fbpx

Kaip atgauti prarastas SEO pozicijas?

2015.02.02

Vieno mūsų kliento istorija, iliustruojanti kaip galima atgauti prarastas SEO pozicijas Google organinėje paieškoje, po algoritminės nuobaudos. Taip pat, kaip susigrąžinti savo verslui internete gyvybiškai svarbius, nuolatinių lankytojų srautus.

Tikimės, kad ši istorija, padės:

  • geriau suprasti SEO naudą verslui;
  • sutaupyti pinigų;
  • išvengti apsišaukėlių SEO ekspertų.

Kodėl SEO pozicijos vieną dieną “skaudžiai krenta’?

Savo tinklaraštyje rašėme apie vieną naujausių ir pavojingiausių Google paieškos sistemos algoritmo atnaujinimų – “SEO žudiką” – Penguin 3.0

Šis, SEO pasaulyje ypač įtakingas algoritmo atnaujinimas, be jokio gailesčio baudžia nekokybiškai optimizuotas interneto svetaines, kurių išorinis nuorodų profilis yra nenatūralus, pirktinis ir peroptimizuotas.

Kol viskas buvo gerai, klientas džiaugėsi pigiu SEO ir skaičiavo pardavimų pelnus. Deja dominavimas TOP5 truko neilgai..

Kai tik kliento svetainė pateko į “Google”  algoritmo “Penguin 3” radarą  po 2014 m. spalio 18 d. ji smuko “Google” SERP per keliasdešimt pozicijų! Tai savaime aišku iššaukė ir kritusius tikslinių lankytojų srautus. Žemiau pateikėme vizualizaciją kaip atrodė kliento “Google Analytics” paskyros duomenys šiuo kritiniu periodu.

organinio srauto kritimas ir jo atsistatymas

Kaip klientas už SEO permokėjo 4 kartus?

Reikia paminėti, kad klientas ieškodamas naujų SEO paslaugų teikėjų iš viso “perėjo” per 4 Lietuvoje veikiančias SEO įmones. Visos jos žadėjo padėti, tačiau finale tik paėmė pinigus, tačiau taip ir nesugebėjo atstatyti prarastų kliento SEO pozicijų. Tada klientas praradęs viltį ir išleidęs 4x didesnes pinigų sumas SEO pozicijų atstatymui nei mokėjo pradžioje, galiausiai kreipėsi į mus.

SEO autoritetą prarasti daug lengviau, nei jį atstatyti

Svarbu suprasti, kad atstatyti prarastas SEO pozicijas visuomet sunkiau ir kainuoja brangiau nei jas išsikovoti pradžioje. Tai susiję su prarasta svetainės reputacija “Google” paieškos algoritmo akyse.

Įsivertinę kliento situaciją aptikome ankstesnių SEO specialistų darbo metodus ir nedelsdami ėmėmės iš naujo tiek vidinės, tiek išorinės kliento svetainės SEO optimizacijos. Darbo buvo atlikta nemažai, tačiau rezultatai byloja patys už save. 2014 m. gruodžio 5 d. t.y kiek daugiau nei po 6 savaičių kliento SEO pozicijos grįžo į buvusias aukštumas ir jas viršijo. Ar galite įsivaizduoti kliento džiaugsmą? Daugiau mūsų klientų sėkmės istorijų rasite čia.

Beje po lemtingos 2014 m. spalio 18 d. prašymų išgelbėti prarastas SEO pozicijas sulaukėme dar tikrai ne vieno.

Išvados

  • Atsakingai rinkitės SEO paslaugų teikėją;
  • Domėkitės SEO paslaugų teikėjo atliktais darbais;
  • Domėkitės SEO ekspertų patirtimi ir garantijomis;
  • Kokybė visuomet turi savo kainą.
CEO at SEO generolai®
Donatas Viliamas - įmonės MB "SeoReklama" įkūrėjas ir direktorius. Prekės ženklo "SEO generolai" savininkas. Specializacija: SEO strategijų kūrimas, konkurencinės aplinkos analitika, SEO konsultacijos, auditai, gilus techninis SEO, strateginis planavimas, copywriting'as, verslo konsultacijos. Donatas strategiškai vadovauja SEO klientų projektuose. Rašo seogenerolai.lt tinklaraštį. Reguliariai atlieka SEO testus, kad suprastų „Google“ ir kitų paieškos sistemų algoritmų elgseną. SEO karjerą pradėjo 2009 m. kaip laisvai samdomas SEO specialistas. 2013 m. įkūrė SEO įmonę, kuri jau dirbo su daugiau nei 100 kompanijų vykdydama SEO projektus Lietuvos ir užsienio rinkose. Asmeninis blog'as https://www.viliamas.com/
Donatas Viliamas
Atgal
DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas*
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą