SEO optimizavimas (nuo A iki Z)
Kai mes ieškome prekių, paslaugų, ar tiesiog atsakymų į savo klausimus, savo paiešką dažniausiai pradedame interneto paieškos sistemose. “Google” paieška yra pati didžiausia, bei populiariausia paieškos sistema pasaulyje. Kiekvieną dieną joje atliekama apie 3,5 mlrd. užklausų. Štai kodėl daugumai mūsų ši paieškos sistema tapo neatsiejama kasdienio gyvenimo dalimi.
- Kaip pasinaudoti paieškos sistemų galimybėmis ir išplėsti savo verslą internetu?
- Kaip užimti aukštesnę vietą “Google” paieškos sistemoje?
- Kaip atvesti daugiau lankytojų į savo svetainę ir pagerinti savo prekės ženklo reputaciją?
Skaitykite toliau ir atrasite visus atsakymus į šiuos klausimus.
Kas yra SEO optimizavimas?
Tam, kad aiškiai suprastumėte kas yra SEO optimizavimas visų pirma svarbu suprasti kas yra SEO? Kas yra paieška? Ir kas yra paieškos sistema?
SEO – tai angliškos frazės (Search Engine Optimization) santrumpa. Išvertus į lietuvių kalbą tai reiškia optimizavimą paieškos sistemoms.
Kas yra paieška? Kai žmonės nori surasti produktą, paslaugą arba atsakymus į savo klausimus, jie atlieka paiešką.
Kas yra paieškos sistema? “Google”, “Bing”, “Baidu”, “Yandex” yra didžiausios interneto paieškos sistemos. Jose, bet kuris asmuo, įvedęs savo užklausą, gali atlikti informacijos, prekių ar paslaugų paiešką internete.
Kas yra SEO optimizavimas? Tai tiksliniai veiksmai, kuriuos atliekate tam, kad paieškos sistemos susietų konkrečią užklausą paieškoje su jūsų svetaine, ar el.parduotuve. SEO (optimizavimas paieškos sistemoms), tai praktiškai nenutrūkstamas interneto svetainės struktūros ir turinio tobulinimo procesas, tam, kad jos puslapius galėtų rasti žmonės, ieškantys jūsų paslaugų, prekių ar informacijos naudodamiesi paieškos sistemomis. Bendrai svetainių SEO optimizacija daroma tam, kad paieškos sistemose užimtumėte kuo aukštesnę vietą ir dėl to sulauktumėte daugiau organinio lankytojų srauto į savo svetainę.
Kokia yra SEO optimizacijos nauda?
- Didesnis svetainės lankytojų srautas. Kai jūsų svetainė bus gerai optimizuota paieškos sistemoms, ji sulauks didesnio lankytojų srauto, o tai reiškia didesnį prekės ženklo žinomumą.
- Daugiau potencialių klientų. Tai reiškia, kad galimai sulauksite daugiau pardavimų.
- Geresnė reputacija. Aukštesnė vieta “Google” paieškoje iš karto suteikia jūsų verslui patikimumo. Jei jumis pasitiki “Google”, jumis pasitiki ir žmonės.
- Didesnė investicijų grąža. Nesvarbu, ar norite didesnio prekės ženklo žinomumo, matomumo internete, potencialių pirkėjų, pardavimų ar lojalių klientų, SEO dažniausiai yra puikiai atsiperkantis pasirinkimas lyginant su kitais skaitmeninės rinkodaros kanalais.
SEO optimizavimo rūšys
“Google” ir kitos paieškos sistemos, vertindamos turinį, atsižvelgia į daugybę veiksnių, todėl SEO optimizacija turi daug aspektų. Nepaisant to, visus SEO optimizavimo darbus galima suskirstyti į tris pagrindines sritis:
- vidinis optimizavimas (angl. on-page SEO)
- išorinis optimizavimas (angl. off-page SEO)
- techninis optimizavimas (angl. technical SEO)
Kas yra vidinė SEO optimizacija?
Ši sritis apima puslapio turinio kokybės ir struktūros elementų optimizavimą. Turinio kokybė, raktiniai žodžiai ir HTML žymos – tai pagrindiniai kriterijai, lemiantys gerą vidinę svetainės optimizaciją paieškos sistemai.
Kas yra išorinė SEO optimizacija?
Atgalinės nuorodos iš kitų svetainių, vidinės nuorodos ir domeno autoritetas – tai patys svarbiausi išorinio SEO optimizavimo elementai.
Kas yra techninė SEO optimizacija?
Čia svarbiausi kriterijai yra:
- geras svetainės indeksavimas
- saugumas
- patogumas vartotojui (UX/UI)
- gera URL struktūra
- optimali greitaveika
- patogumas naršyti iš mobilių įrenginių
Kas yra lokali optimizacija?
Be išvardintų trijų pagrindinių SEO optimizavimo sričių, dar egzistuoja vietinis (lokalus) SEO, kurį teisingai atlikus galima užimti aukštesnes pozicijas “Google” žemėlapiuose ir vietiniuose SERP rezultatuose.
Atliekant vietinę SEO optimizaciją svarbiausia yra:
- NAP faktorius
- Klientų atsiliepimai
- Citatos ir nuorodos lokaliuose verslo kataloguose
- “Google” verslo profilio optimizavimas.
- Svetainės optimizavimas raktiniams žodžiams su vietos lokalizaciją nurodančiais raktiniais žodžiais.
Kokie pagrindiniai SEO reitingavimo veiksniai?
Šiuolaikinį “Google” algoritmą valdo dirbtinis intelektas, todėl reitingavimo veiksnių yra begalė. Tačiau yra keletas svarbiausių, kurie remiantis “SEO generolų” komandos patirtimi, šiai dienai turi didžiausios įtakos būsimiems rezultatams. Štai šie faktoriai:
- Nuolatinis aukštos kokybės turinio publikavimas
- Raktiniai žodžiai meta žymose
- Atgalinės nuorodos
- Nišinė kompetencija
- E-A-T faktorius
- Vartotojų įsitraukimas
- Vidinės nuorodos
- Patogumas naršyti mobiliuose įrenginiuose
- Puslapio greitaveika
- Svetainės saugumas / SSL sertifikatas
- Schemos žymėjimas / struktūriniai duomenys
Kaip atlikti vidinę SEO optimizaciją?
Kaip reikėtų teisingai atlikti vidinę svetainės SEO optimizaciją, kad “Google” paieškoje pavyktų užimtų aukštesnę vietą ir sulaukti daugiau tikslinio lankytojų srauto?
Štai pagrindiniai vidinio SEO optimizavimo etapai:
- Pradėkite nuo raktinių žodžių tyrimo
- Sukurkite kokybišką turinį, orientuotą į atrinktus raktinius žodžius
- Optimizuokite atrinktiems raktiniams puslapių antraštes
- Optimizuokite atrinktiems raktiniams meta aprašymus
- Optimizuokite atrinktiems raktiniams vaizdus
- Optimizuokite atrinktiems raktiniams vidines ir išorines nuorodas
Pradėkite nuo raktažodžių tyrimo
Pirmasis optimizavimo paieškos sistemoms žingsnis – nustatyti, kokius raktažodžius reikia optimizuoti. Tai bus paieškos terminai, kuriuos jūsų būsimi svetainės lankytojai greičiausiai įves į “Google” ar kitas paieškos sistemas.
Kaip atlikti SEO raktažodžių tyrimą?
- Sukurkite potencialių raktažodžių sąrašą. Pradėkite nuo tokių žodžių ir frazių, kuriuos jūsų idealūs klientai įveda į “Google”. Pagalvokite apie jų interesus, troškimus, skausmus ir tikslus. Taip pat galvokite apie jų vartojamą kalbą, kuri gali skirtis nuo jūsų (kaip eksperto) vartojamos kalbos.
- Naudokitės raktinių žodžių tyrimo įrankiais. Specialūs raktinių žodžių tyrimo įrankiai pateiks jums reikalingus duomenis apie dominančius raktinius žodžius, kad galėtumėte pamatyti, kurie iš jų žada geriausias galimybes.
- Rūšiuokite ir nustatykite prioritetus. Sukelkite atrinktus raktinius žodžius į atskirą “Excel” failą. Tai padarę toliau galėsite juos sugrupuoti į pagrindines kategorijas ir nustatyti prioritetus. Idealiu atveju reikėtų orientuotis į tuos raktinius žodžius, kurių paieškos apimtis yra pakankamai didelė, kad užtikrintų pakankamai gerą lankomumą, bet ne tokia didelė, kad raktinis žodis taptų per daug konkurencingas, kad pagal jį taptų nebeįmanoma reitinguotis. Geriau yra rodytis pirmajame “Google” puslapyje pagal mažesnės apimties ir mažesnės konkurencijos raktažodį, nei iš viso nebūti matomiems pagal didelės apimties ir aukštos konkurencijos raktažodį.
Metrikos, kurias reikia įvertinti renkantis raktinius
- Paieškos apimtis. Kiek kartų per mėnesį ieškoma konkretaus raktažodžio ar frazės.
- Konkurencija. Kaip sunku užimti aukštą poziciją pagal konkretų raktažodį. Ši metrika dar vadinama “Keyword difficulty“.
Kurkite kokybišką turinį, orientuotą į atrinktus raktažodžius
Kokybiškas, SEO reikalavimus atitinkantis turinys yra:
Suderintas su raktinio žodžio paieškos intencija. Užtikrinkite, kad jūsų turinyje būtų pateikta informacija, kurios žmonės tikisi ieškodami šio raktažodžio. Todėl visada pirmiausia raktažodžio patys paieškokite “Google” paieškoje ir įvertinkite jo paieškos intenciją.
Suteikiantis gerą vartotojo patirtį. Įsitikinkite, kad konkrečiame puslapyje, kurį optimizuojate paieškos sistemoms, nėra pernelyg agresyvių iššokančių langų, agresyvių CTA (angl. “call to action”) mygtukų, ar kitų dėmesį blaškančių elementų.
Skaitosi natūraliai. Jokiu būdu nenaudokite turinyje perteklinio kiekio raktinių žodžių. Rašykite kaip žmogus, kuris kreipiasi į savo auditoriją, o ne kaip nevykęs SEO specialistas, bandantis konkuruoti žemiausia SEO kaina aukodamas kokybę.
Išsamus ir unikalus. “Google” nesidomi dubliuotu, kopijuotu ar menkos vertės turiniu. Todėl rašykite turinį tokio ilgio, kiek jo reikia temai atskleisti iš esmės. Be abejo turinys turi būti unikalus ir kuriantis pridėtinę vertę jūsų potencialiai auditorijai. Niekas neskirs savo laiko turiniui, kuris neturi jokios vertės.
Natūraliai įterpkite pasirinktus raktažodžius
Be to, kad konkretų raktinį žodį turite natūraliai panaudoti savo kuriamo turinio pagrindinėje teksto dalyje, norėdami būti gerai matomi paieškos sistemoje, svarbiausius (prioritetinius) raktinius žodžius turite įtraukti į šias svetainės vietas:
- SEO antraštes (Title tag)
- Puslapio pavadinimą (H1 žyma)
- Bent kelias H2 antraštes
- Paveikslėlio “alt” tekstus
- Vaizdo failo pavadinimus
- Natūraliai į patį turinį
- URL adresus
- Meta aprašymus
Optimizuokite antraštes (Title)
Bet kuriame svetainės puslapyje iš tikrųjų yra dvi antraštės.
Pavadinimo žyma – tai pavadinimas, kuris rodomas SERP ir yra pati reikšmingiausia vieta, kurioje reikėtų įrašyti pasirinktą raktažodį.
H1 žyma yra antraštė, kuri rodoma svetainės puslapyje, kai į jį vartotojas patenka. Ar jos bus vienodos, priklauso jau nuo konkretaus puslapio.
Norėdami optimizuoti antraštes:
Įtraukite raktažodį. Jei galite tai padaryti natūraliai ir įtikinamai, pridėkite dar keletą susijusių modifikatorių.
Viename puslapyje turi būti tik vienas H1. Tai turėtų būti pagrindinė antraštė, o H2 turėtų būti naudojami pagrindinėms pastraipoms puslapio viduje.
Naudokite antraštės žymas iki 55-60 simbolių. Kiek tiksliai jūsų antraštės “Google” parodys paieškos rezultatuose, priklauso nuo to, kiek antraštėje bus panaudota pikselių, o ne simbolių.
Akcentuokite vertę. Ką vartotojas gaus apsilankęs Jūsų puslapyje? Nuo to priklauso, ar jis paspaus ant jūsų puslapio rezultato SERP ir norės sužinoti daugiau apie tai ką jūs siūlote.
Optimizuokite meta aprašymus
“Meta description” – tai aprašymas, kuris yra rodomas SERP po antraštės žyma. Deja “Google” ne visuomet rodys jūsų pateiktą meta aprašymą SERP. Ji mėgsta kurti savo meta aprašymus pagal konkrečią užklausą, tačiau šią meta žymą vis tiek svarbu optimizuoti SEO tikslais. “Google” visuomet perskaito meta aprašymą naršydama puslapį, kad suprastų, apie ką jis yra. Todėl meta antraštė labai svarbi kontekstui.
Tam, kad gerai optimizuotumėte savo meta aprašymus:
Įtraukite raktažodį ir susijusius raktažodžius, jei galite tai padaryti natūraliai ir įtikinamai.
Naudokite trumpus meta aprašymus. Idealus meta aprašymo ilgis 155-165 ženklai.
Padarykite jį įtikinamu. Atminkite, kad patekimas tarp paieškos rezultatų yra tik pirmas žingsnis. Dar reikia, kad potencialūs lanktytojai paspaustų ant jūsų rezultato. Tuo tikslu įtraukite glaustą turinio aprašymą, aiškią naudą klientui ir raginimą imtis veiksmų.
Įkelkite ir optimizuokite grafinius vaizdus
Grafiniai vaizdai (nuotraukos ir paveikslėliai) yra dar vienas iš svarbių SEO optimizavimo veiksnių. Jie padeda naudotojams geriau įsitraukti į jūsų turinį, duoda daugiau konteksto, pagerina informacijos kokybę ir taip suteikia galimybę užimti aukštesnes pozicijas bei generuoti papildomą lankytojų srautą per paveikslėlių paieškos rezultatus. Be to, “Google” vis labiau siekia padaryti SERP vaizdingesniu.
Štai kaip reikėtų atlikti SEO optimizavimą paveikslėliams:
Failo pavadinimas. Įrašykite failo pavadinimą su raktiniu žodžiu. Vietoje tarpų tarp žodžių, arba pabraukimų žodžių apačioje, įrašykite brūkšnelius (minuso ženklas klaviatūroje)
Pridėkite “alt” tekstą. Tokiu būdu “Google” dar geriau supras paveikslėlio kontekstą ir nustatys jo atitikimą raktažodžiui. Tai nėra privaloma daryti šiuolaikinei paieškos sistemai, bet yra patartina. Ypač kai paveikslėliai dėl techninių priežasčių negalės būti atvaizduoti, naršyklėje vietoje jų tokiais atvejais bus rodomas įrašytas alternatyvus tekstas.
👆PRO patarimas. Čia nepateikite raktažodžių. Įsivaizduokite, kad aprašote paveikslėlį žmogui, kuris jo nemato – tam “alt” tekstas ir skirtas!
Optimizuokite grafinių failų dydį. Dideli vaizdai gali sulėtinti svetainės greitaveiką. Todėl suspauskite juos, kad sumažintumėte failo dydį, ir tinkamai nustatykite jų formatą. Nebūtina turėti daug didesnių nei 1000px vaizdų, tačiau kiekviena svetainė yra skirtinga. Vaizdų dydžiui optimizuoti rekomenduojame nemokamą Tinypng.com įrankį.
Vidinės ir išorinės nuorodos
Atliekant turinio SEO optimizavimą, visuomet patartina naudoti vidines, bei išorines nuorodas.
Išorinės nuorodos. Suraskite 1-3 puslapius, susijusius su jūsų tematika kitose svetainėse, turinčiose aukštą domeno autoritetą ir patalpinkite juos nuorodas į savo susijusį turinį. Šiuos veiksmus nuolat kartokite, kol pasieksite norimus rezultatus. Tai padeda sukurti “Google” pasitikėjimą.
Vidinės nuorodos. Nuolat dėkite ir atnaujinkite nuorodas į skirtingus savo svetainės tinklaraščio įrašus, produktus, ar kategorijas. Taip “Google” atras naujus kelius į konkretų turinį (vidinį puslapį) ir todėl paieškos robotui bus lengviau nuskaityti visą svetainę. Kiek nuorodų reikia įtraukti, priklauso nuo turinio ilgio ir jo konteksto. Idealu, kai vidinėse svetainės nuorodose būna naudojamas inkaro tekstas, susijęs su puslapio turiniu, į kurį veda nuoroda.
👆Pro patarimas. Natūralu, kad savo naujausiuose tinklaraščio įrašuose ar kituose svetainės tekstuose dėsite nuorodas į senesnį turinį. Tačiau lygiai taip pat reikia peržvelgti senus tekstus, bei įtraukti į juos nuorodas į naujai sukurtus įrašus, produktus, ar prekių kategorijas.
Kaip atlikti išorinį SEO optimizavimą?
Išorinės nuorodos į jūsų svetainę iš kitų svetainių, yra ko gero trečias pagal svarbą “Google” SEO reitingavimo veiksnys. Atgalinės nuorodos iš didesnio patikimumo svetainių yra vertingesnės nei iš mažesnio patikimumo svetainių. Kuo daugiau kokybiškų atgalinių nuorodų turėsite, tuo aukštesnę vietą paieškoje ilgainiui užimsite.
Kaip gauti vertingų atgalinių nuorodų? Štai keletas strategijų:
- Kurkite originalų ir autentišką turinį, vertą atgalinių nuorodų. Tai sunkiausias, bet pats efektyviausias būdas.
- Aktyviai kreipkitės į svetaines, kurioms būtų naudinga pridėti nuorodą į jūsų turinį.
- Rašykite ir talpinkite kitose svetainėse taip vadinamą “užsakomąjį turinį” (angl. guest posting) ir mainais už tai prašykite savo kurtame turinyje nuorodų į savo svetainę.
- Stiprinkite ryšius su visuomene (PR) dalindamiesi įvairaus pobūdžio pranešimais žiniasklaidoje.
- Dalinkitės savo turiniu socialinėje žiniasklaidoje. Pati socialinė žiniasklaida nėra tiesioginis “Google” reitingavimo veiksnys. Tačiau kryptinga veikla socialinėse platformose ir jų naudotojų įsitraukimas į jūsų turinį, siunčia “Google” socialinius signalus, kurie daro įtaką reitingavimui.
- Kurkite savo prekės ženklo reputaciją. “Google”, nustatydama, kiek aukštai reitinguoti tam tikrą svetainės puslapį, vertina ne tik tą vieną puslapį. Ji visuomet atsižvelgia į jūsų prekės ženklo žinomumą ir daro tai nagrinėdama kitą informaciją apie jį visame internete. Įskaitant atsiliepimus, įvairius statistinius duomenis, apdovanojimus ir net nesusijusius prekės ženklo paminėjimus kuriuose nėra nuorodų. Todėl labai svarbu nuolat kurti ir valdyti savo prekės ženklo reputaciją visame internete.
Kaip atlikti techninį SEO optimizavimą?
Techninis SEO optimizavimas atliekamas tam, kad svetainė atitiktų “Google” svetainių saugumo ir naudotojų patirties reikalavimus. Taip pat kad paieškos robotai galėtų lengviau atlikti savo darbą jūsų svetainėje.
Štai keletas pagrindinių techninių SEO optimizavimo darbų, kuriais reikia būtinai pasirūpinti:
Puslapių užkrovimo sparta. Be paveikslėlių dydžių, svetainės turinio kodas ir jo įkėlimo tvarka gali turėti tiesioginės įtakos puslapio užkrovimo spartai vartotojų naršyklėse. Tokiais atvejais reikalingas svetainės kodo greitaveikos optimizavimas. Idealu pasiekti greitaveiką iki 2 sekundžių.
Saugumas. Įsitikinkite, kad jūsų svetainėje naudojamas HTTPS, o ne HTTP protokolas. Taip pat, kad svetainėje nėra jokio žalingo programinio kodo, kuris galėjo atsirasti be jūsų žinios. Nereti atvejai, kuomet yra įsilaužiama į interneto svetaines ir jose patalpinamas žalingas programinis kodas, siekiant pasinaudoti jūsų svetainės, ar serverio resursais be jūsų žinios. Jeigu Jūs naudojate “Wordpress” turinio valdymo sistemą, savo svetainės apsaugą rekomenduojame sustiprinti su specialiu “Wordfence” įskiepiu.
Pirmenybė mobiliesiems įrenginiams. Vien tik patogumas naršyti iš mobilių įrenginių jau nebepakankamas. Dabar jūsų svetainė turi būti visiškai pritaikyta naršymui iš mobilių įrenginių, nes “Google” visų pirma indeksuoja tik tokias svetaines.
URL struktūra. Gerai organizuota svetainės struktūra, labai palengvina “Google” nuskaitymą, o naudotojams – naršymą svetainėje.
Svetainės architektūra. Idealiu atveju naudotojas turėtų galėti pasiekti bet kurį svetainės puslapį per tris ar dar mažiau paspaudimų. Čia svarbiausia yra vidinės nuorodos.
Kanoniniai URL adresai. Canonical URL – tai pagrindis svetainės vidinio puslapio adresas, kuriuo norima atvaizduoti pasikartojančių puslapių rinkinį. “Google” deda visas pastangas, kad nustatytų kanoninį URL bet kuriam dubliuojančių puslapių rinkiniui. Tačiau jūs taip pat galite tai nurodyti “Google” naudodami canonical žymas arba 301 nukreipimą.
Pavyzdžiui, turime tokį 5 pasikartojančių URL rinkinį:
Tokiu atveju visi šie puslapiai, naudojant 301 nukreipimą, turi būti peradresuot į vieną, jūsų pačių pasirinktą galutinį kanoninį URL adresą. Mūsų atveju pasirinktas canonical URL yra: https://seogenerolai.lt/
Galimybė nuskaityti ir indeksuoti turinį. Svetainės sitemap žemėlapis ir robots.txt kartu nurodo “Google”, ką norite ir ko nenorite, kad “Google” peržiūrėtų ir indeksuotų.
Schema duomenų žymėjimas. Schema duomenų žymėjimas padeda “Google” ir kitoms paieškos sistemoms suprasti jūsų turinio tipus. To paieškos sistemos reikia, kad visų pirma galėtų rodyti SERP rezultatuose išsamesnius rezultatus ir geriau suprastų jūsų turinio kontekstą.
SEO įrankiai
Veiksmingo optimizavimo paieškos sistemoms negalima atlikti be duomenų, o norint gauti duomenų, reikia įrankių. Laimei, nemažai svarbių įrankių yra nemokamos versijos, tačiau už kai kuriuos įrankius reikės susimokėti.
Geriausi SEO įrankiai optimaliai SEO strategijai įgyvendinti yra šie:
“Google Analytics”. Tai auksinis svetainės lankomumo analizės standartas, kuris yra nemokamas. Naudokite šį įrankį svetainės lankytojų srautui, įsitraukimui į puslapį, konversijoms ir kitiems svarbiems rodikliams matuoti.
“Google Search Console”. GSC įrankis ypač svarbus dirbant su svetainės turiniu ir technine SEO dalimi.
Raktinių žodžių tyrimo įrankiai. Kaip jau minėta, jų prireiks, kad galėtumėte rasti tinkamus raktinius žodžius, į kuriuos realu orientuotis pagal paieškos apimtį ir konkurenciją. Tam tikslui naudokite “Google Keyword Planner” (nemokamas), “Ahrefs”, “SEMrush”. Paskutiniai du SEO įrankiai yra mokami, tačiau su jais galite peržiūrėti gilesnius SEO rodiklius, pavyzdžiui, atgalines nuorodas, informaciją apie konkurentus ir pažangesnius raktažodžių duomenis.
