fbpx

+62.12% konversijų augimas per 2 savaites

2022.11.17

Šiandien turėjome tradicinį (kas mėnesinį) konferencinį pokalbį su vienu iš savo SEO klientų, kurio metu aptarėme SEO progresą projekte ir atsakėme klientui į klausimą: “Koks konversijų rodiklis yra normalus el.prekyboje”?

Trumpa šio pokalbio santrauka.

Klientas:

– Koks konversijos rodiklis e-shop yra normalus? Girdėjau, kad viskas kas virš 3% el.komercijoje yra “fantastika”. Bet mes nesugebame jo pasiekti, kad ir ką darytume..

SEO generolai:

– Nėra vieno atsakymo. Viskas priklauso nuo srities kurioje veikiama. Kai kam “norma” 1%, kai kam 3% ar daugiau. Problema atsiranda tuomet, kai “pasiekiama norma”. Tuomet tarsi turi sau teisę pasakyti, kad “išspaudžiau” jau viską ką galėjau. Arba atvirkščiai, jei ilgą laiką dirbai su Conversion rate optimization (CRO) ir negali pasiekti net “normos” galvoji, kad tavo sritis ar produktas tiesiog “nepaėjo”..

Pasidalinsime su Jumis pavyzdžiu iš kito mūsų naujausio SEO kliento projekto, kurio konversijų rodiklis nuo “kosminių” 4.07% pašoko iki 6.6% vos per 2 savaites.

Tai patvirtinantys duomenis iliustracijoje žemiau.

konversijos procentas 6.6%

Pardavimai koreliavo atitinkamai. Pasikartosime, kad visa tai įvyko vos per 2 savaites ir tam reikėjo tik 1 dalyko, kurį atliko SEO generolų komanda, kad kliento pardavimai šautų į neregėtas aukštumas.

Tai buvo (On-site) SEO darbas. Koks tai buvo darbas atskleisti savaime suprantama negalime, kaip ir įvardinti kliento ar rinkos, kur visa tai padarėme. Pasakysime tik tiek, kad tai vyksta Lietuvoje.

Šiuo atveju klientas jau nuo pirmo mėnesio pamatė savo SEO investicijų atsipirkimą. Taip nutinka ganėtinai retai, nes SEO paslaugos reikalauja daug laiko ir kantrybės. Tačiau kai žinai ką darai ir turi aiškią SEO strategiją, kartais, kaip rodo šis konkretus pavyzdys, galima pasiekti išties įkvepiančių rezultatų pakankamai greitai.

REZIUME. Niekada negalvokite ir neklauskite kitų apie tai koks konversijų rodiklis yra “normalus”. Visiems norma yra skirtinga, o apibendrinanti statistika ne tik nieko nesako, bet ir nepadeda jūsų atveju. Geriau žiūrėkite kaip galite įtakoti savo situaciją ir konkuruokite su savo pačių istoriniais rodikliais, o ne su rinkos vidurkiu, kad ir koks jis bebūtų.

Gerų jums pardavimų!

CEO at SEO generolai®
Donatas Viliamas - įmonės MB "SeoReklama" įkūrėjas ir direktorius. Prekės ženklo "SEO generolai" savininkas. Specializacija: SEO strategijų kūrimas, konkurencinės aplinkos analitika, SEO konsultacijos, auditai, gilus techninis SEO, strateginis planavimas, copywriting'as, verslo konsultacijos. Donatas strategiškai vadovauja SEO klientų projektuose. Rašo seogenerolai.lt tinklaraštį. Reguliariai atlieka SEO testus, kad suprastų „Google“ ir kitų paieškos sistemų algoritmų elgseną. SEO karjerą pradėjo 2009 m. kaip laisvai samdomas SEO specialistas. 2013 m. įkūrė SEO įmonę, kuri jau dirbo su daugiau nei 100 kompanijų vykdydama SEO projektus Lietuvos ir užsienio rinkose. Asmeninis blog'as https://www.viliamas.com/
Donatas Viliamas
Atgal
DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas*
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą