Kliento SEO matomumas Google.lt paieškoje 85%

2020.11.01

Šiandien norime pasidalinti su Jumis bene žinomiausio Lietuvoje prekės ženklo “Vostok Europe” laikrodžių gamintojo atejolaikas.lt SEO sėkmės istorija.

Mūsų bendradarbiavimas prasidėjo 2009 metais, kuomet atejolaikas.lt tuomet Lietuvoje dar veikė kaip chronos.lt Su šiuo klientu jau buvome pasiekę solidžias SEO pozicijas, tačiau situacija kliento rinkoje ėmė blogėti, o pardavimai krito nepaisant solidžių SEO pozicijų TOP10.

Tuomet su klientu buvo priimtas drąsus sprendimas – keisti prekės ženklo pozicionavimą ir toliau tęsti SEO darbus jau su nauju prekės ženklu – atejolaikas.lt

Tai pasiteisino su kaupu. Vos per 1 metus, atejolaikas.lt vėl tapo savo rinkos lyderiu ir pagal 127 SEO raktinius žodžius šiuo metu lenkia absoliučiai visus savo konkurentus. Tačiau svarbiausia, kad tai pasiteisina pardavimuose, ypač prasidėjusiu pandeminiu periodu, kurio metu buvo pasiektos rekordinės visų laikų apyvartos.

Situacijai iliustruoti žemiau pateikėme kliento bendro SEO matomumo ataskaitą Google.lt paieškoje lyginant su konkurentais.

Atejolaikas.lt SEO matomumas 85%

Atgal
Domina paslaugos?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas* (pvz. seoreklama.lt)
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą
Klientai