Daugumai verslų “SEO mirė”.. Kodėl?
Būsiu nepopuliarus.. Daugumai verslų “SEO mirė”. Kodėl? Mano akimis didžioji problema yra paties verslo supratimas apie tai ką jis perka ir ką mainais gauna. Šiandien atsivertęs bet kurį standartinį SEO pasiūlymą galiu užsimerkęs pasakyti, kad jame rasite kažką panašaus..
Sukursime jums:
- 20 SEO straipsnių / tinklaraščio įrašų
- 300 atgalinių nuorodų
- atliksime techninį SEO auditą
- optimizuosime paveiksliukus
- dar 20+ opcijų bla.. bla.. bla.. (nes kuo daugiau, tuo geriau)
Realybė tokia, kad 99,7% Lietuvos ir pasaulio SEO teikėjų su didžiausiu džiaugsmu 2025 metais vis dar parduoda tokius “SEO paketus”. Tuo tarpu nepatyręs verslas (savininkai ar rinkodaros vadovai) visiškai nesusimastydami tai vis dar perka. Ir deja kasdien vis labiau nusivilia..
Kas laimi? SEO’šnikas pasiūlęs mažiausią kainą ir daugiausiai visko vnt..!
Juk kaip sako žymus “Tele2” šūkis:
– Kam mokėti daugiau?!
Bet ar susimąstėte ką jūs mainais gausite savo verslui įsigiję visa tai?
Ar tie 20+ tinklaraščio įrašų apskritai yra jūsų situacijoje reikalingi? Kokio lygio, vertės ir galiausiai apie ką jie bus? Bet jeigu jūs vis dar tikite, kad 2025 metais Google paieškoje vis dar veikia “SEO tekstai” tuomet labai rekomenduoju paskaityti šį mano įrašą: Kuriate SEO tekstus? Liaukitės švaistyti pinigus!
O atgalinės nuorodos? Kokia jų kokybė? Ar gebėsite tai patikrinti? Koks tų nuorodų ryšys su jūsų verslo tematika? Ar negausite Google nuobaudos už manipuliaciją jomis? Apie tai irgi esu rašęs: Atgalinės nuorodos. Kokios yra vertingos?
Galiausiai techninis SEO auditas.. Ką jums duos tai, kad bus sutvarkytas svetainės “sitemap” failas, greitaveika, ar dar kažkas, jeigu pati svetainės struktūra yra visiškas chaosas visų pirma pačiam pirkėjui?
Svarbiausia kur čia yra:
- pajamų tikslai?
- investicijų atsipirkimo prognozės?
- ilgalaikis poveikis verslui?
Tokių dalykų čia nė su žiburiu nerasite! Kodėl?
Nes lengviausia parduoti SEO darbus, o ne galutinį rezultatą. Atsakomybės jokios nėra. Nes jeigu “kažkas nesuveikė” tai jau ne mūsų, o verslo problema. Štai kodėl 99.7% atvejų panašūs darbai dažniausiai nėra niekaip susiję su konkrečios situacijos strategija. O svarbiausia nesusiję su pagrindiniu verslo tikslu – pardavimais!
Tuo tarpu “SEO generolai” jau ilgus metus tvirtina, kad vienintelė ir pati svarbiausia kiekvieno verslo metrika – pajamos.
Ieškote tikrosios pridėtinės vertės iš SEO? Tuomet visų pirma įsitikinkite, kad perkate realius rezultatus savo verslui – pardavimų augimą, o ne galutinį “deliverables” skaičių, niekaip nesusijusį su ilgalaike jūsų verslo strategija ir įtaka pardavimams.
Kitu atveju – “SEO mirė”..
- “Kiek kainuotų išvesti į SEO NR.1 Neklausiame strategijos..” - 2025-03-06
- Kodėl Jus domina būtent SEO? [Neredaguotas kliento atsakymas..] - 2025-02-27
- Daugumai verslų “SEO mirė”.. Kodėl? - 2025-02-11