Kas lemia gerus SEO rezultatus?
Kokie yra svarbiausi sėkmės faktoriai?
Nuo 2013 metų, kuomet pradėjome veikti kaip SEO įmonė, turėjome daug įvairių projektų, kurie aiškiai parodė kokiais atvejais SEO rezultatai bus džiuginantys, o kokiais nuviliantys.
Žemiau dalinamės svarbiausiais SEO sėkmės faktoriais, kurie mūsų turima patirtimi itin ženkliai įtakoja SEO sėkmę konkrečiame projekte:
- Adekvatūs lūkesčiai;
- Rinkos potencialas;
- Įsitraukimas į procesą;
- Verslo konkurencingumas;
- Skiriami ištekliai;
- SEO specialistų patirtis ir strategija.
- Nepriekaištingi SEO agentūros vidiniai procesai ir darbo organizavimas
Trumpai apie kiekvieną atskirai.
Adekvatūs lūkesčiai
Prieš pradėdami SEO darbus visų pirma bandome suprasti kiekvieno kliento realius SEO poreikius ir turimas galimybes. Kartais šie dalykai prasilenkia sukeldami neadekvačius lūkesčius.
Prie to neretai stipriai prisideda nepatyrę, ar gudraujantys SEO specialistai, už vienkartinį ~200 eur. mokestį “pažadantys aukso kalnus”, o vėliau tiesiog dingstantys kaip į vandenį, arba nuviliantys rezultatais.
Štai kodėl “SEO generolai” visuomet edukuoja klientus ko reikėtų konkrečioje situacijoje tikėtis ir ką planuoti. Jei klientas tikisi aukšto SEO rezultato konkurencingoje rinkoje jau per pirmus 2-3 mėnesius, prieš tai neinvestavęs į SEO, tai jau rodo neadekvatų situacijos vertinimą. Tokiu atveju mes nesuteiksime tuščių vilčių.
Lygiai taip pat jeigu kliento SEO biudžetas yra ~100 eur. mėnesiui, o tikimasi aukštos konkurencijos rinkoje nuo nulio pakilti į TOP10 ir ten išsilaikyti, tai vėlgi nerealu. Apie visa tai jūs turite kalbėtis su SEO specialistais iš anksto ir geriausia ne su vienais. Jūsų galutinis tikslas – susidaryti absoliučiai realų vaizdą iš visos rinkos pasiūlymų ir palyginti kas ir ką konkrečiai siūlo.
Rinkos potencialas
Kadangi SEO paskirtis tenkinti paklausą, o ne ją kurti, tai reiškia, kad SEO geriausiai veikia tuomet, kai Jūsų verslui tikslingų užklausų paieškos sistemose tokiose kaip Google yra daug ir įvairių. Tai rodo gerą rinkos potencialą. Ir atvirkščiai, jei paieškų nėra, arba jos ne itin tikslinės, tai bloga žinia bet kuriam verslui. Tai reiškia, kad SEO neveiks, arba neatsipirks.
Kliento įsitraukimas į procesą
Mūsų komandos patirtis vienareikšmiška – jeigu kliento arba jo deleguoto atstovo įsitraukimo į procesą nėra, tuomet gero rezultato nebus! Tai nereiškia, kad klientas turi nuolat visur dalyvauti, bet turės būti aiškus susitarimas dėl komunikacijos proceso metu. Nes reikia derinti tokius klausimus kaip:
- raktažodžius parinktus optimizavimui;
- svetainės struktūros pakeitimus;
- turinio planavimą ir pakeitimus;
- būtinus atlikti kodavimo darbus.
- ir kt.
Visų šių dalykų SEO specialistai negali atlikti be suderinimo. Kitu atveju tai tas pats, kas liepti statybininkams pastatyti namą jų pačių nuožiūra. Realybė garantuotai bus visiškai kita, nei jūs tikėjotės.
Verslo konkurencingumas
Jeigu Jūsų verslas nėra konkurencingas, tai atvejis, kai SEO nepadės. Kad ir kokios SEO pozicijos būtų pasiektos, kad ir kiek organinio srauto į svetainę ateitų, ko gero pardavimų vis tiek nebus. Kodėl? Nes potencialūs klientai nemato vertės Jūsų pasiūlyme. Tai būtina įvertinti prieš užsakant profesionalias SEO paslaugas. Idealiu atveju visa tai galima ištestuoti su Google Ads reklama.
Skiriami resursai
Kartais net jeigu yra pakankamai finansinių ir žmogiškųjų resursų, tačiau nėra kliento komunikacijos, įsitraukimo į procesą, ar verslas nekonkurencingas, siekiamas SEO tikslas visuomet bus lyg miražas.
Taip pat SEO potencialas išblės, jeigu resursų bus skirta per mažai. Kiek ir ko tiksliai reikia, visuomet turi įvertinti SEO specialistai kurie imsis Jūsų svetainės ar el.parduotuvės optimizavimo. Jie turi iš patirties aiškiai įvardyti ko galite tikėtis su tam tikrais biudžetais konkrečioje rinkoje. Jeigu to įvardyti negali, reiškia reikiamos patirties toje rinkoje tiesiog nėra.
SEO patirtis ir strategija
Be jokios abejonės SEO specialistų patirtis ir efektyvi SEO strategija, tai kertiniai elementai, be kurių neįmanoma įsivaizduoti gero rezultato. Ar konkretus specialistas ar agentūra visa tai turi, pasimato nuo pat pradžių. Jeigu jums nuo pat pirmų pokalbių nėra aiškiai komunikuojami planuojami SEO darbai, KPI rodikliai kuriais bus matuojamas veiklos efektyvumas, bei strateginės SEO veiklos kryptis, tokiu atveju jūs greičiausiai dalyvausite brangioje loterijoje…
Nepriekaištingi SEO agentūros vidiniai procesai
Kad ir kokia gera būtų vieno specialisto patirtis, jis niekuomet nepajėgs padaryti tiek, kiek padaro gerai organizuota ir apmokyta SEO komanda. Tai ypač svarbu projektuose, kurie yra didelės apimties.
Kad ir kokia gera būtų SEO strategija, ją reikės įgyvendinti. Kartais tai padaryti išties sunku. Tai dažniausiai nutinka dideliuose projektuose, kai į projekto komunikaciją įtraukiami skirtingų padalinių žmonės, o SEO problemos yra sisteminės, su įvairiais blocker’iais, kurie negali būti vienu metu pašalinti.
Neturint patirties, bei reikiamų resursų, itin lengva pamesti fokusą ir pasiklysti komunikacijos labirintuose. To pasekoje veltui gaištamas laikas, pametami prioritetai, įsitraukiama į bereikalingus ginčus ir pokalbius ieškant kaltų..
“SEO generolai” turi laiko patikrintus vidinius procesus ir darbų organizavimo tvarką. Visa tai leidžia nuo pirmos dienos klientų projektuose įjungti aukščiausią pavarą ir darbuotis pagal strateginį SEO planą su aiškiu fokusu į “deliverables”.
Domina “SEO generolų” paslaugos? Rezervuokite nemokamą konsultaciją.
- SEO yra paprasta? Nutekinta 14.000 Google paieškos atributų. - 2024-08-22
- Google “Core update” – 2024.03.05. Prisisekite diržus! - 2024-03-05
- 10 priežasčių, kodėl nėra SEO progreso? - 2024-01-24