Šv.Kalėdų ir Naujųjų metų) padidinti natūralų lankytojų srautą iš Google.lt paieškos į savo interneto svetainę ir tapti labiau matomiems “Google” paieškoje pagal pagrindinius raktinius žodžius.

Įvertinę konkurencinę aplinką ir atlikę kliento svetainės SEO bei rinkos auditą, pradėjome realizuoti SEO strategiją ir diegti kliento interneto svetainėje būtinus techninius SEO pokyčius.

Bene didžiausia problema su kuria teko susidurti, tai pakankamai ilgas komunikacijos laikas su kliento IT palaikymo komanda dirbančia ne Lietuvoje, ko pasekoje, vidinė svetainės SEO optimizacija vyko lėtai.

Taip pat teko pilnai sutvarkyti kliento “Google Analytics” paskyrą, kad joje aiškiai matytųsi kliento interneto svetainės elektroninės komercijos duomenys, atskleidžiantys kiekvieno reklamos kanalo, ar tai būtų Adwords reklama ar SEO efektyvumą ir žinoma potencialią investicijų grąžą.

Ir štai po daugiau nei 3 mėnesių SEO optimizavimo darbų ėmė ryškėti pirmieji darbo vaisiai.

Natūralus lankytojų srautas iš Google.lt paieškos ėmė stipriai augti ir šventinio sezono metu pasiekė absoliutų visų laikų kliento svetainės lankomumo piką.

Natūralaus lankytojų srauto augimas +356,26% per 3 mėnesius.

356-proc-organinio-srauto-augimas-per-3-men

Kokia buvo kliento investicijų grąža (angl. “ROI – Return on investment“)?

Ko gero vienas geriausių būdų palyginti reklamos investicijų grąžą, tai palyginti konkretaus kanalo rezultatus su alternatyviais lankytojų srauto pritraukimo kanalais, kaip pvz. Google Adwords. Būtent tai darėme ir šiame projekte.

Palyginus “Google analytics” realiai surinktus šių reklamos kanalų duomenis, paaiškėjo, kad norint pritraukti analogišką lankytojų srautą su „Google AdWords“, lankytojų srautas būtų kainavęs net 9X brangiau nei SEO.

Komentaras:

Ši nauja kliento sėkmės istorija mums tik dar kartą įrodė, kiek daug Lietuvoje verslų, kurie vis dar nežino kas yra SEO ir kokį milžinišką potencialą elektroninėje komercijoje kiekviename verslui “savyje slepia” profesionalus interneto svetainių optimizavimas paieškos sistemoms. Tuo pačiu SEO – ypač dinamiškai besikeičianti interneto reklamos sritis, kurioje rezultatų garantiją gali pasiūlyti vos keletas SEO agentūrų Lietuvoje. Todėl labai džiaugiamės, kad nepaisant visų, SEO optimizacijos eigoje iškilusių techninių problemų su kliento svetaine, ir nuolat besikeičiančių Google reikalavimų, mūsų pasiektas rezultatas viršijo visus kliento lūkesčius. Būtent tokį tikslą visuomet keliame savo komandai.

Daugiau sėkmės istorijų:

CEO at SEO generolai®
Donatas Viliamas - įmonės MB "SeoReklama" įkūrėjas ir direktorius. Prekės ženklo "SEO generolai" savininkas. Specializacija: SEO strategijų kūrimas, konkurencinės aplinkos analitika, SEO konsultacijos, auditai, gilus techninis SEO, strateginis planavimas, copywriting'as, verslo konsultacijos. Donatas strategiškai vadovauja SEO klientų projektuose. Rašo seogenerolai.lt tinklaraštį. Reguliariai atlieka SEO testus, kad suprastų „Google“ ir kitų paieškos sistemų algoritmų elgseną. SEO karjerą pradėjo 2009 m. kaip laisvai samdomas SEO specialistas. 2013 m. įkūrė SEO įmonę, kuri jau dirbo su daugiau nei 100 kompanijų vykdydama SEO projektus Lietuvos ir užsienio rinkose. Asmeninis blog'as https://www.viliamas.com/
Atgal
DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas*
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą
error: