fbpx

SEO kainos Lietuvoje [2022]

2022.05.21 / Aut. Donatas Viliamas

Kokia yra SEO kaina? Tai tipinis klausimas, kurį nuolat išgirstame iš potencialių klientų, kurie kreipiasi dėl savo svetainių ar elektroninių parduotuvių optimizavimo paieškos sistemose.

Šiuo įrašu norime įnešti kuo daugiau skaidrumo ir padėti įmonėms, bei asmenims ieškantiems SEO paslaugų geriau suprasti nuo ko priklauso SEO kaina Lietuvos rinkoje, kokie yra kainų rėžiai ir ko galima tikėtis už tam tikrus biudžetus. Tikimės tai bus naudinga, nes pateikėme šią informaciją objektyviai, pagal tai kas buvo viešai skelbiama Lietuvos rinkoje 2022.06.01 dienai.

Ar SEO kaina paslaptis Lietuvoje?

Žvelgiant į Lietuvos rinką susidaro dvejopas vaizdas. Išanalizavę daugiau nei 21 Lietuvoje veikiančių SEO paslaugų teikėjų puslapius, kurie su tokiais raktiniais žodžiais kaip “SEO paslaugos” arba “SEO optimizavimas” yra surandami Google.lt TOP20, matome, kad oficialiai savo SEO kainas svetainėse įvardino 12 tiekėjų. Tuo tarpu 9 tiekėjai nusprendė savo kainų neviešinti, todėl į juos reiktų kreiptis atskirai. Savaime aišku to nedarėme, nes tai nebūtų objektyvu.

Kas krenta į akis iš SEO kainų analizės?

  1. Dauguma SEO paslaugų teikėjų turi savo kainodarą ir jos neslepia;
  2. Absoliuti dauguma tiekėjų viešinančių SEO kainas, nurodė savo bazines SEO optimizavimo kainas ir jos yra gana aiškios. Tačiau praktiškai visi be išimties akcentavo, kad galutinė kaina finale priklauso nuo projekto sudėtingumo.
  3. Daugumoje atvejų galima susidaryti ganėtinai aiškų vaizdą, kiek reikės investuoti į konkretų SEO projektą mažiausiai. T.y NUO kokios sumos reikės startuoti.
  4. Ne visais atvejais iki galo aišku kokie konkretūs darbai yra įtraukti į SEO paslaugos kainą, todėl kai kurių tiekėjų kainos skiriasi kartais. Tokiu atveju padėtų aiški darbų ir kainų detalizacija, kurią jau reikėtų atlikti individualiai.

Patarimas. Jeigu radote paslaugos tiekėjo SEO kainas “NUO 200 eur./mėn.” neužkibkite ant mažų skaičių kabliuko ir detaliai pasidomėkite ką konkrečiai už tai gausite mainais?

Faktoriai įtakojantys galutinę SEO kainą

Prieš pradedant analizuoti SEO kainas detaliau, norime atkreipti Jūsų dėmesį į faktorius, nuo kurių priklauso galutinė SEO paslaugų kaina konkrečiame projekte.

Svarbiausi faktoriai, įtakojantys galutinę SEO darbų kainą yra šie:

  1. Numatomų SEO darbų apimtis projekte;
  2. Išsikelti SEO tikslai;
  3. Rinkos, kurioje dirbate SEO konkurencingumas.
  4. Raktinių žodžių kiekis

Prieš įvardindami galutinę SEO paslaugų kainą visus šiuos faktorius visuomet įsivertina ir SEO generolai, todėl juos verta aptarti detaliau.

Kaip matuojamos SEO projektų apimtys?

Lietuvoje SEO darbų apimtys projektuose matuojamos gana skirtingai. Vienos SEO agentūros skirsto projektus į paprastus puslapius, el. parduotuves, tarptautinius projektus, didelės apimties ir sudėtingus projektus.

Kitos viską bando pamatuoti raktinių žodžių skaičiumi. Kuo daugiau raktažodžių, tuo projektas sudėtingesnis.

Labai retai, bet pasitaiko atvejų, kai SEO darbų apimtys konkrečiame projekte matuojamos vidinių puslapių skaičiumi. Pavyzdžiui, svetainė su 10 vidinių puslapių ir svetainė su 500 vidinių puslapių yra akivaizdžiai skirtingos savo apimtimi.

Kaip darbų apimtis projekte vertina SEO generolai?

  • ar projektas yra Lietuvoje ar užsienio rinkose?
  • ar projekte nusimato daug techninio darbo (pvz. pasenusi turinio valdymo sistema, nepritaikyta SEO standartams ir reikalingi papildomi kodavimo darbai)
  • ar projekto rinkoje aukšta SEO konkurencija ar vidutinė?
  • kiek reikės skirti laiko darbui su turinio kūrimu ir jo optimizavimu projekte?
  • kiek reikės skirti laiko su išorine SEO optimizacija;
  • kiek reikės laiko skirti komunikacijai su klientu. T.y ar klientas yra maža įmonė? Ar tai didesnė bendrovė, kurioje į SEO sprendimų priėmimus įtraukta grupė žmonių ir dėl to sprendimų priėmimas ir derinimas užtrunka. Šis faktorius itin stipriai įtakoja laiko resursus. Užsienio rinkose tai yra visiškai atskira SEO rinkos atšaka dar vadinama Enterprise SEO

Kaip SEO kainą įtakoja išsikelti tikslai?

Antras faktorius, kuris diktuoja SEO kampanijos sąlygas – išsikelti SEO tikslai. Tikriausiai sutiksite, kad patekti į pirmąjį Google organinių rezultatų dešimtuką yra kur kas paprasčiau, nei užimti TOP1 arba TOP3 poziciją pagal tam tikrą raktažodį. O jei prie SEO tikslų prisideda dar ir trumpesnis laikotarpis, tai kaina irgi keičiasi, nes per trumpesnį laiko tarpą būtinos didesnės investicijos į SEO ir nuveikti reikia daugiau. Tam reikia atitinkamo resursų kiekio. Pavyzdžiui SEO tikslų galima siekti per metus, o galima ir per 6 mėnesius.

Galutinis tikslas bendrai paskatinti pardavimus internetu? Tada vėl viskas keičiasi. Nes reikia vertinti ne tik SEO “rinkos gylį” ir konkurencinę aplinką, bet papildomai analizuoti priežastis, kurios įtakoja pardavimus. Ir nors tai nėra standartinė SEO darbų dalis, SEO generolai neatsiejamai su tuo dirba, nes laikosi holistinio požiūrio į SEO optimizavimą.

Kaip vertinamas rinkos konkurencingumas?

Rinkos konkurencija – neabejotinai dar viena svarbi SEO kainos dedamoji dalis. Konkurencingose rinkose darbo visuomet reikės daugiau, nei mažesnės konkurencijos.

Itin aukštos SEO konkurencijos rinkos Lietuvoje yra:

  • kreditai
  • automobilių nuoma
  • saulės elektrinės
  • NT pardavimas
  • odontologija
  • maisto papildai
  • buhalterinė apskaita
  • draudimas
  • plastikiniai langai
  • rūbai
  • kai kurios kitos sritys, kurios investuoja didelius pinigus į savo verslą internetu.

Aukštos konkurencijos faktorius čia paremtas tuo, kad vienoje rinkoje yra susitelkusi ypač didelė įmonių koncentracija.

Rinkos, kuriose konkurencijos beveik nėra tai gana specifiniai verslai. Tai įvairios B2B paslaugos, el. prekyba, žemės ūkis, maisto pramonė ir t.t.

Visos kitos yra vidutinės konkurencijos rinkos, kurioje kaip taisyklė būna mažiau “žaidėjų”, bet neretai tarp jų būna stiprių konkurentų SEO vertinimu, kuriuos kaip taisyklė ganėtinai sunku “išmušti iš aukščiausių TOP5 pozicijų”, bet galima įsiterpti į TOP10.

Kaip kainą įtakoją raktinių žodžių kiekis?

Raktinių žodžių kiekis yra vienas dažniausiai linksniuojamų faktorių, nuo kurio priklauso galutinė SEO kaina. Ir tai normalu, nes priklausomai nuo to planuojama kiek reikės atlikti darbų svetainės viduje, išorėje ir su turiniu. Todėl SEO kainas Lietuvoje analizavome tokias, kurios yra bent nuo 10 raktinių žodžių. Nes su mažesniu raktinių kiekiu vargu ar apskritai galima tikėtis pagerinti svetainės organinį matomumą, nors žinoma išimčių pasitaiko.

Populiariausi SEO kainų modeliai Lietuvoje

Analizuodami Lietuvos SEO rinką pastebėjome, kad SEO paslaugų kainos dažniausiai skelbiamos trimis būdais:

  1. Mėnesinis mokestis. Tai pats populiariausias būdas nustatyti SEO projekto kainą. Kai numatomi tikslai, pateikiamas kainos pasiūlymas ir nustatomas priemonių intensyvumas. Tada kaina padalinama keliems mėnesiams ir gaunamas mėnesinis mokestis.
  2. Valandinis mokestis. Kai kurios SEO agentūros tiesiog skaičiuoja savo SEO komandos darbo valandas pagal einamojo mėnesio darbus. Tokiu būdu vieną mėnesį mokestis gali būti gana didelis, o kitą – mažas, priklausomai nuo atliktų darbų kiekio.
  3. Mokestis etapais. Retas atvejis, bet pasitaiko ir tokia situacija, kai darbai skirstomi į tam tikrus etapus, pavyzdžiui, SEO analizė/auditas, vidinis SEO, išorinis SEO, turinio strategija, palaikymas. Etapai yra atliekami palaipsniui, jie turi tam tikrą trukmę. Už kai kuriuos etapus imamas fiksuotas mokestis, kiti vertinami pagal skirtą laiką.

Kad ir koks tipas pasirenkamas, visada įmanoma jį derinti su valandiniu įkainiu, priklausomai nuo pasikeitusių tikslų ar atsiradusių techninių užduočių.

Minimalios SEO kainos Lietuvoje

Atlikę SEO paslaugų teikėjų viešai skelbiamos informacijos analizę, sudarėme SEO kainų lentelę, iš kurios matyti kokie tiekėjai, nuo kokios sumos pradeda dirbti.

Kainų palyginimui kaip konstantą ėmėme 10 raktinių žodžių, nes manome, kad tai minimalus raktinių kiekis, su kurio verta investuoti į SEO.

Taip pat pastabose pažymėjome, ar paslaugą teikia vienas asmuo, ar įmonė/komanda. Atkreipiame, kad prie vieno paslaugų teikėjo pažymėjome “Black Hat”. Tai teigiame, matydami kokiais metodais jis optimizavo pats save. Tikėta, kad panašiais metodais dirba ir su savo klientais. Nors deklaruoja priešingai. Kas yra “Black Hat” SEO ir kokią žalą jis daro sužinosite čia.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad SEO kainų informacija aktuali 2022.05.21 d. ir gali bet kada pasikeisti. Todėl pateiktus duomenis rekomenduojame vertinti kritiškai ir tik informaciniais tikslais.

SEO kainos - Lietuva 2022

Kokia yra SEO generolų paslaugų kaina?

Norėdami įnešti kuo daugiau skaidrumo savo kainodaroje, detalizavome kokie SEO darbai yra įskaičiuoti į SEO generolų paslaugų planus ir kiek biudžeto konkrečiai yra skiriama nuorodoms ir turiniui kurti.

 

STARTAS
650 €/mėn.
Kaina be PVM
Verslui, vidutinės konkurencijos LT rinkoje, jau generuojančiam investicijų gražą ir siekiančiam TOP 10 organinių pozicijų.
Strateginis planas 1k./mėn
Dedikuota ataskaita
Iki 50 raktinių žodžių
Vidinis SEO
Išorinis SEO
Techninis SEO
Tech. web crawl 1k.mėn.
Neterminuota sutartis
Profesionalūs SEO įrankiai
100 eur. skirta nuorodoms
100 eur. skirta turiniui
Konkurentų monitoringas
DOMINAVIMAS
2000 €/mėn
Kaina be PVM
Verslui itin aukštos konkurencijos LT rinkoje, siekiančiam dominuojančių TOP 1-3 pozicijų ir jų stabilumo.
Strateginis planas 1k./mėn
Dedikuota ataskaita
Neribojami raktiniai
Vidinis SEO
Išorinis SEO
Techninis SEO
Tech. web crawl 1k.mėn.
Neterminuota sutartis
Profesionalūs SEO įrankiai
350 eur. skirta nuorodoms
300 eur. skirta turiniui
Įžvalgos pardavimams
Konkurentų monitoringas
Negatyvaus SEO apsauga
Dedikuotas proj. vadovas
"EXTRA MYLE" bonusas

 

PASTABA. Į planus neįtrauktos išlaidos kodavimo (programavimo) darbams, nes kiekviena situacija individuali, todėl darbus pagal poreikį vertiname atskirai. Bazinis sudėtingesnių kodavimo darbų įkainis 50 eur./1 val. + PVM. Tačiau jei tik reikia galime dirbti ir su Jūsų programuotojais.

Kuo pagrįsta SEO generolų kaina?

Šiais laikais visi specialistai skelbiasi, kad “daro SEO”. Tačiau jeigu atkreipsite dėmesį, kad iš išvardintų paslaugų teikėjų tik vienetai skelbia savo pasiektus realius klientų rezultatus.

Daryti SEO yra viena, visai kas kita gauti realius SEO rezultatus. O būtent fokusas į rezultatą ir unikalus SEO “know-how” gimęs iš sukauptos patirties. Taip pat mūsų komandos atliekamas SEO optimizavimas yra holistinis. Tai reiškia, kad dirbame ne tik su svetainės vidine, technine ir išorine SEO dalimi, bet ir konsultuojame klientus už tą pačią kainą kaip padidinti konversijas ir pardavimus. T.y dalinamės su savo klientais realia praktine patirtimi, kaip auginti didesnę investicijų grąžą iš SEO ir kitų reklamos kanalų.

Visa ši patirtis turi savo kainą, todėl ji yra tokia, kokia skaidriai įvardinta šiandienos mūsų rinkodaroje.

Skirtingai, nei pavieniai specialistai, SEO generolai dirba kiekviename projekte kaip komanda. Tai turi tiesioginės įtakos ne tik darbų kokybei, intensyvumui, bet ir kainai.

Komandos sudėtis kiekviename SEO projekte:

  • SEO strategas/analitikas;
  • SEO specialistas;
  • projekto vadovas;
  • turinio kūrėjai;
  • nuorodų kūrimo specialistas;
  • programuotojas (pagal poreikį).

Savo patirtį ėmėme kaupti dar nuo 2010 metų. Per tą laiką sėkmingai įvykdėme dešimtis SEO projektų Lietuvos ir užsienio rinkose ir įgijome neįkainojamos patirties, kuri leido pasiekti įspūdingų rezultatų.

Tuo įsitikino ne vienas mūsų klientas. Apie tai byloja ir mūsų klientų atsiliepimai. Be to SEO generolai turi vertybes, kurių visuomet laikosi. Štai kodėl mūsų klientai mumis pasitiki ir rekomenduoja kitiems.

SEO paslaugų kainų rėžiai Lietuvoje

Minimalias SEO paslaugos kainas jau žinote.

Dabar ko gero būtų įdomu žinoti, o kokie gi yra SEO paslaugų kainų rėžiai Lietuvoje. Juos paskirstėme į preliminarius planus:

Minimalus planas

300-500 eurų be PVM, tai dažniausiai nedidelei interneto svetainei skirtas SEO paslaugų planas. Tokios paslaugos metu yra dirbama su 1-5 raktiniais žodžiais. Raktiniai žodžiai yra dažniausiai nedidelės konkurencijos. Paslauga trunka 1-3 mėnesius.

Vidutinis planas

500-800 eurų be PVM SEO optimizavimas kainuoja nedidelėms el. parduotuvėms arba didesniems reprezentaciniams puslapiams. Paslauga apima 5-30, rečiau iki 50 raktažodžių. Jei raktažodžiai yra nekonkurencingi, jų paimama daugiau. Jei konkurencingi – tik keletas. Paslauga trunka mažiausiai 3-5 mėnesius.

Optimalus planas

800-1000 eurų kainuojančios SEO paslaugos yra teikiamos didesniems puslapiams ir el. parduotuvėms. Tokios paslaugos apima 50 ir daugiau raktinių žodžių, trunka 6 ir daugiau mėnesių. Dažnai tokie planai vadinami „pro“, „max“ ar tiesiog „pilna optimizacija. Tai reiškia, kad jie yra dideli ir apima daugelį SEO aspektų.

Maksimalus planas

Nuo 1.000 eurų per mėnesį ir daugiau kainuoja dideli, sudėtingi ir konkurencingi projektai, dažnai orientuoti į tarptautines rinkas arba stambius verslus su dideliais el.projektais kai prekių pasiūla viršija 10.000 – 50.000 vnt. Tokiais atvejais tai jau visai kitas lygmuo darbų apimties ir konkurencijos prasme. Tai galima drąsiai vadinti Corporate SEO kainodara.

Kokios paslaugos įtrauktos į vidutinį planą?

Sakykime, esate nedidelis puslapis, kuriam reikia pasigerinti pozicijas su 10-20 raktinių žodžių. Pagal kainų rėžius akivaizdu, kad jums geriausiai tinkamas vidutinis SEO paslaugų planas, kuris kainuoja 500-800 eurų.

Kokios paslaugos į šį paketą yra įtrauktos?

Vienos įmonės gana aiškiai deklaruoja, kokie darbai bus atliekami, kiti konkrečius darbus neaišku kodėl, bet laiko paslaptyje. Matyt taip yra vengiama konkrečių įsipareigojimų. Štai šios paslaugos minimos dažniausiai:

  • Raktažodžių tyrimas – naudojant specialius įrankius parenkami raktiniai žodžiai ir jų variantai. Tada galima lengviau nuspręsti, su kuriais raktažodžiais verta dirbti pirmiausiai.
  • Svetainės SEO auditas – tai senesniems puslapiams reikalinga paslauga, kurios metu išanalizuojama reali situacija puslapyje, rezultatai paieškoje. Turint šiuos duomenis yra lengviau nuspręsti, kuria linkme reikia dirbti papildomai ir ką sutvarkyti pirmiausiai.
  • Konkurentų analizė – (teikia ne visi) tai paslauga, kuri yra reikalinga ne visiems. Sekti, ką daro konkurentai – ne taip jau ir paprasta, todėl čia reikia specialių įrankių ir įžvalgų. Kokia paslaugos nauda? Galima pasirinkti panašias reklamos strategijas ir jas įgyvendinti sėkmingiau, nei konkurentai.
  • Vidinis optimizavimas – tai turinio sutvarkymas, specialių statistikos įskiepių įdiegimas (Google Analytics, Search Console, My Business ir t.t.) tvarkymas, taip pat ir puslapio iliustracijų optimizavimas, įvairių klaidų šalinimas.
  • Išorinis SEO – atgalinių nuorodų rinkimas. Kai kurie paslaugos teikėjai pamini net konkrečius skaičius, kiek atgalinių nuorodų bus pateikta per mėnesį straipsnių ar statinių nuorodų pavidalu. DĖMESIO! Kai kurie tiekėjai šios paslaugos apskritai neteikia, nes neturi kompetencijų, supratimo, arba vengia su tuo susijusių realių peroptimizavimo rizikų.
  • Ataskaitos teikimas – kas mėnesį pateikiama išsami ataskaita, kas atlikta, ko pasiekta, kaip buvo dirbama.
  • SEO priežiūra/palaikymas – tai papildomas mokestis už pasiektų rezultatų palaikymą. Jis priklauso nuo raktinių žodžių konkurencijos ir yra 150-400 eur. mėnesiui. Kas daroma už tuos pinigus paprastai nėra detalizuojama, tačiau dažniausiai palaikymo darbai apsiriboja reikalingo turinio kūrimu, jo optimizavimu, išorinių nuorodų rinkimu, pozicijų analize, kartais ir konkurentų analize siekiant išsiaiškinti, kodėl jų pozicijos geresnės. Neretai SEO palaikymas yra tiesiog būtinas. Ypač jei veikiama rinkoje, kurioje SEO konkurencija yra didelė ir nuolatinė.
  • Turinio rinkodara – rečiau pasitaikanti paslauga, tačiau būtent taip vadinamas būdas gauti išorinėms nuorodoms dirbant su straipsniais ir regionine žiniasklaida. Iš tiesų turinio rinkodaros samprata yra kur kas platesnė, tačiau SEO paslaugose nuorodos yra pagrindinis tikslas.

