fbpx

E.prekyba išlepino lietuvius.. Ką daryti verslui?

2023.12.18 / Aut. Donatas Viliamas

Kas lemia lietuvių apsipirkimo įpročius internete?

Portale vz.lt aptikau straipsnį intriguojančia antrašte – “E. prekyba lietuvius išlepino”. Pagalvojau.. Koks drąsus, bet tuo pačiu artimas požiūris.

Straipsnio autorius, kurio asmeniškai nepažįstu, pateikė motyvus, kodėl taip nutiko ir kas suformavo dabartinius lietuvių apsipirkimo įpročius internetu?

Pilną straipsnį rasite čia: https://www.vz.lt/izvalgos/2023/11/06/a-sereika-e-prekyba-lietuvius-islepino

Žemiau pacituosiu kelias esmines mintis kontekstui perteikti:

  • E. prekybos rinkoje žmonės kasdien štampuoja tūkstančius reklamų bei išleidžia didžiules sumas pinigų savo produktams reklamuoti. Vartotojai tampa vis labiau išlepę, todėl pritraukti jų dėmesį ir patenkinti poreikius darosi sunkiau net ir labiausiai patyrusiems specialistams.
  • Rinkodaros biudžetai kasmet vis didėja po maždaug 10,5%, o naujai prigijusių žaidėjų el. prekybos rinkoje sutikti tenka vis rečiau. Tai lemia žmonių įpročiai. Vidutiniškai žmogui pakeisti savo įprotį užtrunka 66 dienas, tačiau visų pirma, jis turi nuspręsti tą įprotį keisti. 
  • Nebeveikia ir prieš 10 metų naudoti marketingo triukai. Šiais laikais reikia tiksliai žinoti, ko nori vartotojas, ko jis ieško, kokie dalykai jam yra svarbūs. Kai niekas dar neturėjo susiformavusių virtualaus apsipirkimo ir vartojimo įpročių, pritraukti klientus buvo lengva. O dabar reikia klientus ne tik pritraukti, bet ir pakeisti tuos susiformavusius įpročius.

e-prekyba islepino lietuvius

Dirbti toliau, ar užsidarinėti?

Nežinau, kaip jums, man asmeniškai sunku nesutikti su autoriumi. Konkurencija dėl vartotojų el.prekyboje kasdien auga. Dėl to kai kuriems el.komercijos verslams reikia spręsti dilemą – dirbti toliau, ar užsidarinėti?

Vieną iš sprendimų, kurį siūlo autorius – el. prekybos hiperpersonalizacija. Kai vartotojus pasitinka specialiai jiems pritaikytas turinys, atitinkantis jų unikalius pageidavimus ir įpročius, o dirbtinis intelektas net apskaičiuoja galimybę, ar jis taps realiu pirkėju.

Tai ne naujiena vakaruose. Pasaulis link to eina. Tačiau šiandien tai prabanga, kurią sau gali leisti tik didesni ir “gilesnes kišenes” turintys didieji el.prekybos žaidėjai. O ką daryti smulkiam ir vidutiniam el.komercijos verslui kurio pardavimų pajamos iš el.prekybos yra ~5.000 – 10.000 eur./mėn.?

Gera žinia – rinka visuomet egzistuoja.

Žmonėms nuolat reikia įvairių daiktų. Žinoma ekonominio nuosmukio metu rinka visuomet susitraukia, bet visiškai ji niekuomet nedingsta. Net kai vartojimas sumažėja, rinka VISUOMET IŠLIEKA. Žmonėms nuolat reikia kažkuo rengtis, kažką valgyti, tenkinti kitus poreikius.

Todėl svarbiausia suprasti, kokią rinkos dalį galima esamoje situacijoje užsiimti ir KAIP TAI PADARYTI?

Vienas racionalių ir vis dar prieinamų būdų pasiekti potencialų klientą yra SEO – el.parduotuvių optimizavimas paieškos sistemose.

Kodėl būtent SEO?

Gerai paieškos sistemoms optimizuota el.parduotuvė visų pirma pritrauks išskirtinai tuos žmones, kurie kasdien PATYS IEŠKO jūsų prekių. Dėl šios priežasties jie linkę gerai konvertuotis. O kuo aukščiau Google paieškoje būsite matomi organiškai, tuo daugiau potencialių klientų kasdien užsuks į jūsų el.parduotuvę. Galiausiai tai ir pradeda generuoti stabilius ir augančius pardavimus.

Jei nežinote, kas yra SEO, kaip jis veikia, kokie jo tikslai ir nauda, daugiau apie tai skaitykite čia.

Blogų reklamos kanalų nėra. Jie arba atsiperka, arba ne.

Žinoma egzistuoja ir kiti būdai, kaip pritraukti itin tikslinį lankytojų srautą į el.parduotuvę. Reikia atminti, kad nėra blogų rinkodaros kanalų apskritai. Tiesiog arba konkretus kanalas jūsų verslui atsiperka, arba ne. Nežinote ar jums atsipirktų SEO paslaugos? Abejojate ar jų reikia?

Rezervuokite nemokamą SEO konsultaciją ir gaukite visus atsakymus į jums kylančius klausimus.

CEO at SEO generolai®
Donatas Viliamas - įmonės MB "SeoReklama" įkūrėjas ir direktorius. Prekės ženklo "SEO generolai" savininkas. Specializacija: SEO strategijų kūrimas, konkurencinės aplinkos analitika, SEO konsultacijos, auditai, gilus techninis SEO, strateginis planavimas, copywriting'as, verslo konsultacijos. Donatas strategiškai vadovauja SEO klientų projektuose. Rašo seogenerolai.lt tinklaraštį. Reguliariai atlieka SEO testus, kad suprastų „Google“ ir kitų paieškos sistemų algoritmų elgseną. SEO karjerą pradėjo 2009 m. kaip laisvai samdomas SEO specialistas. 2013 m. įkūrė SEO įmonę, kuri jau dirbo su daugiau nei 100 kompanijų vykdydama SEO projektus Lietuvos ir užsienio rinkose. Asmeninis blog'as https://www.viliamas.com/
Atgal
DOMINA PASLAUGOS?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas*
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą
error:
error: