Kodėl 2025 m. verslas internetu jau nebėra “Laukiniai vakarai”?
2025 m. internetas pagaliau tapo visiškai subrendęs ir prisotintas. Greito pelno mygtukų praktiškai nebeliko.. Nekalbame apie greito praturtėjimo schemas, kurios yra naudingos tik jas sukūrusiems.
Kaip verslui išlikti šioje konkurencingoje terpėje šiandien ir ateityje?
Pirma. Verslo savininkams neišvengiamai teks pažvelgti realybei į akis ir suvokti, kad “lifto į sėkmę” nėra. Teks kopti laiptais ir ganėtinai stačiais. Tai reiškia, kad norint auginti verslą, teks vis daugiau į jį investuoti ir išmokti tai daryti pamatuotai, ir protingai. Kitu atveju lemtis liūdna..
Antra. Pagrindinis ginklas šioje nuožmioje kovoje tampa prekės ženklo identitetas. Todėl investicijos į prekės ženklo žinomumo skatinimą ir strateginį pozicionavimą tampa gyvybiškai svarbios ir išmintingos. Pasaulinio lygio SEO guru sutartinai tvirtina, kad augantis prekės ženklo populiarumas tampa svarbiu SEO faktoriumi Google paieškos sistemoje. O jūsų verslas tai supranta ir žino kaip tai išnaudoti?
Trečia. Nėra blogų ir gerų reklamos kanalų. Konkretus reklamos kanalas arba atsiperka jūsų verslui arba ne? Todėl turite viską testuoti individualiai savo atveju.
Kalbant apie SEO vis dar yra nišų kur jis solidžiai atsiperka ir užtikrina verslo augimą ir stabilumą ilguoju laikotarpiu. Galime tai nesunkiai pagrįsti mūsų klientų faktiniais duomenimis.
Tačiau taip pat yra sričių, kur SEO nebe atsipirks. Ir Jūs tai turite žinoti, kad neužkibtumėte ant SEO diletantų jauko.
Nežinote ar SEO sukurtų pridėtinės vertės jūsų verslui?
Pasikalbėkime..
- Daugumai verslų “SEO mirė”.. Kodėl? - 2025-02-11
- “Semrush” nepadarys iš jūsų eksperto! - 2025-02-10
- Kodėl 2025 m. verslas internetu jau nebėra “Laukiniai vakarai”? - 2025-02-03