Techninės SEO analizės įrankiai. Čia auksiniu standartu laikomas “Screaming Frog” įrankis, kuris iš dalies yra nemokamas. Tačiau galite taip pat naudoti jau paminėtus “Ahrefs”, “SEMrush”, arba “DeepCrawl”, “OnCrawl” ir kitus.
Geriausia SEO optimizavimo praktika
Pabaigai pateiksime keletą geriausios SEO praktikos pavyzdžių ir patarimų, kurie padės jums maksimaliai efektyviai išnaudoti savo resursus.
Visada ieškokite tinkamiausių raktinių žodžių. Turite suprasti, kad tai, ko jūsų manymu, ieško naudotojai, atlikdami tam tikrą paiešką “Google”, gali būti ne visai tai, ko jie iš tikrųjų ieško. Todėl visuomet patys paieškokite raktažodžių kuriuos planuojate optimizuoti, kad įsitikintumėte, jog paieškų ketinimai sutampa.
Būkite kantrūs. SEO rezultatai reikalauja laiko. Daug laiko. Gali praeiti keli mėnesiai, kol pradėsite matyti tik pirmuosius savo pastangų vaisius. Bet kai pradėsite pastebėti poveikį, nauda ilgainiui didės, todėl nepasiduokite per anksti.
Maksimalus dėmesys turinio kokybei. “Google” nuolat atnaujina savo algoritmą ir siūlo naujas SERP funkcijas, tačiau galiausiai visa tai skirta tam, kad paieškoje būtų rodomas tik geriausias turinys atitinkantis vartotojų paieškų ketinimus. Todėl savo pagrindinį dėmesį turite sutelkti į nuolatinį naudingo ir patikimo turinio kūrimą. Nuolatinis kokybiško turinio skelbimas yra pats svarbiausias “Google” reitingavimo veiksnys. Tačiau reguliariai nepamirškite atnaujinti ir seną, arba aktualumą praradusį turinį. Taip galėsite išsaugoti jo SEO vertę ir laikui bėgant pasieksite nuolatinį organinio srauto augimą.
Nuolat stebėkite ir matuokite progresą. Reguliariai analizuokite srauto ir svetainės duomenų ataskaitas, darykite SEO auditą, kad galėtumėte identifikuoti atsiradusias SEO problemas ir nustatytumėte sau vis naujus augimo tikslus.
Reziume
Interneto svetainių optimizavimas paieškos sistemoms yra tikrai daug laiko, pastangų, kūrybiškumo, supratimo ir neretai investicijų reikalaujantis procesas. Nemažai darbų galite pasidaryti ir savarankiškai.
Tačiau didžiausi iššūkiai kyla kai SEO darbų apimtys yra labai didelės, arba reikalauja gilaus techninio SEO išmanymo. Dirbant savarankiškai ir neturint pakankamai patirties, sunkiausia yra išlaikyti nuoseklumą nuolat kuriant kokybišką turinį, jį optimizuojant, kuriant vertingas aukštos kokybės ir tematiškai susijusias išorines nuorodas.
Šias problemas efektyviai gali išspręsti tik SEO profesionalai, turintys pakankamai patirties minėtose srityse, neslepiantys savo pasiektų rezultatų, turintys aiškią SEO strategiją, žinantys naujausius paieškos sistemų algoritmų pokyčius, ir turintys nepriekaištingus, ilagamete praktine patirtimi paremtus darbų organizavimo procesus.
Visa tai tampa kritiška, jei norima aukštus rezultatus pasiekti kuo greičiau, arba esant aštriai SEO konkurencijai.
Domina “SEO generolų” komandos profesionalios SEO paslaugos? Užpildykite užklausos formą šio puslapio apačioje ir mes susisieksime su jumis pačiu artimiausiu metu.
- Skausmingiausia SEO problema verslo įmonėms - 2023-10-25
- “Hostload Exceeded” klaida GSC įrankyje - 2023-10-23
- SEO specialistas (Kaip jį patikrinti?) - 2023-10-22