Didžiausias SEO pokytis 2021 metais

2021.01.03 / Aut. Donatas Viliamas

kompiuteris-su-ijungta-google

Dalinamės su Jumis bene didžiausiu pastarųjų metų SEO pokyčiu, kuris neabejotinai turės didelės įtakos 2021 metais ir vėliau. Šia įžvalga visiškai neseniai pasidalino vienas žinomiausių SEO ekspertų Nathan Gotch. O jos esmė yra tokia..

Tie, kas domisi svetainių optimizavimu paieškos sistemoms arba tiesiog aktyviai dirba su SEO, puikiai žino, kad norint iškelti ypač konkurencingą raktinį žodį bei jo variacijas Google paieškoje, iki šiol ideali praktika buvo kuo ilgesni SEO tekstai. Todėl dažnas SEO specialistas savo klientams patardavo rašyti ir kelti į svetaines ar el.parduotuves tekstus nuo 1.000 iki 4.000 žodžių. Ir tai būdavo gera SEO praktika, nes Google labai vertina unikalų turinį. O jeigu klientas svetainėje praleidžia dar ir daugiau laiko, tai tapdavo papildomu reitingavimo faktoriumi paieškos sistemose. Laimei tai jau tampa praeitimi.. Nes tik įsivaizduokite, kaip atrodo tokių el.parduotuvių puslapiai, kurių prekių aprašymai siekia tūkstančius žodžių?

Tokios tekstų “paklodės” atima ne tik daug laiko, bet kainuoja ir daug pastangų jas kuriant. Tikriausiai sutiksite, kad vien tik norint įtikti paieškos sistemai, visa tai lankytojo atžvilgiu atrodo mažų mažiausiai perkrautai.

Visai kas kita, jeigu norime atskleisti gilią temą. Tuomet savaime aišku, kad šimto ar dviejų šimtų žodžių tikrai nepakaks. Ypač jeigu norime dar optimizuoti ir konkurencingo raktinio žodžio variacijas.

Pvz. norime optimizuoti raktinį žodį “kaip numesti svorio” ir jo variacijas:

  • “kaip numesti svorio nuo pilvo”
  • “kaip numesti svorio nuo šlaunų”
  • “kaip numesti svorio nuo veido”

Tokiu atveju iš SEO perspektyvos vis dar galima kurti ilgesnį turinį, o jo atskirose dalyse (pastraipose ir paantraštėse) paminėti reikalingas raktinių žodžių variacijas. Tai vis dar gerai veiks.

Tačiau Google paieškoje JAU ĮVYKO DIDELIS POKYTIS!

Paieškos algoritmas tapo kur kas detalesnis ir reiklesnis, kas liečia raktinių žodžių paieškų intencijas. Todėl dabar protingiau ir optimaliau kurti ypatingai tikslinį turinį pagal konkrečią vartotojo paieškos intenciją, nei rašyti 1.000 – 4.000 žodžių ilgio “paklodes”, bei stengtis viename straipsnyje išgvildenti visą temą, su visomis įmanomis raktinių žodžių variacijomis. 

Kodėl taip geriau?

Nes “fokusuotas turinys” tampa kur kas aktualesniu skaitytojui ir visų pirma taupo jo laiką. Todėl nuo šiol geriausia būtų vadovautis gerai žinomu lietuvių patarimu – rašykite trumpai, bet drūtai.

SEO eksperimentai rodo, kad toks turinio formatas vis stipriau pasiteisina ir į pirmąsias pozicijas Google paieškoje jau galima iškilti net su turiniu, kuris nesiekia 200 žodžių. Tačiau, kaip jau minėta šis turinys turi būti labai konkretus, “be pilstymo iš tuščio į kiaurą”.

Toks turinys užims aukštas pozicijas ne todėl, kad yra ilgiausias, o todėl, kad geriausiai tenkins vartotojo paieškos intenciją lyginant su kitais variantais. Beje dabartines savo SEO pozicijas galite pasitikrinti nemokamu mūsų SEO pozicijų tikrinimo įrankiu.

Taigi kurkite turinį atitinkantį lankytojo paieškos intenciją ir padarykite jį skaitantį žmogų laimingu. Tegul jis randa pagaliau tai, ko ieškojo iš tikro!

Ir nors tai atrodo, kaip common sense dalykas, deja daug kam tai dar nėra įprasta SEO praktika.

Atgal
Domina paslaugos?SUSISIEKITE
Vardas/Pavardė*
El. paštas*
Telefono numeris*
Svetainės adresas* (pvz. seoreklama.lt)
Pageidavimai, raktažodžiai*
Žinutė išsiųsta sėkmingai
Klaida. Pabandykite dar kartą
Klientai