fbpx

Ar Jums tikrai reikia TIK “SEO higienos”?

2023.05.26 / Aut. Donatas Viliamas
SEO higiena

Reali užklausa dėl SEO higienos, gauta iš potencialaus kliento 2023.05.24 d.

 

DĖMESIO! Šiuo įrašu jokiu būdu nenorime nieko įžeisti ar paniekinti kažkieno darbo rezultato. Tiesiog žodžių junginį “SEO higiena” girdime tikrai ne pirmą kartą, todėl šį kartą nusprendėme pateikti savo praktinį požiūrį apie tai kokia yra “SEO higienos vertė”.

Tipinis klientas: 

– Pasidarėme SEO pasiūlymų apžvalgą, tai norime pasilyginti, ką jūs siūlote, kiek kainuotų paslaugos? Mums reikia TIK “SEO higienos”… 

SEO generolai: 

– O kas Jūsų akimis yra “SEO higiena”?

Klientas:

– Na… reikia sutvarkyti svetainės antraštes, parinkti reikiamus raktinius, sutvarkyti svetainės kodą, užsakyti “nuorodų paketą”….

Pauzė…. Minties tęsinys..

– Suprantu, kad tai ko gero nieko neduos, bet blogiau nuo to irgi nebus?

SEO generolai: 

– O kam daryti tai, kas nieko gero neduos? Ar suprantate, kad jeigu visiems užtektų tik “SEO higienos”, tai visi būtų aukščiausiose pozicijose? Kuo tada konkuruosite jeigu jau visi turi pasidarę “SEO higieną”?

Klientas:

– O tai ką tada siūlote…?

SEO generolai: 

– Koks Jūsų pagrindinis tikslas?

Klientas:

– Sugeneruoti daugiau pardavimų (leads) ir pakilti aukščiau organinėje paieškoje virš kitų.

SEO generolai: 

– Tokiu atveju Jums reikalinga individuali SEO strategija, sudėta į labai aiškų ir įgyvendinamą SEO veiksmų planą. Jame savo ruožtu reikėtų prioritetiškai suplanuoti būsimus SEO darbus pagal iš anksto numatomą SEO poveikį ir reikalingas pastangas.

Kitu atveju tiesiog yra itin didelė rizika išvaistyti laiką ir investicijas į SEO veltui. Arba tiesiog bus daroma tai, kas NEKURIA VERTĖS (“old school SEO” klasika).

Pokalbio pabaiga.

Toliau komunikacija su klientu pakrypo apie svetainės turinį ir klientas pamatė, kad čia tiesiog “nearti dirvonai”. Bet ne tai svarbiausia..

ESMĖ:

Jokia “SEO higiena” niekada nesukurs tiek pridėtinės vertės, kaip tinkamai sudėliota SEO strategija sujungta su kryptinga turinio rinkodara kuriančia vertę potencialiam klientui. Todėl kai ieškosite SEO paslaugų lyginkite ne tai kiek Jums kainuos SEO optimizavimas ir ne “SEO higienos”, o domėkitės ir lyginkite SEO strateginį požiūrį ir potencialią vertę kurią galite gauti mainais.

Gerų pardavimų!

#seogenerolai #seostrategija #seohigiena

CEO at SEO generolai®
Donatas Viliamas - įmonės MB "SeoReklama" įkūrėjas ir direktorius. Prekės ženklo "SEO generolai" savininkas. Specializacija: SEO strategijų kūrimas, konkurencinės aplinkos analitika, SEO konsultacijos, auditai, gilus techninis SEO, strateginis planavimas, copywriting'as, verslo konsultacijos. Donatas strategiškai vadovauja SEO klientų projektuose. Rašo seogenerolai.lt tinklaraštį. Reguliariai atlieka SEO testus, kad suprastų „Google“ ir kitų paieškos sistemų algoritmų elgseną. SEO karjerą pradėjo 2009 m. kaip laisvai samdomas SEO specialistas. 2013 m. įkūrė SEO įmonę, kuri jau dirbo su daugiau nei 100 kompanijų vykdydama SEO projektus Lietuvos ir užsienio rinkose. Asmeninis blog'as https://www.viliamas.com/
Donatas Viliamas
Atgal
DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas*
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą