Kada SEO nepadės?
Neretai pradedantys verslininkai klaidingai mano, kad SEO gali išspręsti visas jų pardavimų problemas.
Deja SEO nekuria vertės ten, kur jos nėra. SEO tik atskleidžia vertę! O tam, kad kažkas pavyktų, vertė visų pirma turi egzistuoti.
Kalbant paprasčiau, SEO nėra “stebuklinga piliulė” kuri padarys verslą už jus. SEO tai geras tikslinio lankytojų srauto kanalas internete, kuris leidžia efektyviai pritraukti potencialių klientų. Deja SEO negali parduoti prekių ar paslaugų, jeigu prekės ar paslaugos potencialaus kliento nedomina, jis nemato pasiūlyme vertės, arba interneto svetainė (el.parduotuvė) jam nekelia pasitikėjimo.
Todėl prieš pradėdami dirbti su SEO optimizaciją, visų pirma įsivertinkite ar Jūsų verslas konkurencingas, t.y kokių konkrečių pranašumų turite lyginant su konkurentais? Jeigu pranašumų nėra, visų pirma išsigryninkite juos. Jeigu to nepadarysite verslo pradžioje, tą teks daryti vėliau, arba verslas tiesiog nepavyks.
Ir nors tai skamba pakankamai drastiškai, tik toks supratimas leidžia verslui ilguoju periodu išsilaikyti sunkioje konkurencinėje kovoje ir užkariauti lojalių klientų simpatijas. To nuoširdžiai Jums linkime.
- SEO yra paprasta? Nutekinta 14.000 Google paieškos atributų. - 2024-08-22
- Google “Core update” – 2024.03.05. Prisisekite diržus! - 2024-03-05
- 10 priežasčių, kodėl nėra SEO progreso? - 2024-01-24