Kartais pasitaiko ir tokia paslauga kaip SEO konsultacijos. Jei dirbama su dideliais projektais ir prie kampanijų dirba nemažai žmonių, gali būti organizuojami tam tikri mokymai darbuotojams. Bet šios paslaugos dažniausiai yra atskiros ir nėra įtraukiamos į standartinius SEO planus, kuriuos apžvelgėme.

Kokie kainų skirtumai tarp agentūrų ir laisvai samdomų specialistų?

Paplitusi nuomonė, kad SEO agentūros dirba brangiai, o pavieniai SEO profesionalai – daug pigiau. Pabandėme paanalizuoti šį, pasirodo, populiarų mitą.

Kaip taisyklė SEO specialistai savo paslaugas dažniausiai reklamuoja vienoje iš populiariausių ir didžiausių laisvadarbių platformų Paslaugos.lt.

Čia jiems yra skirta visa kategorija. Esmė ta, kad čia pateikiami valandiniai įkainiai, kurie nelabai skiriasi nuo agentūros. Jei agentūros dirba 30-50 eurų už valandą įkainiu, tai pavieniai specialistai, akivaizdžiai daugiau pasitikintis savo kompetencija, priklausomai nuo jų gyvenamosios vietos, ima 25-40 eurų už valandą.

Taip pat geriau įsižiūrėję pastebėjome, kad tikrai pavienių SEO specialistų ten mažuma. Visi turi savo nedideles įmones, kurios dirba agentūros principu – samdo reikalingus specialistus ir taip suteikia klientams reikalingas SEO paslaugas.

Taigi, didelio skirtumo tarp agentūros ir SEO specialisto panašu nėra, nes SEO specialistas taip pat buria savo komandą ir dirba tikrai ne vienas. Jei ne vienas, reiškia ir įkainiai jo taip pat panašūs. O jei dirba vienas, būtinai reikėtų pasidomėkite konkretaus SEO specialisto pajėgumais, nes kartais net ir su vienu – dviem dideliais projektais užtenka darbo visam mėnesiui be atvangos. O tai reiškia, kad darbais perkrautas SEO specialistas gali skirti nepakankamai dėmesio Jūsų projektui.

Kokios informacijos trūksta norint apsispręsti?

Beveik visos analizuotos SEO įmonės pateikia tik galutines kainas pagal raktažodžių skaičių ir puslapio apimtis. Bet realiai reikėtų kiek detalesnio kainos išskirstymo pagal atliekamus darbus ar etapus.

Pavyzdžiui, raktažodžių tyrimas yra dažniausiai daromas vieną kartą, kaip ir SEO auditas. Arba kartą į ketvirtį. Konkurentų analizę taip pat galima daryti kas keletą mėnesių ar net kartą per metus, todėl tai irgi daugiau vienkartinis darbas.

Taip pat dažnai trūksta informacijos, kiek konkrečiai nuorodų bus sukurta per mėnesį, kiek turinio parengta, kiek finansų bus investuota į turinio kūrimą/redagavimą. Bet visa ši informacija turėtų būti jau detalizuota konkretaus projekto strateginiame SEO plane, todėl standartiniuose SEO kainų planuose, gal to tikėtis ir neverta.

Kai kurios SEO agentūros šią informaciją skelbia, tačiau tai labiau išimtis, nei taisyklė. O klientui norisi žinoti, kaip panaudojami jo investuojami pinigai, ypač, kai kas mėnesį reikia mokėti daugiau nei 1.000 eurų.

Bet kokiu atveju tai tik preliminari SEO kainų Lietuvoje apžvalga, kuri leidžia suprasti kokie yra kainų rėžiai, kokios minimalios kainos ir ko galima tikėtis. Visą kitą informaciją jau reikia detaliai tikslintis su konkrečiu SEO paslaugų teikėju individualiai ir derintis prieš užsakant SEO paslaugas.

Reziume

Tikimės iš šio įrašo Jūs susidarėte gana aiškų vaizdą ko galite tikėtis analizuodami SEO kainas Lietuvoje ieškodami tinkamiausio SEO paslaugų teikėjo.

Tačiau ko gero svarbiausia visuomet atvirai kalbėtis apie tai, kokį SEO biudžetą Jūs galite sau leisti. Labai dažnai klientai galvoja, kad jei nesakys savo planuojamo SEO biudžeto, tuomet galbūt išgirs iš SEO paslaugų teikėjo pasiūlymą, mažesnį nei jų turimas, ar įsivaizduojamas biudžetas. Mažesnio nei aukščiau įvardintas minimumas Jūs tikrai neišgirsite..

Deja ieškant pigių SEO paslaugų ir kalbantis su pradedančiais SEO specialistais visuomet yra patenkama į spąstus. Tokie žmonės tiesiog norėdami gauti SEO kontraktą, bando visų pirma ir dažniausiai konkuruoti kaina, o ne pridėtine verte, kuri turėtų būti sukurta. Kitaip tariant pradedantieji SEO specialistai visuomet nurodys kuo mažesnę SEO kainą, bet kalbės apie labai abstrakčius darbus. Ir taip yra todėl, kad jiems reikia patirties Jūsų sąskaita. Jeigu Jums tai tinka, tuomet viskas gerai.

Tuo tarpu patyrę ekspertai visuomet aiškiai detalizuos savo teikiamų SEO paslaugų kainą, apimtis, potencialią pridėtinę vertę (pozicijų pokyčius, organinio srauto prieaugį).

Iš tokio pasiūlymo Jūs jau galite pakankamai aiškiai suprasti kas konkrečiai bus atliekama su Jūsų interneto svetaine ir kokie SEO darbai vyraus planuose.

Nes kartais tai gali būti tik vidinė SEO optimizacija. Arba tik SEO tekstai. O gal tik techninis, ar išorinis SEO optimizavimas (angl. “linkbuilding”).

Tačiau jeigu ieškote maksimalaus efekto, geriausiai pasiteisina SEO paslaugos pilna apimtimi ir idealiu atveju su prisiimama atsakomybe už galutinius rezultatus.

Sėkmės Jūsų versle ir renkantis paslaugų teikėją.

Atgal
DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas*
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą
Klientai
edrauda_logo
Pegasas logo
Eoltas logo
Ravak logo
Raben logo
RawPowders logo
AtejoLaikas logo
Velonova logo
Ryterna logo
PassCamp logo
audita logo
Verticia logo
VersliLietuva logo
aquajazz logo
TiketaTour logo
AverrGlow logo
BalckFlorence logo
Slider logo
Priaugink logo
Dentastra logo
BalduSale logo
investavimas logo
andoy logo
landero logo
Tavosapnas logo
Sportcup logo
novus langai logo
Teamhood logo